تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  انبر مناسب دستگاه تسمه کش اگر نگاهی به یک یخچال یا اجاق گازی که در کارتن است بیندازید، تسمه هایی د...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820246896




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هيئت کشتي قم براي کسب سهميه از المپيک 2016 برنامه‌ريزي کرده است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۱ تير ۱۳۹۳ (۱۲:۴۵ب.ظ)
رئيس هيئت کشتي استان قم: هيئت کشتي قم براي کسب سهميه از المپيک 2016 برنامه‌ريزي کرده است رئيس هيئت کشتي استان قم از برنامه ريزي اين هيئت ورزشي براي کسب سهميه بازي‌هاي المپيک 2016 برزيل خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، محسن حلوايي تصريح کرد: برخورداري از سهميه در مسابقات معتبر و بزرگي همچون المپيک،‌ يکي از مهمترين دستاوردها براي ما به شمار مي‌رود و سعي خواهيم کرد که در المپيک آينده حداقل يک نماينده از قم داشته باشيم.
وي ادامه داد: با توجه به سابقه‌اي که کشتي قم داشته طبعا ما فقط مي‌توانيم در کشتي فرنگي به فکر کسب سهميه حضور در مسابقات المپيک 2016 برزيل باشيم چون در کشتي فرنگي است که قم توانايي‌ها و قابليت‌هاي زيادي دارد و در کشتي آزاد هنوز فاصله زيادي با کشتي فرنگي داريم.
رئيس هيئت کشتي استان قم اضافه کرد: ما خود را با تقويم فدراسيون کشتي و فدراسيون جهاني کشتي منطبق کرده‌ايم و سعي‌ مي‌کنيم بهترين برنامه‌ريزي را براي حضور موفق در معتبرترين رقابت‌هاي بين المللي کشتي فرنگي انجام بدهيم و انشاءالله بهترين نتايج را کسب کنيم.
وي در ادامه به مشخص شدن کشورهاي ميزبان مسابقات بين‌المللي کشتي در سال آينده ميلادي اضافه کرد: با توجه به اينکه فدراسيون جهاني کشتي ميزباني دو رويداد مهم کشتي دنيا در سال 2015 را به کشورمان سپرده سعي خواهيم کرد حتما در آنها نماينده‌اي از کشتي قم نيز حضور داشته باشد.
حلوايي با بيان اينکه فدراسيون جهاني کشتي ميزبان‌هاي مسابقات سال ۲۰۱۵ را معرفي کرده است، بيان داشت: بر اسن اساس کشورمان بعد از ميزباني جام‌هاي جهاني سال‌هاي 2013 و 2014 يک بار ديگر ميزبان رقابت‌هاي جام جهاني کشتي فرنگي شده است.
وي ابراز داشت: فيلا نام کشورهاي ميزبان مسابقات قاره‌اي و جهاني در رده‌هاي سني نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در سال 2015 را اعلام کرده و بعد از برگزاري موفق جام‌ جهاني کشتي فرنگي توسط کشورمان،‌ اين فدراسيون جهاني، ميزباني اين رقابت‌‌ها در سال 2015 را نيز به ايران سپرده است.
رئيس هيئت کشتي استان قم عنوان داشت: مسابقات جهاني سال آينده کشتي فرنگي به ميزباني شهر لاس وگاس آمريکا به عنوان نخستين مرحله از رقابت‌هاي گزينشي بازي‌هاي المپيک برزيل در نظر گرفته شده و از هم اکنون بهترين برنامه‌ريزي را انجام مي‌دهيم که از قم نيز نماينده‌اي در تيم ملي کشتي فرنگي اعزامي به اين مسابقات حضور داشته باشد و انشاءالله سهميه المپيک آينده را کسب کنيم.
وي ياد آور شد: مسابقات قهرماني بزرگسالان آسيا در سال آينده ميلادي نيز که احتمالا ارديبهشت ماه به ميزباني شهر دوحه قطر برگزار مي‌شود و اين کشور عربي براي نخستين بار ميزباني اين رقابت‌ها را بر عهده مي‌گيرد براي ما بسيار مهم است و تلاش خواهيم کرد که در اين مسابقات نيز حتما نماينده داشته باشيم.
حلوايي به مشخص شدن ميزبان رقابت‌هاي کشتي فرنگي قهرماني نوجوانان و جوانان آسيا و جهان نيز اشاره کرد و افزود: ميزباني مسابقات قهرماني جوانان آسيا هم به ميانمار واگذار شده، ضمن اينکه بوسني و هرزگوين و شهر سارايوو ميزبان مسابقات قهرماني نوجوانان جهان خواهد بود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن