تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس به خدا توكل كند، دشوارى ها براى او آسان مى شود و اسباب برايش فراهم مى گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802506928




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طرح های امر به معروف و نهی از منکر در کرمانشاه با مشارکت نخبگان برگزار می شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > غرب > کرمانشاه کرمی با مهر مطرح کرد:
طرح های امر به معروف و نهی از منکر در کرمانشاه با مشارکت نخبگان برگزار می شود
کرمانشاه - خبرگزاری مهر: جانشین دبیر ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر برنامه های ویژه ماه مبارک رمضان با محوریت احیاء واجب امر به معروف و نهی از منکر در استان کرمانشاه را تشریح کرد و گفت: همایشها و برنامه های این ستاد در ماه مبارک رمضان با محوریت فرهیختگان و مراکز تأثیر گذار جامعه برگزار می شود.



به گزارش خبرنگار مهر، امر به معروف و نهی از منکر یا همان واجب فراموش شده ای که این روزها بنیادی ترین فرهنگ سازی ها در جامعه به مدد توجه بیش از پیش به آن قابل دسترسی است، می تواند در راستای گره گشایی از ترویج و گسترش بسیاری از فرهنگ های غلط و ناهنجاری ها نسخه ای شفا بخش باشد. امروزه در کلان شهر های چند فرهنگی مثل کرمانشاه که با توسعه نامتوازن شهری و به تبع آن فرهنگی و اجتماعی روبه رو بوده است ترویج نا خواسته و چشم بسته بسیاری از آداب و فرهنگ ها چهره ای ناخوشایند را ارائه می کند که سنخیت با فرهنگ کهن و قدیمی این دیار ندارد. مشکل و معضلی که شاید ترنم تذکر های مهربانانه و مشفقانه و البته بر اساس معیار های اسلامی که همان واجب امر به معروف و نهی از منکر است بتواند مرهمی برای آنها باشد. گرچه این واجب الهی باید در طول سال و همواره مورد توجه باشد اما گریزی نیست که در ماه های معنوی مثل رمضان که فضایی ویژه و منحصر به فرد را در جامعه حاکم می کند، بستر توجه و نهادینه کردن و در واقع فرصت احیاء امر به معروف و نهی از منکر بیش از پیش مهیا باشد. برنامه های ویژه امر به معروف و نهی از منکر در ماه مبارک رمضان در همین رابطه جانشین دبیر ستاد احیاء امر به معروف و نی از منکر استان کرمانشاه به خبرنگار مهر گفت: ستادهای احیاء امر به معروف و نهی از منکر در ماه مبارک رمضان به صورت ویژه برنامه های مدونی را در دستور کار خواهند داشت. سردار علی اکبر کرمی ادامه داد: در صورت مهیا شدن برخی از شرایط سعی خواهیم کرد که شبکه مبارک امر به معروف و نی از منکر را در ماه مبارک رمضان به روستاها و دهستان های استان کرمانشاه برسانیم تا در این ماه فرصت مناسب آموزش را از دست نداده باشیم. وی تصریج کرد: یکی از مهمترین شاخص هایی که در ماه مبارک رمضان به صورت ویژه در دستور کار خواهد بود فضاسازی مثبت برای تذکر لسانی در قالب "ترنم تذکر" خواهد بود که در این زمینه تیم های تبلیغات فعال می شوند.

کرمی همچنین از اطلاع رسانی توسط رسانه ها و صدا و سیما در این زمینه خبر داد و گفت: ده ها کلیپ و تیزر تلویزیونی طراحی و پیاده سازی شده است که با نزدیک شدن به ماه مبارک در رسانه محلی استان کرمانشاه پخش خواهد شد. جانشین دبیر ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر خاطر نشان کرد: همچنین طرح یادآوران به صورت ویژه ای در این ایام پیگیری خواهد شد. وی از پخش کلیپ های سخنرانی با محوریت امر به معروف و نهی از منکر و با توجه خاص به بیانات ائمه جمعه و نماینده ولی فقیه در استان خبر داد. توجه ویژه به ارتباط با نخبگان/ راه اندازی باشگاه فرهیختگان همیار معروف کرمی با اشاره به توجه ویژه ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر به نخبگان و فرهیختگان جامعه خاطر نشان کرد: برنامه متعدد دانشگاه محور و مدرسه محوری تدارک دیده شده است که با تهیه پکیج های فرهنگی و برگزاری همایش های امر به معروف در دانشگاه و مدارس به این مهم اهتمام خواهد شد. وی با تأکید ویژه بر ارتباط ستاد احیا با مراکز اثرگذار و فرهنگ ساز در جامعه خاطر نشان کرد: دبیرستان ها، مدارس راهنمایی، دانشگاه ها و ارتباط ویژه با رسانه ها مخصوصا در بستر فضای مجازی در دستور کار خواهد بود. این مسئول همچنین از اعلام اخبار خوب در خصوص راه اندازی شوراهای امر به معروف و نهی از منکر در ماه مبارک رمضان برای امر به معروف و نهی از منکر خبر داد. جانشین دبیر ستاد احیا تصریح کرد: متاسفانه در حوزه اعتبارات فرهنگی برای امر به معروف و نهی از منکر کاستی های اساسی وجود دارد. البته باید به این کمبود ها عدم وجود برخی از دستورالعمل ها در حوزه امر به معروف و نهی از منکر را اضافه کرد که در صدد هستیم در سال 93 این کاستی ها را جبران کنیم. وی در پایان از برگزاری طرح های افسران خوبی ها، باشگاه فرهیختگان و همایش نقد پذیری در ماه مبارک رمضان خبر داد.


۱۳۹۳/۳/۲۷ - ۱۴:۰۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن