تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر بنده‏اى بخواهد چيزى بخواند يا كارى انجام دهد و بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم بگويد، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820072187




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هشدار آيت‌الله مکارم به آل سعود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۱ تير ۱۳۹۳ (۱۲:۵۶ب.ظ)
هشدار آيت‌الله مکارم به آل سعود آيت‌الله مکارم شيرازي با صدور بيانيه‌اي برخي نکات را درباره وضعيت شيعيان در کشور عربستان متذکر شد و گفت: به مسئولين سعودى هشدار مى‌دهيم که اين‌گونه حرکت‌هاى تند احساسات همه شيعيان دنيا را به شدت جريحه‌دار مى‌کند.
به گزارش خبرگزاري موج، در بيانيه صادر شده از سوي دفتر آيت‌الله مکارم شيرازي آمده است: اخبار وحشتناکى از طرز رفتار مسئولين سعودى نسبت به شيعيان احصا و قطيف مى‌رسد. جمعى از بزرگان علماى آنها را به جرم آزادى‌خواهى در انجام مراسم مذهبى به زندان افکنده‌اند و تضييقات فراوانى براى آنها به وجود آورده‌اند و از همه وحشتناک‌تر اينکه زمزمه صدور حکم اعدام براى شيخ بزرگوار عالم معروف منطقه، شيخ نمر به گوش مى‌رسد.
در ادامه اين بيانيه تاکيد شده است: ما به مسئولين سعودى هشدار مى‌دهيم که اين‌گونه حرکت‌هاى تند احساسات همه شيعيان دنيا و پيروان مکتب اهل بيت (عليهم السلام) را به شدت جريحه‌دار مى‌کند و پيامدهاى سوئى در برخواهد داشت.
در اين بيانيه تصريح شده است: ‌حاکمان سعودى به جاى اين تشددها خوب است به درد دل آنها گوش دهند. آنها حقوق از دست رفته خود را مى‌خواهند. آنها آزادى در انجام مراسم مذهبى خود را طلب مى‌کنند. آنها به کشور خودشان علاقه دارند. کدام عقل و منطق اجازه مى‌دهد که در برابر اين خواست‌هاى مشروع آن‌گونه رفتار شود؟
در اين بيانيه افزوده شده است: ما تعجب مى‌کنيم نهادهاى حقوق بشر دنيا چرا در اين‌گونه موارد که موافق ميل دولت‌هاى سلطه‌گر است سکوت مى‌کنند؛ ولى اگر کمترين حرکتى در کشورى که هماهنگ با آنها نيست، رخ دهد، فريادشان بلند مى‌شود؟ به هر حال تکرار مى‌کنيم صدور حکم اعدام براى يک عالم بزرگ منطقه چيزى نيست که براى مراجع شيعه و بزرگان مکتب اهل‌بيت(عليهم السلام) و تمام علاقه‌مندان به آنها در سراسر جهان قابل تحمل باشد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن