تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگاه مؤمن به برادر [دينى] خود تهمت بزند، ايمان در قلب او از ميان مى‏رود، همچنان ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821128484




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طرح امداد و نجات تابستانی در کرمانشاه برگزار می شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > غرب > کرمانشاه شفیعی:
طرح امداد و نجات تابستانی در کرمانشاه برگزار می شود
کرمانشاه - خبرگزاری مهر: مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه از برگزاری طرح امداد و نجات تابستانی در کرمانشاه از ابتدای تیر ماه تا پایان شهریور خبر داد.



به گزارش خبرگزاری مهر، عادل شفیعی به تشریح برنامه های تابستانی جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه پرداخت.
 
وی در خصوص برنامه های تابستانی این جمعیت در حوزه امداد و نجات گفت: جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه با توجه به شروع مسافرت های تابستانی در کنار سایر سازمانها و ادرات امداد رسان از ابتدای تیر ماه تا پایان شهریور ماه به مدت سه ماه طرح امداد و نجات تابستانی را اجرا می کند. وی افزود: مقدمات طرح آغاز شده و دوره های باز آموزی برای 500 نفر از امدادگران و نجاتگران و کارکنان شرکت کننده در طرح مذکور به مدت سه روز انجام شده است. شفیعی مهم ترین برنامه حوزه امداد و نجات را سازماندهی تیم های عملیاتی در سطح شعب عنوان کرد. وی همچنین، اعلام ساعت صفر به 15 شعبه سطح استان و بازدید از شعب و دیدار با فرماندهان سطح استان، برگزاری 30 دوره تخصصی در رشته های امداد ونجات در جاده، امداد ونجات در کوهستان، امداد ونجات در سیلاب، برگزاری 12 دوره باز آموزی برای 3600 نفر از امدادگران و نجاتگران و استقرار پایگاه امداد ونجات بین شهری ثابت - موقت وسیار با بکارگیری تعداد 30 دستگاه خودرو و آمبولانس را از جمله برنامه های تابستانی جمعیت هلال احمر استان در حوزه امداد و نجات عنوان کرد. شفیعی خاطر نشان کرد: همچنین با توجه به شرایط جوی واحتمال ازدیاد حجم سفرها و تردد هموطنان در راههای مواصلاتی استان ترتیبی اتخاذ شده که نسبت به سالهای گذشته نیروهای بیشتر به کار گرفته شود. مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه در ادامه به تشریح برنامه های حوزه جوانان این جمعیت پرداخت و اظهار داشت: برای دوره های تابستانی اولین گام بحث پر کردن اوقات فراغت جوانان است که به صورت یک طرح انجام میشود. شفیعی افزود: این طرح باع عنوان نشاط و پویایی شامل برنامه های ورزشی- آموزشی، اجرای طرح کاروان نیکوکاری بهداشتی و سلامت در مناطق محروم و توزیع اقلام بهداشتی و کمک به امور بهداشتی روستا نشینان در مناطق محروم است که در کل استان 30 کاروان در این طرح ها مشارکت دارند. این مسئول برگزاری مسابقات «رفاقت مهر» را از دیگر برنامه‌های تدارکاتی برای جوانان برشمرد که در آن 50 هزار نفر از جوانان عضو جمعیت هلال‌احمر در مرحله شهرستانی، استان و کشوری در رشته های قرآن-امدادی-ورزشی با هم به رقابت می‌پردازند.

شفیعی از برپایی کارگاه‌های آموزشی، امدادی و کسب مهارت‌های زندگی، شیوه ارتباط‌‌گیری، زندگی سالم و پیشگیری از اعتیاد و ایدز خبر داد و افزود: در پایان این کارگاه‌ها گواهی‌نامه معتبر برای شرکت‌کنندگان صادر می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمانشاه بیان داشت: این جمعیت تفاهم‌نامه‌ای را با اداره‌کل ورزش و جوانان و شهرداری کرمانشاه منعقد کرده است که بر اساس آن جوانان بتوانند از فرهنگ‌سراها و امکانات ورزشی استفاده کنند.

به گفته این مسئول، برگزاری 150 دوره آموزش مقدماتی امداد و کمک‌های اولیه و 30 دوره آموزش مهارت‌های زندگی با همکاری امور بانوان استانداری کرمانشاه برای خواهران عضو جمعیت هلال‌احمر از دیگر برنامه‌ها خواهد بود.
 


۱۳۹۳/۴/۱۰ - ۱۵:۱۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن