تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 16 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگز زمين باقى نمى‏ماند مگر آن كه در آن دانشمندى وجود دارد كه حق را از باطل مى‏ش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805067833




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بيش از 389 ميليون سهم امروز در بازار دست به دست شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۴ تير ۱۳۹۳ (۱۶:۲۰ب.ظ)
بيش از 389 ميليون سهم امروز در بازار دست به دست شد نمادهاي هلدينگ خليج فارس، پالايش نفت بندرعباس، تاپيکو، سرمايه گذاري غدير، سرمايه گذاري گروه توسعه ملي ،بانک ملت و فولاد مبارکه با بيشترين تاثير مثبت بر شاخص رشد اين متغير را رقم زدند.
به گزارش خبرگزاري موج، در نتيجه معاملات روز شنبه شاخص بورس با رشدي يک هزار و 285 واحدي توانست در عدد 72هزار و 162 بايستد. همچنين سرمايه گذاران بيش از 389 ميليون سهم و حق تقدم را در بازار دست به دست کردند که ارزش اين مبادلات بيش از يک هزار و 445 ميليارد ريال بود.
نمادهاي هلدينگ خليج فارس، پالايش نفت بندرعباس، تاپيکو، سرمايه گذاري غدير، سرمايه گذاري گروه توسعه ملي ،بانک ملت و فولاد مبارکه با بيشترين تاثير مثبت بر شاخص رشد اين متغير را رقم زدند.
شاخص صنعت نيز امروز يک هزار و 37 واحد بالا رفت. همچنين شاخص هاي بازار اول و دوم به ترتيب 976 و دو هزار و 338 واحد صعود را تجربه کردند.
در ميان 39 صنعت حاضر در بورس تهران شيميايي ها با بيشترين حجم معاملات در صدر برترين گروه هاي صنعت قرار گرفتند. پس از آن گروه مالي و چند رشته اي ها رتبه هاي دوم و سوم را از آن خود کردند.
صدرنشيني بازار نيز با بيشترين رشد قيمت متعلق به نماد سرمايه گذاري گروه توسعه ملي با رشد قيمتي 10.6 درصدي بود. پس از آن گسترش سرمايه گذاري ايران خودرو، سراميک صنعتي اردکان،سرمايه گذاري غدير،ليزينگ ايرانيان،شير پاستوريزه پگاه خراسان و پلاسکو کار بيشترين رشد قيمت را ثبت کردند.
در مقابل نمادهاي صنايع جوشکاب يزد، سيمان فارس نو،سيمان کرمان،سالمين،سيمان هگمتان،سيمان غرب و بيسکويت گرجي بيشترين کاهش قيمت ها را داشتند.
غلبه تقاضا در بازار امروز با تشکيل صف هاي خريد سنگين در بازار نمود پيدا کرد. به اين ترتيب که هفت نماد برتر بازار نزديک به 70 ميليون تقاضا را ثبت کردند. تاپيکو ، ايران خودرو، توسعه صنايع بهشهر،پتروشيمي شازند،گسترش نفت و گاز پارسيان،سرمايه گذاري ساختمان ايران و سرمايه گذاري سايپا بيشترين تقاضاي خريد را داشتند.
در مقابل حجم عرضه ها در هفت نماد برتر بازار به سختي به سه ميليون سهم رسيد. نمادهاي صنعتي آما، پارس پامچال، سرما آفرين، معادن بافق، بهنوش ايران و افست سنگين ترين صف هاي فروش را داشتند.
در پايان معاملات امروز نماد سايپا با معامله 103 ميليون سهم ، بانک صادرات با معامله 40 ميليون سهم و گسترش سرمايه گذاري ايران خودرو با معامله 15 ميليون سهم بيشترين حجم معاملات را داشتند. بيشترين ارزش معاملات نيز متعلق به نمادهاي هلدينگ خليج فارس با معامله 237 ميليارد ريال ، سايپا با معامله 223 ميليون ريال و گسترش سرمايه گذاري ايران خودرو با 63 ميليارد ريال بود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن