تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):مؤمن را از سيمايش مى شناسيم و منافق را از نشانه هايش.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803312187




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بالابودن کيفيت آموزشي در مدارس دولتي استان از عوامل عدم توسعه مدارس غيردولتي است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۱ تير ۱۳۹۳ (۱۱:۱۹ق.ظ)
استاندار زنجان: بالابودن کيفيت آموزشي در مدارس دولتي استان از عوامل عدم توسعه مدارس غيردولتي است جمشيد انصاري گفت: بستر لازم براي توسعه مدارس غيردولتي و ايجاد آن از سوي افراد حقيقي و حقوقي بايد فراهم شود.
به گزارش خبرگزاري موج، جمشيد انصاري درسومين جلسه شوراي آموزش و پروش استان زنجان افزود: توسعه مدارس غيردولتي يکي از اهداف برنامه پنج ساله کشور است و بايد زمينه اي را فرهم کرد تا اشخاص حقوقي و حقيقي که توانايي مالي بالايي دارند بتوانند به عنوان موسس مدارس و مراکز آموزشي غيردولتي در استان فعاليت کنند.
وي تاکيد کرد: براي ايجاد رغبت بيشتر در اين زمينه مي توان به افرادي که مدرسه غيردولتي احداث مي کنند يارانه پرداخت کرد و نسبت به تبديل کاربري زمين هاي احداث کنندگان از مسکوني به آموزشي براي احداث مدرسه غير دولتي کمک کرد.
استاندار زنجان با اشاره به پايين بودن تعداد دانش آموزان مدارس غيردولتي اين استان در مقايسه با ميانگين کشوري گفت: بالابودن کيفيت آموزشي در مدارس دولتي استان يکي از عوامل عدم توسعه مدارس غيردولتي است.
انصاري با اشاره به اهميت شوراهاي آموزش و پروش يادآورشد: اين شوراها محلي براي اتخاذ تصميمات منطقه اي در راستاي حل مشکلات آموزش و پرورش است و شورا بايد به دنبال راهکارهايي باشد که بخشي از مشکلات موجود را با توجه به امکانات منطقه اي رفع کند.

**مهارت آموزي بايد محور اصلي برنامه هاي اوقات فراغت دانش آموزان قرار گيرد
مديرکل امور اجتماعي و فرهنگي استانداري زنجان در ادامه اين جلسه گفت: دانش آموزان به عنوان آينده سازان، آماده پذيرش مسووليت هاي بزرگ براي آباداني کشور هستند و برگزاري کلاس هاي تابستاني و غني سازي اوقات فراغت مي تواند آنها را در اين مهم ياري رساند.
مسيح اله سلطاني افزود: بايد محور اصلي برنامه هاي غني سازي اوقات فراغت دانش آموزان، مهارت آموزي با هدف زمينه سازي براي کارآفريني و اشتغال باشد.
وي يادآورشد: خوشبختانه مشارکت هاي مردمي در برنامه هاي غني سازي اوقات فراغت دانش آموزان بسيار چشمگير است.
سلطاني با اشاره به برنامه هاي آموزش و پرورش در راستاي غني سازي اوقات فراغت دانش آموزان اظهار کرد: انتظارات از آموزش و پرورش با امکانات موجود آن مطابقت ندارد و اين مسله باعث ايجاد توقعات نامعقول در بين والدين و دانش آموزان مي شود، در حاليکه اوقات فراغت يک هدف مشترک است که همه ادارات بايد در اين زمينه فعاليت داشته باشند و شرايط به گونه اي فراهم شود که هيچ دانش اموزي رها نشود.
مديرکل امور اجتماعي و فرهنگي استانداري زنجان گفت: 19 دستگاه اجرايي در راستاي اجراي هرچه مطلوب تر برنامه هاي اوقات فراغت دانش آموزان باهم تعامل و همکاري دارند.
سلطاني کمبود اعتبارات، موازي کاري و عدم نظارت کافي رااز جمله مشکلات پيش رو بيان و ابراز اميدواري کرد، با همکاري، همراهي، استفاده از تشکل هاي غيردولتي و ظرفيت هاي موجود اين استان دربخش گردشگري بتوان تابستان خوبي را براي دانش آموزان فراهم کرد.

**بايد بستر آموزش براي افراد در سنين آموزش فراهم شود
مديرکل آموزش و پرورش استان زنجان نيز در ادامه اين جلسه بااشاره به اهميت آموزش و پرورش در توسعه فرهنگي کشور گفت: بايد زمينه هاي بهره مندي از نعمت آموزش و تحصيل براي تمام افرادي که در سن آموزش قرار دارند فراهم شود.
مرتضي تمجيدي از تشکيل بانک اطلاعاتي کودکان بازمانده از تحصيل براي انسداد مبادي بيسوادي در استان زنجان خبر داد و افزود: با تمهيدات انديشيده شده، پوشش تحصيلي اين استان روند روبه رشدي خواهد داشت، تا در آينده هيچ دانش آموزي بازمانده از تحصيل وجود نداشته باشد.
کارشناس مسوول توسعه مدارس غيردولتي آموزش و پرورش استان زنجان نيز در ادامه اين جلسه گفت : 8/4درصد از دانش آموزان اين استان تحت پوشش مدارس غيردولتي قرار دارند.
غلامرضا صلواتي افزود: اين دانش آموزان در 68 آموزشگاه و 429 کلاس درس تحصيل مي کنند و ميانگين تراکم دانش آموزان در اين مدارس 31/18 نفر است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن