تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):هر کس عبادت خالصش را برای خدا بالا بفرستد، خدا بهتریم مصلحت را برای او نازل می ک...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821254143




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دختربچه گرفتار در میله های سرسره پارک نجات یافت


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

دختربچه گرفتار در میله های سرسره پارک نجات یافت شیراز- ایرنا- دختربچه شش ساله گرفتار از ناحیه پا در میله های سرسره یک پارک در شهر شیراز با حضور ماموران آتش نشانی از این وضعیت رهایی یافت.


به گزارش دریافتی پنجشنبه ایرنا، این دختربچه حوالی 23 چهارشنبه شب در یک پارک در بلوار شهید رجایی شیراز در حال بازی بود که هنگام بالا رفتن از سرسره دچار حادثه شد و پای وی در میان میله های سرسره گیر کرد.
آتش نشانان شیرازی با روش خاص رهاسازی موفق شدند پای این کودک را بدون آسیب از میان نرده ها رها کنند.

** پیشگیری از انفجار یک آبگرمکن در شیراز
گزارش دیگری نیز حاکی است که خراب شدن کاربراتور و مسدود شدن شیر اطمینان یک آبگرمکن در یک خانه مسکونی در مهدی آباد شیراز، این آبگرمکن را تا مرز انفجار پیش برد که با حضور بموقع آتش نشانان شیرازی این اتفاق روی نداد.
بر اساس گزارش کارشناسی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز، روشن کردن آبگرمکن بدون توجه به خراب بودن کاربراتور افزایش بیش از حد فشار در مخزن این وسیله را به دنبال داشته بود و شیر اطمینان نیز به علت نقص فنی عمل نکرده بود و این مساله هر لحظه امکان انفجار آبگرمکن را بیشتر می کرد.
بر این اساس، آتش نشانان به محض حضور در محل بی درنگ شیر اصلی گاز را بسته و به منظور تخلیه فشار مخزن، شیر آب گرم آشپزخانه و حمام را باز کردند و خطر انفجار را از این وسیله خانگی معیوب برطرف کردند.

** لزوم بازدید چند بار در سال آبگرمکن
کارشناسان سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شیراز تاکید کرده اند که آبگرمکن ها در فواصل زمانی منظم و چند بار در سال باید بازدید و آزمایش شوند و شهروندان از سلامت آنها اطمینان حاصل کنند.
بر اساس این گزارش، خراب شدن کاربراتور، گچ یا رسوب گرفتن و مسدود شدن شیر اطمینان در آبگرمکن در زمره موارد حادثه ساز آبگرمکن تلقی می شود که باید در این صورت، نسبت به تعمیر آن اقدام کرد. ک/1
2026/ 667

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




12/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن