تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 17 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه امساك از خوردن وآشاميدن نيست بلكه روزه،خوددارى ازتمامى چيزهايى است كه خداوندسبحان ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1800456644




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بزرگراه ارومیه - مهاباد به یک هزار و 500 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی: بزرگراه ارومیه - مهاباد به یک هزار و 500 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد مهاباد - ایرنا - مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: تکمیل بزرگراه ارومیه - مهاباد به یک هزار و 500 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.


به گزارش خبرنگار ایرنا، خلیل محبت خواه روز چهارشنبه در جریان بازدید معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی از طرح های عمرانی مهاباد افزود: این بزرگراه در مجموع 180 کیلومتر طول دارد که از این میزان تنها 60 کیلومتر آن به بهره برداری رسیده است.
وی با بیان اینکه این طرح از 46 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است اضافه کرد: در سال جاری 20 کیلومتر از این بزرگراه در قطعه ارومیه به میاندوآب و 20 کیلومتر در قطعه مهاباد به میاندوآب مناقصه و به پیمان داده شده است.
محبت خواه یادآور شد: برای اجرای این طرح تاکنون 350 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.
مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی در زمینه آزاد راه ارومیه - تبریز گفت: این طرح مهم که به طور موقت تعطیل شده بود دوباره آغاز به کار کرده و پیش بینی می شود در صورت تامین اعتبار تا پایان امسال به بهره برداری برسد.
وی اضافه کرد: این طرح به طول 149 کیلومتر یکی از طرحهای بزرگ وزرات راه و شهرسازی است که نقش کلیدی در توسعه محورهای ارتباطی شمالغرب کشور ایفا می کند و در حال حاضر از 46 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است.
محبت خواه در مورد چهار بانده کردن کمربندی دارلک مهاباد نیز گفت: این طرح با توجه به محدود بودن اعتبارات تنها از 18 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است.
وی با تاکید بر تسریع در اجرای این طرح یادآور شد: تاکنون برای تعریض این کمربندی بیش از 50 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده که از این مبلغ تنها 12 میلیارد ریال آن تخصیص یافته است.
وی با اشاره به اینکه اتمام این طرح نیز به 200 میلیارد ریال اعتبار نیازدارد، ابراز امیدواری کرد در صورت تامین اعتبارات این طرح نیز تا پایان سال جاری به بهره برداری برسد.
7512/581

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




28/03/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 63]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن