تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 16 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ آيينى، با نادانى رُشد نمى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814221978




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرماندار: دهلران عسلویه دیگر ایران است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فرماندار: دهلران عسلویه دیگر ایران است ایلام- ایرنا- فرماندار دهلران تاکید کرد: این شهرستان به واسطه وجود ظرفیت های نفت و گاز عسلویه دیگر ایران اسلامی به شمار می رود.


به گزارش ایرنا، «امیدعلی سبزی» روز شنبه در دیدار با نماینده مدیرعامل شرکت نفت و گاز غرب اظهار کرد: این شهرستان با ظرفیت تولید روزانه 180 هزار بشکه نفت از مناطق مهم نفت خیز کشور محسوب می شود.
وی افزود: افزون بر 90 درصد نفت و گاز غرب کشور در دهلران تولید می شود و باید متناسب با این ظرفیت در خصوص بکارگیری نیروهای بومی این شهرستان در اجرای طرح های نفت و گاز دقت شود.
فرماندار دهلران بیان کرد: ایجاد تشکیلات اداری نفت و گاز غرب در این شهرستان با توجه به ظرفیت ها و شرکت های نفت منطقه از خواسته های جدی و به حق مردم و مسوولان است.
سبزی یادآور شد: شتاب بخشی در اجرای طرح های نفت و گاز باعث رشد و شکوفایی شهرستان دهلران و استان ایلام خواهد شد.
وی بر ضرورت بکارگیری پیمانکاران و نیروهای بومی در این شرکت ها، استفاده از نیروهای بومی در پالایشگاه ان جی ال 3100 چشمه خوش در آینده نزدیک، مشارکت شرکت های نفتی در اجرای طرح های عمران شهری و روستایی، بهسازی جاده شرهانی و حمایت از تیم های ورزشی شهرستان تاکید کرد.
نماینده نفت و گاز غرب کشور نیر در این دیدار گفت: این درخواست ها و دغدغه ها به مدیرعامل نفت و گاز غرب کشور منعکس می شود.
«فرهاد کاظمی» افزود: ظرفیت های دهلران در زمینه نفت و گاز بسیار بالاست و استفاده از توان نیروهای بومی نیز مورد توجه مسوولان وزارت نفت قرار دارد.
ایلام 11 درصد ذخائر نفت و گاز کشور را داراست که استفاده بهینه از این منابع خدادادی می ‏تواند نقش بسیار تعیین کننده در توسعه و اشتغال استان ایفا کند.
سرمایه گذاری کلانی در ‏ایلام در کوران جنگ تحمیلی و سال های پس از آن به بهانه ناامن بودن و نبود ‏زیرساخت های توسعه صورت نگرفته است. ‏
این استان با دارا بودن ذخائر ۱۴ تریلیون متر مکعبی گاز و 17 میلیارد بشکه ذخائر نفتی استعدادها، ظرفیت ها و قابلیت های بی ‏نظیری دارد به طوری که همه باید با توجه به برخورداری ایلام از نیروهای متخصص بومی و ‏کارآمد منطقه برای تولید و برداشت بیشتر از ظرفیت نفت و گاز تلاش کنند.‏ ک/2
7175/540

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




14/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن