تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نيّت خوب، برخاسته از سلامت درون است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821031879




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دوره کارورزی هنر جویان فنی و حرفه ای و کار و دانش در رودان آغاز شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

دوره کارورزی هنر جویان فنی و حرفه ای و کار و دانش در رودان آغاز شد رودان- ایرنا- معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش رودان از آغاز دوره کارورزی 700 هنرجوی رشته های فنی و حرفه ای و کار و دانش از اول تیر ماه در این شهرستان خبر داد.


به گزارش دوشنبه ایرناˈ نادر صفایی افزود: این دوره آموزشی با حضور 700 هنرجوی دختر و پسر پایه سوم رشته های فنی و حرفه ای و کار و دانش به مدت 45 روز در این شهرستان برگزار می شود.
وی ادامه داد: هنرجویان با شرکت در این دوره، آموزش های لازم در 31 رشته صنعتی، خدماتی و کشاورزی را به مدت شش هفته بصورت عملی فرا خواهند گرفت.
صفایی اضافه کرد: هنرجویان در این دوره آموزشی، دانش، تخصص، آموخته ها، مهارت ها و توانمندی های خود در رشته های تحصیلی را بصورت عملی به نمایش می گذارند.
وی کسب و ارتقای مهارت های مفید توسط دانش آموزان به همراه فرآیند آموزش را یکی از اهداف سند تحول بنیادین برشمرد و اظهار کرد: کارورزی و کارآموزی می تواند ابزار مهمی برای آمادگی شغلی دانش آموخته ها و هنرجویان باشد.
صفایی اضافه کرد: دوره کارورزی فرصتی برای آشنایی هنرجویان با محیط کار است که نه تنها موجب افزایش قابلیت های آنان برای اشتغال در آینده می شود بلکه به آنان قدرت انتخاب بیشتری در انجام وظایف ارائه شده می دهد تا بهتر بتوانند به علاقمندی های خود در زمینه های مختلف پی برده و نقاط ضعف و قوت کار را ارزیابی کنند.
وی با اشاره به اهداف دوره کارورزی، اظهار کرد: هدف از برگزاری دوره کارورزی و کارآموزی که با مشارکت بخش خصوصی و دولتی اجرا می شود، ایجاد آمادگی بیشتر در مهارت هایی است که هنرجو طی دوره آموزش، کسب کرده است.
صفایی در پایان آموزش رفتارهای شغلی مانند تعامل مناسب با کارفرما، کارکنان، افزایش دقت، توجه، سرعت کار و وقت شناسی را از دیگر اهداف برگزاری این دوره های آموزش عملی عنوان کرد.
هم اکنون بیش از یک هزار و 780 هنرجو در 31 رشته کشاورزی، صنعتی و خدماتی در 10 هنرستان فنی و حرفه ای و کار و دانش در شهرستان رودان مشغول به تحصیل می باشند. ک/3
7196

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




02/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 64]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن