تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من مأمورم كه صدقه (و زكات) را از ثروتمندانتان بگيرم و به فقرايتان بدهم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821262941




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افزایش 85 درصدی جرایم سایبری در گلستان


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شمال > گلستان سردار میرفیضی خبر داد:
افزایش 85 درصدی جرایم سایبری در گلستان
گرگان- خبرگزاری مهر: فرماندهی نیروی انتظامی استان از رشد 85 درصدی جرایم سایبری در استان خبر داد و گفت: 37 درصد این جرایم مربوط به موراد غیر اخلاقی است.



به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمود میرفیضی ظهر چهارشنبه در نشست با خبرنگاران استان اظهار کرد: جرایم و تخلفات در فضای مجازی رو به افزایش است و در سه ماه ابتدای سال جاری 90 درصد جرایم  رخ داده سایبری کشف شده است. وی در ادامه افزود: 37 درصد جرایم فضای سایبری مربوط به جرایم غیر اخلاقی، 33 درصد مالی،12 درصد نشر هتک حیثیت و  18 درصد سایر جرایم است و عمده علل این جرایم کسب منافع مالی ، انتقام جویی و مقاصد ضد فرهنگی است . سردار میرفیضی در ادامه تصریح کرد: 5 پرونده زمین خواری در در سه ماه ابتدای سال جاری کشف شده است که 13 هزار و 295 هکتار از اراضی ملی به دولت بازگشت. وی بیان کرد: 62 میلیارد ریال ارزش مالی این اراضی بوده است و مربوط به شهرهای گرگان، گنبد و کردکوی است و در بحث تسهیلات غیر مجاز بانکی نیز 4 فقره تسهیلات غیر مجاز غیربانکی در این سه ماه داشتیم که 118 میلیارد ریال مبلغ این تسهیلات بوده است که کشف و با آن برخورد شد. فرماندهی انتظامی استان در ادامه افزود: در اسلام روزه بر مسافرین و بیماران واجب نیست و ما تاکید داریم تا در فصل تابستان که مسافران زیادی به استان مراجعه می کنند از روزه خواری در ملا عام خودداری کنند و شئونات اسلامی را رعایت کنند. سردار میرفیضی با بیان این که یکی از آثار و برکات این ماه کاهش وقوع جرم در استان است ، گفت: نیروی انتظامی برای امنیت مردم در پارک ها و تفرج گاه ها ا زافطار تا سحر در این مناطق تفرجی حضور دارد و همچنین از مردم انتظار داریم تا در ماه مبارک رمضان نسبت به بحث عفاف و حجاب توجه بیشتری داشته باشند و حرمت این ماه را نگه دارند.


۱۳۹۳/۴/۱۱ - ۱۴:۴۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن