محبوبترینها
قیمت انواع دستگاه تصفیه آب خانگی در ایران
نمایش جنگ دینامیت شو در تهران [از بیوگرافی میلاد صالح پور تا خرید بلیط]
9 روش جرم گیری ماشین لباسشویی سامسونگ برای از بین بردن بوی بد
ساندویچ پانل: بهترین گزینه برای ساخت و ساز سریع
خرید بیمه، استعلام و مقایسه انواع بیمه درمان ✅?
پروازهای مشهد به دبی چه زمانی ارزان میشوند؟
تجربه غذاهای فرانسوی در قلب پاریس بهترین رستورانها و کافهها
دلایل زنگ زدن فلزات و روش های جلوگیری از آن
خرید بلیط چارتر هواپیمایی ماهان _ ماهان گشت
سیگنال در ترید چیست؟ بررسی انواع سیگنال در ترید
بهترین هدیه تولد برای متولدین زمستان: هدیههای کاربردی برای روزهای سرد
صفحه اول
آرشیو مطالب
ورود/عضویت
هواشناسی
قیمت طلا سکه و ارز
قیمت خودرو
مطالب در سایت شما
تبادل لینک
ارتباط با ما
مطالب سایت سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون
مطالب سایت سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون
آمار وبسایت
تعداد کل بازدیدها :
1831224573
دوره رضا رشیدپور و فرزاد حسنی تمام شده
واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز:
دوره رضا رشیدپور و فرزاد حسنی تمام شده
همان مجری آرام جلوی دوربین است. تکیه میدهد به صندلی، میخندد و مودبانه حرف میزند. با همه آدمهایی که در مسیر با او چاقسلامتی میکنند، گرم میگیرد و لبخند از روی لبانش محو نمیشود. میگویند به خاطر همین ویژگیهایش در «کافه سوال» به چشم آمده؛ به خاطر اینکه پرحرفی نمیکند و ریتم گفتوگو با مهمانهای برنامه را از بین نمیبرد. به گزارش نامه نیوز به نقل از ایسنا، «همشهری جوان» با این مقدمه نوشت: «مژده لواسانی» حالا در غیاب بعضی مجریهای اسم و رسمدار بیشتر شناخته شده و فعلا مجری شماره یک برنامههای تلویزیونی است. با خانم مجری جوان در روزهایی به گفتوگو نشستیم که به یکباره اجرای «کافه سوال» را به دلایلی به طور موقت 10 شب پخش نمیکنند تا غیبت او نشان دهد که سهم پررنگی در محبوبیت این برنامه شبانگاهی دارد. گفتوگو با او به یک بحث دوطرفه تبدیل شد تا ضمن بررسی اوضاع و احوال کمرمق این روزهای اجراهای تلویزیونی، ویژگیهای اجراهای او را هم ببریم زیر ذرهبین:
* به نظرتان بهترین مجری تلویزیون کیست؟ اجرای آقای شهیدیفرد را خیلی میپسندم. اجرایش هم استاندارد است، هم فقط قشر خاصی طرفدارش نیستند و واقعا متخصص کار خودش است. در بین دوستان دیگر هم احسان علیخانی، فرزاد حسنی، محمدجعفر خسروی، علی ضیاء، ژیلا صادقی و محمد سلوکی در ژانرهای خودشان مجریهای صاحبسبکی هستند که برنامههای تاثیرگذاری هم داشتهاند ولی انتخاب اولم بین مجریها همیشه شهیدیفرد است. * چرا؟ ویژگیهایش را مشخصتر بگویید. آقای شهیدیفرد سواد لازم اجرا را دارند؛ از سینما و تئاتر تا اجتماع و سیاست. آدم مطمئن است که این مجری که روبهروی آنها نشسته هم تسلط دارد، هم سواد و بیان بسیار خوب و هم ریتم گفتوگو را میشناسد. نکته مهم اجرای محمدرضا شهیدیفرد و حتی احسان علیخانی این است که خودشان تهیهکننده برنامههایشان هستند و صفر تا
صد برنامه دست آنهاست. من مجری هر قدر هم هر کاری بکنم، وقتی برنامه از آن خودم نباشد، اجرا سخت میشود. در صورتی که تلاش میکنم حتما در اتاق فکر برنامه باشم وگرنه اجرا نمیکنم ولی وقتی تهیهکننده برنامهات هم هستی، گاهی احساس میکنی که برنامه الان به پاساژ دیگری احتیاج دارد، یا حتی ممکن است برنامهریزیات را تغییر بدهی. این کار خیلی به اجرا و حفظ ریتم گفتوگو کمک میکند. خاطرم هست آقای شهیدیفرد میگفت «من میچینم که مثلا ریتم گفتوگو با آقای حداد عادل الان جوری هست که باید بعدش فلان موسیقی را پخش کنیم. باید از این فراز شروع کنیم و به این فرود برویم.» این تنظیم خیلی مهم است و همه چیز فقط شوآف و سر و صدای بیخود نیست. این تاثیرگذاری حاصل این انتخابهای سنجیده است. از خصوصیات دیگر ایشان هم این است که مثل همه رادیوییها استخدام واژگان و بیان درستی دارند. من آزار میبینم که گاهی مجریها غلط حرف میزنند، کلمات را میخورند و فکر میکنند چون تلویزیون است و اشکالهای اجرا با چیزهای دیگر پر میشود، ایرادی ندارد. اما این غلط حرف زدن، شیوه نسل من شده است. ولی ما این مشکل را در کسانی مثل ژاله صادقیان، محمدرضا شهیدیفرد و جعفر خسروی نمیبینیم. * اینکه برنامههایی را به اسم مجریاش میشناسیم، فارغ از تهیهکننده بودن خود آنها، چه فاکتورهای مهم دیگری باعث این اتفاق میشود؟ گاهی خوشاقبالیهایی هم برای ما مجریها اتفاق میافتد. شرایط و زمان دست به دست هم میدهند که یک مجری دیده شود. مثلا درباره برنامهای مثل «ماه عسل» که موفق است و همه آن را میبینند، تایم پخش برنامه خیلی مهم است. به خاطر همین قطعا برنامه شناسنامهدار میشود و همه آن را دنبال میکنند. نکته بعدی، اهمیت خلاقانه بودن کارهاست. اینکه شرایط هم کمک کند، خیلی مهم است. یعنی مدیری داشته باشی که کمک کند برنامهات روز به روز بهتر شود، همکارانی داشته باشی که به تو کمک کنند، دستت باز باشد و ... اینها اصولا برای خانمها کمتر پیش میآید. هزار و یک دلیل دارد اما اینکه برنامه به اسم کسی میشود، به خاطر این است که ایده و اجرا و ساختش برای یک نفر است. * یک بار مجریهای تلویزیون را دستهبندی کردیم؛ مجریهای عصر نیمرخ، مجریهای جسور و مجریهای عصر ژانگولر. شما در کدام دسته هستید؟ قبلش باید چیزی بگویم. نکته این است که جامعه ما الان این میزان جسارت را برنمیتابد. دوره رضا رشیدپور و فرزاد حسنی و ... تمام شده. * چرا این اتفاق افتاده؟ احتمالا به خاطر حاشیههایی بود که بعد از آن دوران به وجود آمد. شما الان تصور کنید که «کوله پشتی» با آن شرایط ساخته شود یا برنامههای رضا رشیدپور با آن شرایط. به شما تضمین میدهم دیگر
اتفاقات آن دوره تکرار نمیشود. حتی این دوستان هم که به تلویزیون برگشتهاند، دیگر آنها نیستند. * بله، مثل اجرای بعضی از همین مجریها در برنامههای تحویل سال که فرسنگها با دوران اوجشان فاصله دارد! احتمالا به خاطر پیامدهای آن دوره است. الان خود همین آدمها با همان شرایط هم نمیتوانند همان اتفاق سابق را تکرار کنند. بارها پیش آمده که اجرا هم کردهاند اما دیگر آن نیستند. به خاطر همین باید بپذیریم که دهه 80، یعنی در همان دورهای که «شب شیشهای» و «کوله پشتی» و ... داشتیم، شرایط فرق داشت. ما الان حتی «مردم ایران سلام» هم نداریم! فقط کافی است به جایگزینهای این برنامهها نگاه کنید. پس کملطفی است که بگوییم مجریها دیگر تاثیرگذار نیستند. به هر حال آستانه تحمل همه ما پایینتر آمده. الان خیلیها به من میگویند به جای این همه اذیت شدن، برنامه خانواده را اجرا کن که راحتتر است. مشکلی پیش نمیآید، آنتن هم داری و اینقدر حساسیت دربارهات وجود ندارد. ولی من به یک چیزی معتقد هستم که وقتی قرار است یک ماه روی آنتن باشم، یک ماه تاثیرگذار اجرا کنم. برایم مهم نیست که دائم برنامه داشته باشم. * با همه اینها همیشه تلاش کردهاید که کدام ویژگی اجرا در شما پررنگتر باشد؟ با این پیشزمینه که گفتم، من خیلی جاها احتیاط را کنار گذاشتم و تاوانش را دیدم. الان شش ماه از اجرای «کافه سوال» میگذرد و شش سال پیر شدم. خیلی حساسیت وجود داشت. تاوانش را هم دادم اما به این معتقد نیستم که برای جسارت به خرج دادن، ژانگولر بزنم و مثلا پاپیون سرم کنم! این اتفاق باید در محتوا و لحن اجرایم بیفتد. واقعیت هم این است که کملطفی است که یک مجری را با دیگران مقایسه کنیم و شرایط کاری و زمانیاش را در نظر نگیریم؛ مثلا بگوییم اگر به جای فلانی احسان علیخانی بود، این برنامه خیلی بهتر میشد. * پس خودتان دوست دارید جسارت بیشتری داشته باشید. خیلی زیاد. دوره برنامههای تاثیرگذار را بیشتر میپسندم. ما الان واقعا غیر از «نود» چه کار میکنیم که بگوییم آن برنامه گرفته؟ نمیخواهم تلاش همکارانم را زیر سوال ببرم ولی شاید سطح توقع مردم بالا رفته. شاید رسانههایی که کنار آنها قرار دارند و به راحتی به آنها دسترسی دارند، باعث این انتظارات شده. وقتی هزار و یک راه دیگر هست که طرف در لحظه میتواند کلی اطلاعات بگیرد، چرا باید یک برنامه معمولی را ببیند؟ شرایط از گذشتهای که فقط مردم بودند و یک تلویزیون، خیلی عبور کرده. * خودتان فکر میکنید به خاطر چه ویژگیهایی از بقیه مجریهای همنسلتان بیشتر دیده میشوید؟ از هر چیز کلیشهای فرار میکنم؛ مثلا از اینکه هر شب پلاتوی یکسان بگویم. خیلیها هم اجرایم را نپسندیدهاند. خیلیها این میزان صمیمیت و خود بودن را نمیپسندند. همیشه میگویم واقعا به تعداد آدمها درباره آدمی که روبهروی دوربین قرار میگیرد، نظر وجود دارد. همان لحظهای که یک نفر مثلا از شال من خوشش میآید، همان لحظه یکی دیگر اس ام اس میدهد «این چیه پوشیدی؟» سلیقهها آنقدر مختلف است که فقط میتوانی حدی از استاندارد را رعایت کنی ولی نمیتوانی همه را جذب کنی. جز صمیمیت، در «کافه سوال» سعی کردم در جاهایی که میشود، ورود پیدا کنم و خودم با سوال و جهت دادن به گفتوگو تاثیر بگذارم. * هنوز به جواب دقیقی نرسیدهام. شما دقیقا چه ویژگیای را به اجراهای تلویزیونی اضافه کردهاید؟ خودم برنامههایم را خیلی میبینم که ایرادهایم را بگیرم. البته الان به جایی رسیدم که دیگر خودم را نمیتوانم ببینم ولی بازتابها این است که خیلیها میگویند گرمی، مهربانی، صمیمی هستی و حر
فت را راحت میزنی. یک ویژگی ظاهری هم دارم که خیلیها دوستش دارند؛ من خیلی لبخند میزنم. انتقادها دربارهاش زیاد است اما حذفش نکردهام. مثلا برخی میگویند چه دلیلی دارد یک مجری چادری این همه لبخند بزند؟ این ویژگی از خودم است. اصلا بگذار بگویند «اون دختره که همیشه دهنش بازه!» * بازتابهای منفی چطور؟ یک بخشی این است که بعضی بینندهها معتقدند خانم چادری نباید اینقدر تحرک داشته باشد و اینقدر صمیمی باشد. قضاوت میکنند. اینها آزاردهنده است چون من به شدت به اصول خودم معتقدم و اصلا نمیپذیرم براساس یک قضاوت نادرست از نوع اجرا به نوع شخصیتم برسند. خیلی وقتها دوستان دلیلی هم ندارند ولی اجرایم را دوست ندارند! من هم از کنار آنها میگذرم. خیلیها هم میگویند دستت را خیلی زیاد تکان میدهی و خیلی تحرک داری. متاسفانه نتوانستهام اینها را در اجرایم کنترل کنم به خاطر اینکه بعضیهایش واقعا ذاتی هستند. * احتمالا کامنتهایی هم گرفتهاید که شبیه نامداری اجرا میکنید. بله، یک دورهای زیاد بود اما بعد از «کافه سوال» نه. بعد از رفتن ایشان از آیتم «تازهها»ی برنامه خانواده شبکه یک، به من پیشنهاد شد که این آیتم را اجرا کنم اما محکم ایستادم و گفتم اگر اسم و ساختار تغییر نکند، جای کسی و زیر سایه هویت کس دیگری نمیروم. جای کسی رفتن بدترین و غیرحرفهایترین کاری است که آدمها میتوانند انجام بدهند. پس اگر میخواستم شبیهسازی کنم فرصت بهتری برایم مهیا بود. یکسری شباهتهای ظاهری وجود دارد که شاید اگر چادری نبودم و نوع پوششم اینطوری نبود، اصلا این اتفاق نمیافتاد. در حالی که از بچگی همین پوشش را داشتهام. اتفاقا به نظرم الان خیلی تفاوت داریم. ایشان همکار بسیار خوب و کاربلدی هستند و با توجه به اختلاف سنی، زودتر وارد تلویزیون شدهاند. همینطور که مردم آن اوایل درباره احسان علیخانی میگفتند که مثل فرزاد حسنی است تا خودش را تثبیت کرد، الان هم زمان این مسئله را حل میکند. اتفاقی که بعد از «کافه سوال» افتاده و از بیرون هم خیلیها میگویند مسیرها جدا شده. * در این دوره گذار تلاشی کردید از این شباهتها فاصله بگیرید؟ در ظاهر که این اتفاق نمیافتاد، به خاطر همین سعی کردم در جانمایه کار این اتفاق بیفتد. یعنی در عمق اجرا؛ از سواد و تسلط تا بیان. همه تلاشم را کردم که نوع لحنم متفاوت باشد. البته شیوه بیان ما هم خیلی متفاوت است. از نظر خودم چون این شباهت وجود نداشت، برای خودم سخت نبود. من یک خودخواهی درونی دارم که اصلا نمیتوانم جایی باشم که یک نباشم. بنابراین اصلا نمیتوانم تقلید کنم و شبیه کس دیگری باشم. البته حتما یکسری تاثیرپذیری از آدمهایی که با آنها کار کردهام داشتهام.
* خودخواهیتان در اجرا خیلی کم است. مخاطب انتظار دارد تا جایی که میتوانید با رعایت همه خط قرمزها، کمی بیپرواتر و با جسارت بیشتری اجرا کنید که بیشتر به چشم بیایید. این مساله در هر گفتوگویی مختلف است؛ مثلا وقتی درباره آلودگی هوا گفتوگو دارید و اسپانسرتان یک سازمان مرتبط است، خیلی جسارت میخواهد که طرفی را که پول داده، زیر سوال ببرید. وضعیت مشارکتی برنامههای تلویزیون دست و پای ما را خیلی میبندد. به خاطر همین میگویم که برنامههای الان را با چند سال قبل مقایسه نکنید. تازه خیلی تلاش میکنم که اینجور نباشد. قبلا دوستان مسئول جلویم سوال میگذاشتند و میگفتند این سوالها را بپرسید اما به آنها برمیخورد که میگفتم سوال نمیخواهم، فقط محورهای مد نظرتان را بگویید. * پس قبول دارید که گاهی اجراهایتان خنثی است؟ قبول دارم. کی بدش میآید که پررنگتر باشد؟ مخصوصا که ذاتا این ویژگی را دارم. اصلا به خاطر اینکه در رادیو همیشه سردبیری کردهام و لیدر یک جریان بودهام، این ویژگی در زندگی شخصیام خیلی هست که زود قانع نشوم. یک بخشیاش هم به این برمیگردد که من حقوق خواندهام و اصلا جنس استدلال قوی میطلبد این ماجرا را ولی فعلا رشد این ویژگیها تابع شرایط است. * یک جور دیگر بپرسم. اصلا دوست دارید امضای اجراهای شما چه باشد؟ وقتی میگوییم مژده لواسانی آن تصویر به ذهنمان برسد. خیلی دلم میخواهد سواد داشتنم در اجرا پررنگ شود. یکی از ادعاهایم که خودم به آن معتقدم، این است که توی همنسلهای خودم خیلی کمتر اتفاق میافتد که این میزان مطالعه، مشورت و تسلط روی بحث داشته باشند. اصولا دوستان همنسلم دنبال عمق ماجرا نیستند؛ چیزی که در اجرای شهیدیفرد هست. سواد خیلی مهم است. * با همه اینها مژده لواسانی در خلوتهایش سقف اجرای خودش را کجا میبیند؟ آیا میخواهد در نهایت شبیه آدم خاصی اجرا کند؟ اتفاقا چند روز پیش چند نفر میگفتند «بسه دیگه. اوج اجرا این است که در 24 سالگی یک برنامه را در ساعت پیک 9 شب در شبکه دو اجرا کردی». در 24 سالگی یعنی خیلی زودتر از خیلیهای دیگر. اصولا برای خانمها هم این اتفاق نمیافتد ولی برای من افتاده. ما ستاره زن در اجرا خیلی کمتر داریم. گفتم مگر رسانه سقف دارد؟ قطعا دلم میخواهد که برنامه تاثیرگذار داشته باشم. ولی ذات رسانه بیرحم است و تو باید به هزار چیز تسلط داشته باشی تا بتوانی در این مسیر بروی. آن چیزی که باعث میشود به آینده امید داشته باشم، این است که «هزار دشمنم ار میکنند قصد هلاک / گرم تو دوستی، از دشمنان ندارم باک». * بامزه ترین نظری که درباره اجرایتان از مردم شنیدهاید، چه بوده؟ نصف اس ام اسهای برنامه و کامنتهایم این است که شالهایتان را چه جوری میبندید، لطفا در برنامه آموزش بدهید! در اینباره اصرار هم دارند و بعضیهایشان میگویند شما این کار را نمیکنید چون نمیخواهید ما یاد بگیریم! یا میپرسند شالهایتان را از کجا میخرید. * حالا واقعا برای خرید لباسهای اجرا برنامهریزی دارید؟ خیلی مشاوری ندارم ولی خودم حتما برنامهریزی دارم. یعنی حتما هارمونی شال با آستینهای مانتو را رعایت میکنم. اتفاقا کار من سختتر است چون آستین مانتو هم باید با شالم هارمونی داشته باشد. معمولا کسی اینجوری رنگها را سِت نمیکند و فقط چادر مشکی میپوشند با یک شال رنگی. همیشه هم سعی دارم تکراری نپوشم.
* پس همه این لباسها باید مال خودتان باشد! بله و با انتخاب خودم. * مگر حجم خریدتان چقدر است؟ خیلی زیاد. در هر سفری که میروم، تنها چیزی که برای خودم میآورم شال و مانتو است. مدام به این فکر هستم که این شال به آن مانتو میخورد؟ ما حتما باید به فضای بصری برنامه برای مخاطب احترام بگذاریم و لباسهای خوشرنگ و آراسته بپوشیم. اتفاقا از این نظر خیلی هم از من انتقاد میشود. مثلا میگویند این کار با سبک زندگی ایرانی - اسلامی مغایر است. به خاطر همین همیشه میخواهم ثابت کنم که کجای این کار مغایرت دارد! مگر من خلاف شرع انجام میدهم یا اسراف میکنم؟ به هر حال هر کار و شغلی لوازم خاص خودش را دارد. بینندههای تلویزیون که نمیتوانند هر شب من را با یک رنگ تکراری ببینند. * بدترین انتقادی که شنیدهاید چه بوده؟ گاهی درباره موضوعات برنامه انتقاد و بدون در نظر گرفتن ملاحظات سازمان، مجری را سیبل میکنند. مثلا وقتی موضوع برنامه «شبکههای اجتماعی» بود - که با این انتخاب درباره خودمان عملیات انتحاری انجام دادیم! - کلی ضرورتها و حساسیتهای سازمانی وجود داشت اما بعضی مخاطبان فقط مجری را متهم میکردند که چرا از این طرف ماجرا بیشتر دفاع نمیکنم. در فصل جراحی «کافه سوال» هم بازیگرهایی آمدند که من از آنها پرسیدم «چرا دماغتان را عمل کردید؟»، بعدش طرفدارهایشان ناراحت شدند و هجمههای وحشتناک داشتند که «درست است از بازیگر محبوب ما این سوال را میپرسی؟!» خب طرف خودش راضی است و اصلا برای همین به برنامه آمده! البته الان حجم قضاوتهای شخصی خیلی کمتر شده. مخاطب زمان میخواهد که ارتباط برقرار کند و از یک جایی به بعد همراه میشود.
1393/4/13
این صفحه را در گوگل محبوب کنید
[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]
صفحات پیشنهادی
مژده لواسانی:دوره رضا رشیدپور و فرزاد حسنی تمام شده است
مژده لواسانی دوره رضا رشیدپور و فرزاد حسنی تمام شده است همان مجری آرام جلوی دوربین است تکیه میدهد به صندلی میخندد و مودبانه حرف میزند با همه آدمهایی که در مسیر با او چاقسلامتی میکنند گرم میگیرد و لبخند از روی لبانش محو نمیشود میگویند به خاطر همین ویژگیهایش در کافهآموزش 150 هزار نوآموز در مناطق دو زبانه / نارضایتی معلمان از آموزشهای دوره پش دبستانی
اجتماعی آموزش و پرورش آموزش 150 هزار نوآموز در مناطق دو زبانه نارضایتی معلمان از آموزشهای دوره پش دبستانی مدیر کل دفتر پیش دبستانی آموزش و پرورش با تشریح اقدامات انجام شده در حوزه پیش دبستانی گفت مهمترین ماموریت ما آموزش پبش دبستانی در مناطق دو زبانه و حمایت از این دوره در منارضایتی نخلداران از شیوه خرید توافقی خرما/ قیمت خرید نصف قیمت تمام شده است
استانها جنوب بوشهر گزارش مهر نارضایتی نخلداران از شیوه خرید توافقی خرما قیمت خرید نصف قیمت تمام شده است بوشهر - خبرگزاری مهر بخشی از خرماهای تولید شده در استان بوشهر در سال 92 هنوز به فروش نرسیده است و دولت نیز برای حمایت از کشاورزان خرید توافقی خرما را در دستور کار قرار دمرور خاطرات بهترین ترانهها با فرزاد حسنی در برنامه موسیقی من
مرور خاطرات بهترین ترانهها با فرزاد حسنی در برنامه موسیقی من فرزاد حسنی در برنامه موسیقی من شبکه جوان با جمع آوری و خواندن خاطرات ساخت بهترین ترانه ها در سه دهه اخیر موسیقی ایران این خاطره ها را ماندگار میکند به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران فرزاد حسنی دعلیرضا خمسه در کنسرت فرزاد فرزین +عکس
علیرضا خمسه در کنسرت فرزاد فرزین عکس علیرضا خمسه در کنسرت فرزاد فرزین علیرضا خمسه در کنسرت فرزاد فرزیندرنیوزمطالب مرتبط علیرضا خمسه مهاجرتم به آمریکا دروغ ۱۳بودعکس یادگاری علیرضا خمسه با چوچانگ و ریما رامین فرعکسهای کنسرت فرزاد فرزین با حضور برخی بازیگران و خوانندگان اتمام فیلمبرداری فیلمی با بازی رضا ناجی و شقایق فراهانی
دوشنبه ۲ تیر ۱۳۹۳ - ۱۰ ۲۶ فیلمبرداری فیلم سینمایی دربست به کارگردانی علی خامه پرست اول تیر ماه در تهران به پایان رسید به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران ایسنا این فیلم سینمایی به تهیهکنندگی مشترک حسن علیمردانی و حسن مصطفوی تولید شده است و کلیهی سکانسهای آن در تهران فیلمبرداسماعیلی فینالیست شد، خاکسار برنز کاراته وان را کسب کرد جدال حسنیپور و عسگری برای کسب مدال طلا/ شکست رضایی در
اسماعیلی فینالیست شد خاکسار برنز کاراته وان را کسب کردجدال حسنیپور و عسگری برای کسب مدال طلا شکست رضایی در تاتامی اندونزینخستین روز از رقابتهای سومین مرحله لیگ جهانی موسوم به کاراته وان اندونزی از صبح امروز آغاز شد به گزارش خبرگزاری فارس سومین مرحله لیگ جهانی موسوم به کاراگواهی تحصيلی پايان دوره ابتدايی رضا پهلوی! |عکس|
گواهی تحصيلی پايان دوره ابتدايی رضا پهلوی |عکس| یکشنبه 01 تیر 1393 ساعت 16 54نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس: اتمام پروژه فاضلاب شهری از مهمترین اولویتهای عمرانی شهرضا و دهاقان است
نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس اتمام پروژه فاضلاب شهری از مهمترین اولویتهای عمرانی شهرضا و دهاقان استنماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی گفت به لحاظ اهمیت پروژه فاضلاب در توسعه زیرساختهای شهری باید برای تحقق این اصل مهم در شهرضا و دهاقان تلاش لازم را داشتهعلیرضا خمسه در شب کنسرت فرزاد فرزین/عکس
جام جم نوا - خواننده آلبوم شخصی در روزهایی که تب جام جهانی در کشور تمام اخبار رسانه هارا به خود معطوف کرده در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی روی صحنه رفت در این اجرا هم چهره های معروف دیگری حضور داشتند از پیام صالحی خواننده گروه آریان گرفته تا علیرضا خمسه بازیگر محبوب و دوستغلامرضا رضايي به تيم نفت تهران پيوست
غلامرضا رضايي به تيم نفت تهران پيوست مهاجم فصل پيش فولاد خوزستان به تيم نفت تهران پيوست دوشنبه 1393 04 02 22 20ستاره شدن داوید ویا در شب بیدارشدن ماتادورها
ستاره شدن داوید ویا در شب بیدارشدن ماتادورها مهاجم اسپانیا عنوان بهترین بازیکن زمین را کسب کرد به این مطلب امتیاز دهید به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز تیمهای اسپانیا و استرالیا در دور سوم و پایانی مرحله گروهی جام جهانی 2014 از ساعت 20 30 مقابل هم به میدان رفتند که در پایانجام بیستم-2014 برزیل ماتادورها دیر بیدار شدند/ وداع کانگوروها بدون امتیاز با جام بیستم+گزارش تصویری
جام بیستم-2014 برزیلماتادورها دیر بیدار شدند وداع کانگوروها بدون امتیاز با جام بیستم گزارش تصویریتیم فوتبال اسپانیا در دیداری تشریفاتی مقابل استرالیا به پیروزی رسید به گزارش خبرگزاری فارس تیم فوتبال اسپانیا در دیداری تشریفاتی از گروه دوم جامجهانی مقابل استرالیا با سه گل پیروزجام بیستم - 2014 برزیل اسپانیا مقابل استرالیا به برتری رسید/ اعاده حیثیت ماتادورها
جام بیستم - 2014 برزیلاسپانیا مقابل استرالیا به برتری رسید اعاده حیثیت ماتادورهامدافع عنوان قهرمانی با برتری مقابل استرالیا با کسب 3 امتیاز با جام بیستم وداع کرد به گزارش خبرگزاری فارس تیمهای اسپانیا و استرالیا در دور سوم و پایانی مرحله گروهی جام جهانی 2014 از ساعت 20 30 مقاببا عقد قراردادی یکساله غلامرضا رضایی به تیم نفت تهران پیوست
با عقد قراردادی یکسالهغلامرضا رضایی به تیم نفت تهران پیوستمهاجم فصل پیش فولاد خوزستان به تیم نفت تهران پیوست به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت باشگاه نفت تهران غلامرضا رضایی مهاجم پرقدرت و سرعتی فوتبال ایران و زننده سریعترین گل تاریخ لیگ برتر با عقد قراردادی یکساله بهرئیس جمعیت هلال احمر: بیانات مقام معظم رهبری منشور و سرلوحه تمامی فعالیتهای هلال احمر است
رئیس جمعیت هلال احمر بیانات مقام معظم رهبری منشور و سرلوحه تمامی فعالیتهای هلال احمر استرئیس جمعیت هلال احمر در همایش سراسری مدیران ستادی و عامل استان های جمعیت هلال احمر تاکید کرد بیانات مقام معظم رهبری منشور و سرلوحه تمامی فعالیت های هلال احمر است به گزارش خبرگزاری فارس به ندوره کارورزی هنر جویان فنی و حرفه ای و کار و دانش در رودان آغاز شد
دوره کارورزی هنر جویان فنی و حرفه ای و کار و دانش در رودان آغاز شد رودان- ایرنا- معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش رودان از آغاز دوره کارورزی 700 هنرجوی رشته های فنی و حرفه ای و کار و دانش از اول تیر ماه در این شهرستان خبر داد به گزارش دوشنبه ایرنا نادر صفایی افزود این دوره آمو-
گوناگون
پربازدیدترینها