تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات دانش، آموزش به كسانى كه شايسته آن‏اند و كوشش در عمل به آن است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819407143




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اولین نمایشگاه طرح ضیافت استان گلستان در علی آبادکتول افتتاح شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شمال > گلستان کاویانی:
اولین نمایشگاه طرح ضیافت استان گلستان در علی آبادکتول افتتاح شد
علی آبادکتول - خبرگزاری مهر: معاون برنامه ریزی جهاد کشاورزی گلستان با اشاره به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان از برپایی نمایشگاه های طرح ضیافت در استان خبر داد و گفت: اولین نمایشگاه طرح ضیافت در شهرستان علی آبادکتول افتتاح شد.



به گزارش خبرنگار مهر، حسین کاویانی عصر شنبه در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه گفت: این نمایشگاه باهدف ایجادرفاه حال شهروندان در ماه مبارک رمضان در 4 شهرستان گلستان شامل گرگان، علی آبادکتول، گنبدکاووس و بندرترکمن راه اندازی می شود که اولین آن امروز در علی آبادکتول افتتاح شده است. کاویانی گفت: در این نمایشگاه ها تمامی کالاها اعم از اساسی و غیرآن با قیمت تعاونی و بیش از 25 درصد تخفیف ارایه می شود. وی گفت: مهمترین کالاهی اساسی شامل 960 تن برنج، 230 تن گوشت قرمز، روغن، گوشت مرغ منجمد و شکر است که به شهروندان عرضه می شود. معاون جهادکشاورزی گلستان یادآورشد: علاوه بر این نمایشگاه ها، 100 فروشگاه عرضه دائمی کالاها در شهرهای مختلف استان دایر و آماده عرضه کالاها هستند. وی تاکیدکرد: برای ارائه بهتر خدمت به مردم گلستان اکیپ های نظارتی صنعت، معدن و تجارت هم فعال شده اند تا هر گونه تخلف را مورد نظر قرارداده و پیگیری کنند که شماره 124 هم پاسخکوی شهروندان است. احمد تجری فرماندارعلی آبادکتول هم گفت: این نمایشگاه ها در راستای سیاست های حمایتی دولت تدبیر و امید به مردم فهیم است. وی افزود: درحال حاضر بخش زیادی از اقلام در نمایشگاه تهیه شده است که بزودی کاملتر می شود. تجری گفت: استقبال مردمی با توجه به تخفیف های 20 درصدی و بیشتر خیلی مطلوب بوده است. وی یاداورشد: فعلا 15تن گوشت قرمز با قیمت مناسب در نمایشگاه توزیع می شود که علاوه بر آن در چندین فروشگاه سطح شهر هم عرضه آغاز می شود. وی گفت: این نمایشگاه درمحل کارخانه پنبه شهرعلی آبادکتول ازساعت 8 تا 13 و  16 تا 20 آماده عرضه کالاها است.


۱۳۹۳/۴/۷ - ۱۸:۴۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن