تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):براى هر چیزى زکاتى است و زکات بدنها روزه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820979837




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پرترددترین جاده روستایی علی آبادکتول خاکی است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شمال > گلستان حسنی:
پرترددترین جاده روستایی علی آبادکتول خاکی است
علی آبادکتول - خبرگزاری مهر: رئیس شورای بخش کمالان شهرستان علی آبادکتول با اعلام نارضایی از وضعیت جاده های روستایی و بین مزارع این شهرستان گفت: پرترددترین جاده وروستایی علی آبادکتول خاکی است.



به گزارش خبرنگار مهر، ابوالفضل حسنی بعد از ظهر چهارشنبه در نشستی با حضور خبرنگاران شهرستان، با اعلام این خبر گفت: مسیر باقر آباد در فاضل آباد به طول 7 کیلومتر است که بیش از 500 هکتار از اراضی پر محصول بخش کمالان در آن محدوده قرار دارند. وی افزود: این جاده که هم بین مزارع است و هم روستایی ،کاملا رها شده است ، 50درصد تولیدات کشاورزی بخش کمالان از این مسیر انتقال داده می شود و چندین روستا و سازمان های کشاورزی و فرودگاه کشاورزی استان  قراردارند . علاوه برآن مجتمع های دامداری و سیلوهای اداره غله نیز قرارگرفته اند. وی تاکیدکرد: علیرغم نامه نگاری به متولیان امر اما هنوز این جاده خاکی تخریبی مانده است. حسنی بااشاره نقش کشاورزی درتولید ناخاص داخلی و تاکیدمقام معظم رهبری بر توجه به اقتصاد گفت: در سالی که معظم له این همه تاکید بر رونق اقتصادی دارند به صلاح نیست که بیش از 500 هکتار اراضی دشت کمالان با روستاها و سازمان های کشاورزی و مراکز تولیدات صنعتی اینگونه نامناسب بماند. وی خاطرنشان کرد: درصورت آسفالت این راه استراتژیک، کشاورزان برای جابجایی محصولات کشاورزی وتولیدات صنعتی وقت کمتری را صرف خواهندکرد.
 
بخش کمالان ازتوابع شهرستان علی آبادکتول بیش 12هزارهکتار اراضی کشاورزی داردکه این اراضی بوسیله سه مسیرشیرنگ ،قره بلاغ وباقرآباد به شهرفاضل آبادوعلی آبادمتصل می شوند.


۱۳۹۳/۴/۱۱ - ۱۶:۲۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن