تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):تلاوت کننده سوره حدید و واقعه و الرحمن در آسمانها و زمین اهل بهشت خوانده می شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820293459




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نماینده مجلس: توازن آموزشی در مدارس ملایر برقرار شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

نماینده مجلس: توازن آموزشی در مدارس ملایر برقرار شود ملایر-ایرنا-نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به خالی بودن برخی مدارس جنوب شهر و انبوه تقاضا در مدارس نقاط برخوردار شهر ملایر، نیاز است توازن آموزشی در تمامی مدارس سطح این شهر برقرار شود.


به گزارش ایرنا ˈاحمد آرایی نژآدˈ روز پنجشنبه در شورای آموزش و پرورش شهرستان ملایر افزود: در برخی مدارس ملایر مانند مدرسه شاهد با انبوه تقاضا و فضای کم آموزشی مواجه هستیم، در حالیکه مدارس جنوب و جنوب غربی این شهر خالی است.
وی توزیع اعتبارات حوزه فرهنگ متناسب با سایر حوزه ها را خواستار شد و اظهار داشت: فرهنگ زیربنای تمامی کارها و اقدامات است و برای تحقق شعار امسال و رفع مشکلات آموزش و پرورش و فضاهای آموزشی باید با مدیریت جهادی گام برداریم.
آریایی نژاد همچنین از شبانه روزی شدن درمانگاه فرهنگیان ملایر خبر داد و افزود: این درمانگاه دارای پروانه شبانه روزی است و با قرار گرفتن در مرکز شهر و پاسخ مثبت به نیازهای درمانی شهروندان، به دنبال شبانه روزی کردن این درمانگاه هستیم.
وی با بیان اینکه به دلیل تخصصی نبودن رشته های این درمانگاه، محدودیت هایی ایجاد شده است بیان داشت: ساخت و تکمیل طبقه دوم این درمانگاه نیازمند مساعدت شهرداری، شورای شهر و شبکه بهداشت و درمان ملایر است و با تملک زمین های پشت درمانگاه، مشکل پارکینگ آن نیز رفع می شود.
معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه ملایر نیز آموزش و پرورش را بستر فرهنگ دانست و خواستار آموزش نهج البلاغه به مدت نیم ساعت قبل از شروع کار برای کارمندان ادارت و استفاده از نظرات کارشناسان در مدیریت رشته های تحصیلی شد.
ˈمحمدقاسم عبدلیˈ در خصوص مشکل کمبود فضای آموزشی در برخی مدارس ملایر خاطرنشان کرد: برای رفع این مشکل، جابجایی دانش آموزان در دستور کار آموزش و پرورش قرار گرفته است که باید در انتخاب مسیر دانش آموزان توجه لازم صورت گیرد و در ارتقای کیفیت مدارس غیر از شاهد نیز بیشتر کار شود.
مدیر اداره آموزش و پرورش ملایر نیز گفت: در حال حاضر، برخی مدارس ملایر مانند مدرسه شاهد با انبوه تقاضا، انبوه کلاس های درسی و فضای کم آموزشی مواجه اند و به دلیل تقاضای بالای دانش آموزان، این مدارس به صورت دو شیفته اداره می شوند.
ˈحجت اله چهاردولیˈ ادامه داد: این در حالیست که برخی مدارس در جنوب و جنوب غربی شهر خالی است و برای رفع این مشکل در سالتحصیلی جدید، نسبت به جابجایی دانش آموزان اقداماتی در دستور کار گرفته است.
وی از راه اندازی نخستین آزمایشگاه نانو فناوری استان همدان در این شهرستان با اعتبار یک میلیارد و 700 میلیون ریال در دبیرستان یداله زمان خبر داد و افزود: با شروع فصل تابستان سه آموزشگاه برای اسکان مسافران تابستانی در این شهر تجهیز شد.
وی همچنین هیات امنایی کردن مدارس را اقدامی مناسب برای ارایه خدمات آموزشی مطلوب با حداقل قیمت عنوان کرد و بیان داشت: هم اکنون 24 آموزشگاه هیات امنایی در این شهرستان وجود دارد که شامل هفت مدرسه در مقطع ابتدایی، چهار مدرسه قرآنی، شش باب متوسطه دوره اول، هفت باب متوسطه دوره دوم و یک هنرستان است.
چهاردولی یاد آور شد: نرخ مصوب مدارس هیات امنایی در مقطع ابتدایی برای سالتحصیلی جدید بین 600 تا 700 هزار ریال، مدارس قرآنی یک میلیون ریال، متوسطه دوره اول 700 تا یک میلیون ریال، متوسطه دوره دوم تا سوم 900 تا یک میلیون و 300 هزار یال و سال چهارم با توجه به برگزاری کلاس های متعدد دو میلیون و 300 هزار ریال تعیین شده است.
چهاردولی همچنین از اجرای 206 برنامه فرهنگی خبر داد و بیان داشت: با توجه به حجم برنامه های فرهنگی و مسابقات مختلف برگزار شده، طی دو سال گذشته سهمی از اعتبارات نداشتیم.
در این جلسه مشکلات درمانگاه فرهنگیان ملایر در خصوص پرداخت عوارض نوسازی و جریمه های مربوط به شهرداری مطرح شد که شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر ملایر برای رفع این مشکل جدی قول مساعد دادند.
7528/576

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




12/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 59]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن