تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):چهار چيز از خوشبختى و چهار چيز از بدبختى است: چهار چيز خوشبختى: همسر خوب، خانه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805728275




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طرح امداد و نجات تابستاني در کرمانشاه برگزار مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۱ تير ۱۳۹۳ (۱۱:۵۷ق.ظ)
مدير عامل جمعيت هلال احمر استان کرمانشاه خبر داد؛ طرح امداد و نجات تابستاني در کرمانشاه برگزار مي شود مدير عامل جمعيت هلال احمر استان کرمانشاه از برگزاري طرح امداد و نجات تابستاني در کرمانشاه از ابتداي تير ماه تا پايان شهريور خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، عادل شفيعي به تشريح برنامه هاي تابستاني جمعيت هلال احمر استان کرمانشاه پرداخت.
وي در خصوص برنامه هاي تابستاني اين جمعيت در حوزه امداد و نجات گفت: جمعيت هلال احمر استان کرمانشاه با توجه به شروع مسافرت هاي تابستاني در کنار ساير سازمانها و ادرات امداد رسان از ابتداي تير ماه تا پايان شهريور ماه به مدت سه ماه طرح امداد و نجات تابستاني را اجرا مي کند.
شفيعي افزود: مقدمات طرح آغاز شده و دوره هاي باز آموزي براي 500 نفر از امدادگران و نجاتگران و کارکنان شرکت کننده در طرح مذکور به مدت سه روز انجام شده است.
وي مهم ترين برنامه حوزه امداد و نجات را سازماندهي تيم هاي عملياتي در سطح شعب عنوان کرد.
شفيعي همچنين، اعلام ساعت صفر به 15 شعبه سطح استان و بازديد از شعب و ديدار با فرماندهان سطح استان، برگزاري 30 دوره تخصصي در رشته هاي امداد ونجات در جاده، امداد ونجات در کوهستان، امداد ونجات در سيلاب، برگزاري 12 دوره باز آموزي براي 3600 نفر از امدادگران و نجاتگران و استقرار پايگاه امداد ونجات بين شهري ثابت - موقت وسيار با بکارگيري تعداد 30 دستگاه خودرو و آمبولانس را از جمله برنامه هاي تابستاني جمعيت هلال احمر استان در حوزه امداد و نجات عنوان کرد.
اين مسئول خاطر نشان کرد: همچنين با توجه به شرايط جوي واحتمال ازدياد حجم سفرها و تردد هموطنان در راههاي مواصلاتي استان ترتيبي اتخاذ شده که نسبت به سالهاي گذشته نيروهاي بيشتر به کار گرفته شود.
مدير عامل جمعيت هلال احمر استان کرمانشاه در ادامه به تشريح برنامه هاي حوزه جوانان اين جمعيت پرداخت و اظهار داشت: براي دوره هاي تابستاني اولين گام بحث پر کردن اوقات فراغت جوانان است که به صورت يک طرح انجام ميشود.
شفيعي افزود: اين طرح باع عنوان نشاط و پويايي شامل برنامه هاي ورزشي- آموزشي، اجراي طرح کاروان نيکوکاري بهداشتي و سلامت در مناطق محروم و توزيع اقلام بهداشتي و کمک به امور بهداشتي روستا نشينان در مناطق محروم است که در کل استان 30 کاروان در اين طرح ها مشارکت دارند.
اين مسئول برگزاري مسابقات «رفاقت مهر» را از ديگر برنامه‌هاي تدارکاتي براي جوانان برشمرد که در آن 50 هزار نفر از جوانان عضو جمعيت هلال‌احمر در مرحله شهرستاني، استان و کشوري در رشته هاي قرآن-امدادي-ورزشي با هم به رقابت مي‌پردازند.
شفيعي از برپايي کارگاه‌هاي آموزشي، امدادي و کسب مهارت‌هاي زندگي، شيوه ارتباط‌‌گيري، زندگي سالم و پيشگيري از اعتياد و ايدز خبر داد و افزود: در پايان اين کارگاه‌ها گواهي‌نامه معتبر براي شرکت‌کنندگان صادر مي‌شود.
مديرعامل جمعيت هلال‌احمر استان کرمانشاه بيان داشت: اين جمعيت تفاهم‌نامه‌اي را با اداره‌کل ورزش و جوانان و شهرداري کرمانشاه منعقد کرده است که بر اساس آن جوانان بتوانند از فرهنگ‌سراها و امکانات ورزشي استفاده کنند.
به گفته اين مسئول، برگزاري 150 دوره آموزش مقدماتي امداد و کمک‌هاي اوليه و 30 دوره آموزش مهارت‌هاي زندگي با همکاري امور بانوان استانداري کرمانشاه براي خواهران عضو جمعيت هلال‌احمر از ديگر برنامه‌ها خواهد بود.















این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن