تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به کوچکی گناه نگاه نکنید بلکه به چیزی [نافرمانی خدا] که برآن جرات یافته اید بنگ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820241302




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شهید قدمگاهی در مقابله با ددمنشی ضد انقلاب و دشمنان در دفاع مقدس بسیار با انگیزه بود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

شهید قدمگاهی در مقابله با ددمنشی ضد انقلاب و دشمنان در دفاع مقدس بسیار با انگیزه بود مشهد - ایرنا - برادر شهید ˈعلی قدمگاهیˈ یکی از شهدای خراسانی یگانهای ارتش در دوران دفاع مقدس گفت: این شهید در مقابله با ضد انقلاب و دشمنان متجاوز بعثی بسیار با انگیزه بود و رشادتهای بسیار از خود نشان داد.


ˈغلامحسین قدمگاهیˈ روز شنبه طی گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: آن شهید جمعی یکی از یگان های پدافند هوایی ارتش داوطلبانه برای مقابله با قائله ضد انقلاب و عوامل دشمن به منطقه کردستان عزیمت کرد و جانفشانی های بسیار انجام داد.
وی ادامه داد: شهید قدمگاهی بعد از آغاز جنگ تحمیلی به مناطق عملیاتی جنوب کشور انتقال یافت و بعد از مدتی با توجه به اقدامات خوبی که در مقابله با ضد انقلاب انجام داده بود دوباره به مناطق عملیاتی شمال غرب کشور عزیمت نمود و یکی از کارکنان بسیار با انگیزه ارتش برای مقابله با تجاوزات دشمن بعثی بود.
او گفت: شهید قدمگاهی همواره آرزوی شهادت داشت و سرانجام نهم آذر ماه سال 1363 توسط ضد انقلاب و ایادی سرسپرده استکبار در مریوان کردستان به شهادت رسید.
برادر شهید قدمگاهی افزود: این شهید در سال 1333 در قدمگاه نیشابور دیده به جهان گشود و در کنار تحصیل همراه پدر و برادر خود به کار کشاورزی مشغول بود و در سال 1352 به استخدام ارتش در آمد و در سالهای ابتدایی پیروزی انقلاب اسلامی برای مقابله با قائله کردستان به این منطقه اعزام شد.
وی خاطر نشان کرد: شهید قدمگاهی فردی بسیار خوش اخلاق بود و توجه خاصی به خانواده خود داشت و با افراد تحت امر و سربازان و همکاران خود بسیار مهربان و با عطوفت رفتار می کرد.
وی اظهار کرد: خانواده معظم شهدا نقش مهمی در دفاع مقدس داشتند و شهدا و ایثارگران با اتکا به همراهی آنان به جبهه ها عزیمت کرده و سرمنشاء رشادتهای بسیار در دفاع از سرحدات کشور شدند.
او گفت: اگر همراهی خانواده های شهیدان نبود ما به موفقیت در هشت سال جنگ تحمیلی دست نمی یافتیم.
قدمگاهی ضمن درخواست از مسوولان برای توجه بیشتر به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران افزود: باید از ظرفیتهای مراکز فرهنگی و هنری و دست اندرکاران ذیربط برای ترویج و نهادینه سازی فرهنگ و ایثار و شهادت در جامعه حداکثر بهره را گرفت./3
7490/664

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




15/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 57]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن