تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ماه رمضان، ماه خداست و آن ماهى است كه خداوند در آن حسنات را مى‏افزايد و گناهان را پا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819212189




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مرد40 ساله گرگانی، هجدهمین مورد رهیده از اعدام در استان گلستان است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مرد40 ساله گرگانی، هجدهمین مورد رهیده از اعدام در استان گلستان است گرگان - ایرنا- هجدهمین مورد بخشش زندانیان محکوم به قصاص نفس در زندان های استان گلستان از سوی اولیای دم، شامل حال یک مرد 40 ساله گرگانی شد که با این رضایت از چوبه دار نجات یافت.


مدیرکل زندان های استان گلستان روز شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: رهایی این زندانی محکوم به قصاص از مرگ، در اجرای طرح عید تا عید با بخشش اولیای دم و تلاش مسوولان ستاد دیه و تیم اخذ رضایت شاکی، دفتر امام جمعه گرگان و ریش سفیدان به نتیجه رسید.
به گزارش ایرنا طرح ˈعید تا عیدˈ از عید فطر سال گذشته تاکنون در استان گلستان اجرایی شده و در قالب آن هجده زندانی محکوم به قصاص نفس با بخشش شاکیان، از اعدام با چوبه دار رهیده و زندگی دوباره یافته اند.
ˈمحمود امینیˈ با بیان اینکه طرح عید تا عید با تدبیر مدیر زندان مرکزی گرگان اجرایی شده است، اظهارکرد: هدف اصلی تیم رضایت شاکی زندان تلاش برای اخذ رضایت شاکیان مددجویانی است که در طول مدت حبس تحت آموزه های فرهنگی و تربیتی زندان قرار گرفته و مسیر درست زندگی را انتخاب نموده اند.
وی در مورد زندانی که امروز از قصاص نجات یافت نیز گفت: زندانی م.س متولد 1353 دو سال پیش در درگیری خانوادگی یکی از همسایه های خود را به قتل رسانده بود که هم اینک با رضایت اولیای دم از مرگ حتمی نجات یافت و با بخشش آنان فرصت مجدد زندگی و اصلاح رفتار خویش را به دست آورد.
امینی اضافه کرد: جلسات متعددی با حضور مدیر عامل ستاد دیه استان، دفتر امام جمعه گرگان و تیم اخذ رضایت شاکی در منزل شکات برگزار که منجر به رضایت آنان شد.
601

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




14/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن