تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):كسى كه بر باطل سوار شود، مَركبش او را ذليل خواهد كرد. كسى كه از راه حق منحرف شود ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804003688




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تنها راه مقابله با تهاجم فرهنگی، دفاع مقدس فرهنگی است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری رسا:



آیت الله صفایی بوشهری:
تنها راه مقابله با تهاجم فرهنگی، دفاع مقدس فرهنگی است خبرگزاری رسا ـ آیت الله صفایی بوشهری، گفت: تنها راه مقابله با تهاجم فرهنگی، دفاع مقدس فرهنگی است و مبلغان نباید در عرصه تبلیغ از خط اصلی که ولایتمداری است خارج شوند.



به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، پیش از ظهر امروز همایش تبلیغ و اطلاع‌رسانی دینی و تجلیل از فعالان فرهنگی در حوزه دین با حضور آیت الله صفایی بوشهری و جمعی از مسؤولان استانی در سالن سازمان تبلیغات اسلامی بوشهر برگزار شد.

آیت الله صفایی بوشهری در این همایش یکی از وظایف مهم پیامبر اسلام و دیگر انبیاء را تبلیغ دین عنوان کرد و گفت: عنصری که واسطه متن دین و مردم است مبلغ دینی است و اگر در زمان غیبت ولی عصر(عج) مبلغ نباشد، مردم دین را بخوبی نخواهند شناخت و قادر نیستند با تهاجم فرهنگی مقابله کنند.

نماینده مقام معظم رهبری در استان و امام جمعه بوشهر همچنین افزود: مبلغ باید با مطالعه، تحقیق و پژوهش دین را خوب درک کند و با عمل جهادی، دیانت کامل جامعه را بخوبی بشناسد.
 وی در ادامه سخنان خود تصریح کرد: مبلغان نباید در عرصه تبلیغ از خط اصلی که ولایتمداری است خارج شوند، زیرا یک مبلغ با این ویژگی تبدیل به یک انسان گرانقیمت می شود.

آیت الله صفایی بوشهری با بیان اینکه بدون واسطه فیض، دین در بین مردم ناشناخته می‌ماند بیان داشت: اگر مبلغان دینی به روش صحیح در مقابله با تهاجم فرهنگی تبلیغ نکنند، فرهنگ مقاومت بی نتیجه می‌ماند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با اشاره به اینکه مبلغان دینی باید دارای شرایط لازم باشند افزود: داشتن فهم دینی، دیانت، شناخت جامعه، تفکر جهادی و در مسیر ولایت بودن از مهم ترین خصوصیات مبلغان دینی است.

وی در ادامه با بیان اینکه یک مبلغ با داشتن این ویژگی خورشید بی غروب جامعه است تاکید کرد: روحانیون، بانیان مساجد، و تمامی دست اندرکاران حوزه دین و مذهب ستارگانی هستند که وجودشان سبب بصیرت و روشنایی می‌شود.

آیت الله صفایی بوشهری همچنین با بیان اینکه مبلغین ستارگانی هستند که وجودشان باعث ایجاد بصیرت در بین جامعه می شود بیان کرد: اکنون دشمن چندین دهه به طور جدی در بخش تهاجم فرهنگی برای انقلاب اسلامی در حال برنامه ریزی گسترده است.

نماینده مقام معظم رهبری در استان و امام جمعه بوشهر خاطر نشان کرد: تنها راه مقابله با این تهاجمات دفاع مقدس فرهنگی است و برای انجام این دفاع به طراحی و برنامه ریزی، تربیت منابع انسانی کارآمد، اقدامات جهادی و حمایت نیازمند هستیم.

وی توجه به برنامه‌های فرهنگی را زیرساخت دیگر عرصه‌ها دانستند و افزود: اجرای برنامه‌ها و طرح‌های مختلف در جامعه بدون توجه به زیرساخت فرهنگی بی محتوا است و موفق نمی‌شود.

آیت الله صفایی بوشهری با اشاره به اینکه مسایل فرهنگی نباید تحت الشعاع مسائل دیگر جامعه قرار بگیرد، تصریح کرد: نباید بودجه های فرهنگی در قبال بودجه های دیگر امور ناچیز باشد و باید توجه ویژه ای به مسائل فرهنگی شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر خواستار حمایت از هیأت های مذهبی در یک ساختار صحبح شدند و اظهار کرد: باید نقشه جامع فرهنگی و نمودار فرهنگی با بهره گیری از کارشناسان مجرب نوشته شود تا گامی موثر در راستای جلوگیری از تهاجم های دشمن صورت گیرد.

وی با تاکید بر عزم ملی و مدیریت جهادی در عرصه فرهنگ گفت: تلاش مسؤولان و مردم در عرصه فرهنگی در استان ستودنی است ولی باید به فرهنگ جهادی و پرتلاش تبدیل شود.

آیت الله صفایی بوشهری با بیان اینکه استان بوشهر در برنامه ریزی فرهنگی ضعیف است ابراز کرد: عدم توجه به این موضوع باعث می شود که استان به آسیب های جدی دچار شود، حتی نباید یک روستای این استان بوشهر خالی از مبلغ و روحانی باشد، چرا که این استان در عرصه های فرهنگی از زیر ساخت های فرهنگی بسیار مناسبی برخوردار است.

لازم به ذکر است، در این همایش، طی آیینی و به دست نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر از سامانه تبلیغ و اطلاع رسانی دینی ویژه مراکز و مؤسسات فرهنگی، رونمایی گردید و پس از آن از مبلغین و فعالین فرهنگی حوزه دین استان تجلیل به عمل آمد./998/د101/ب4



۱۳۹۳/۴/۱






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری رسا]
[مشاهده در: www.rasanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن