تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خود را ملزم به سکوت طولانی کن، چرا که این کار موجب طرد شیطان بوده و در کار دین،...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

صندوق تضمین

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803357935




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

یک مسوول راهداری:95هزار میلیارد ریال سالانه برای حوزه راهداری کشور نیاز است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

یک مسوول راهداری:95هزار میلیارد ریال سالانه برای حوزه راهداری کشور نیاز است خرم آباد – ایرنا - معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور گفت: سالانه 95 هزار میلیارد ریال برای حوزه راهداری کشور مورد نیاز است.


به گزارش خبرنگار ایرنا، ˈاسماعیل غلامیˈ شامگاه سه شنبه در آیین تودیع و معارفه مدیرکل قدیم و جدید حمل و نقل و پایانه های لرستان افزود:هم اکنون بیش از 90 درصد جابجایی بار و مسافر کشور از طریق ناوگان حمل و نقل جاده ای انجام می شود.
وی اظهارکرد: 500 هزار وسیله نقلیه در ناوگان حمل و نقل کشور اکنون فعال است که بخش فرسوده این ناوگان باید با توجه به ضرورت و اهمیت، و کاهش مصرف سوخت، کاهش آلایندگی و کاهش تلفات و ایمنی نوسازی شود.
وی با بیان اینکه هم اکنون حدود 800 هزار راننده در حوزه حمل و نقل کشور فعال هستند گفت: 10 هزار شرکت حمل و نقل در کشور وجود دارد.
وی ارزش راه های کشور را بیش از 200 هزار میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: سازمان حمل و نقل کشور، پارسال ، علاوه بر اعتبارات استانی و ملی در حوزه راه و شهرسازی، 310 میلیارد ریال تامین کرد که این منابع امسال به 480 میلیارد ریال افزایش یافته است.
غلامی، صرفه جویی در وقت مردم و کاربران جاده، رفاه حال سرمایه گذاران، توجه به محیط زیست و صرفه جویی در مصرف سوخت را از شاخص های صنعت حمل و نقل برشمرد و اظهارکرد:انتظار می رود اداره کل حمل و نقل و پایانه های لرستان فعالیت خود را بر محور این شاخص ها ادامه دهد.
معاون امور عمرانی استانداری لرستان نیز گفت:عمر ناوگان مینی بوس در این استان حدود 30 سال است،در حالی این رقم در کشورپنج سال است.
ˈمجید کیانپورˈ افزود: در حوزه سواری کرایه هم مشکلاتی وجود دارد که برای نوسازی این دو ناوگان مهم حمل و نقل در استان باید اعتبارات ویژه ای اختصاص یابد.
وی با بیان اینکه متوسط عمر ناوگان اتوبوس کشور حدود 13 سال است گفت: این میزان در لرستان هشت سال بوده و تلاش می شود سایر ناوگان حمل و نقل این استان نوسازی و بهسازی شود.
وی اظهارکرد: لرستان در میان کریدور شمال به جنوب و شرق به غرب قرار گرفته و با توجه به دارا بودن حمل ونقل ریلی و هوایی، ظرفیت بسیاری دارد که استفاده بهینه از این ظرفیت ها ، نقش بسزایی در توسعه استان ایفا خواهد کرد.
وی گفت: به همین منظور ، توسعه آزاد راه ها و فرودگاه در دستور کار مدیریت ارشد لرستان قرار گرفته و هم اکنون عملیات اجرای محورهای چهار خطه ، در پنج محور این استان در حال انجام است.
کیانپور افزود:همچنین طرح توسعه فرودگاه خرم آباد با 530 میلیارد ریال به منظور برقراری پرواز حجاج ،با همکاری قرارگاه خاتم الانبیا در دست اقدام بوده و پیشرفت مطلوبی دارد.
وی اضافه کرد: برنامه ریزی برای کاهش 20 درصدی تلفات جاده ای در سال 93 انجام شده و با توجه به آغاز سفرهای تابستانی ، فرمانداران این استان در طول ماه جلساتی برای کنترل وضعیت راه ها برگزار می کنند.
مدیرکل راه و شهرسازی لرستان نیزگفت: در کمتر از 18 ماه گذشته 90 کیلومتر عملیات راهسازی در این استان انجام شده که در این خصوص به رغم صرف هزینه دو هزار میلیارد ریالی،تنها 500 میلیارد ریال به پیمانکاران پرداخت شده است.
ˈشهرام ملکیˈ افزود: به رغم وجود کمبود اعتباری، هم اکنون 210 کیلومتر عملیات راهسازی در جاده های این استان در دست انجام است.
وی با اشاره به وجود یکهزار و 764 کیلومتر راه اصلی، فرعی و آزادراهی در لرستان اظهارکرد: در سال 91، 486 نفر در راه های این استان فوت شدند که این میزان در سال 92 ، به 437 نفر کاهش یافت.
دراین نشست ˈحسن رحمانیˈ به عنوان مدیرکل جدید حمل و نقل و پایانه های لرستان معرفی و از ˈنصرت ا...حیدریˈ مدیر کل پیشین تقدیر شد.
7269/630 / 640

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




11/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن