تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):عبادت کردن به زیادی روزه و نماز نیست، بلکه (حقیقت) عبادت، زیاد در کار خدا اندیشیدن است
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820260981




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توسعه بيمه‌هاي اجتماعي روستائيان اردبيل


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۱ تير ۱۳۹۳ (۱۰:۱۱ق.ظ)
معاون استاندار اردبيل: توسعه بيمه‌هاي اجتماعي روستائيان اردبيل معاون منابع انساني و پشتيباني استانداري اردبيل گفت: تقويت و توسعه بيمه‌هاي اجتماعي در جوامع روستايي به گستردگي سنگر توليد و تنش هاي کمتر در حوزه آسيب‌هاي اجتماعي منجر مي‌شود.
به گزارش خبرگزاري موج، اقبال عباسي، معاون منابع انساني و پشتيباني استانداري اردبيل، در مراسم معارفه مدير صندوق بيمه اجتماعي روستايي و عشايري اردبيل اظهار کرد: ما وظيفه سنگيني را در تأمين رفاه و نيازمندي هاي اوليه براي جامعه روستايي بر عهده داريم که اميدواريم با نگاه درست و جامع بتوانيم آسيب ها و نارسايي ها را برطرف و حوزه کار و تلاش را انسجام بخشيم.
معاون منابع انساني و پشتيباني استانداري اردبيل افزود: در دنيا با دو حوزه مهم حاکميتي مربوط به بخش سياسي و حوزه اجتماعي مربوط به ظرفيت هاي مردمي روبه رو هستيم که همواره حوزه سياسي از اقدامات و فعاليت هاي حوزه اجتماعي تبعيت کرده و در اين زمينه سعي بر حل مشکلات و کسب رضايت عموم مردم است.
وي گفت: در کشورهاي جهان سوم اين وضعيت وارونه است به طوري که حوزه اجتماعي همواره تحت تأثير حوزه حاکميتي و سياسي بوده و آنگونه که شايسته و مطلوب بوده نتوانستيم در اين بخش موفق عمل کنيم.
عباسي فعاليت صندوق بيمه اجتماعي روستايي و عشايري را در حوزه فعاليت هاي اجتماعي و مردمي دانست و گفت: اينکه اين صندوق در دور افتاده ترين مناطق براي شريف ترين انسان ها ارائه خدمات مي کند کار ارزشمندي است و بايد قدر آن را بدانيم.
وي ضرورت تقويت و گستردگي پوشش بيمه اي را بيان کرد و افزود: در بسياري از جوامع پوشش بيمه اي حتي از نان شب نيز واجب تر است چرا که بدون پوشش بيمه اي امکان خطر و آسيب و وارد آمدن خسارت هنگفت بسيار زياد است.
معاون استاندار اردبيل افزود: فعاليت در سنگر متنوع خدمات رساني به روستاييان سنگيني و دشواري هاي خاص خود را دارد اما مدير جديد اين مجموعه که خود توانمند و هوشمند در حوزه رويدادهاي اجتماعي و تغييرات زندگي ساده و بي آلايش روستايي و عشايري است مي تواند به پايگاه قوي در انجام بهتر امور باشد.
عباسي گفت: اين صندوق بايد در بخش فرهنگ سازي و اطلاع رساني به روستاييان و آگاهي آن ها از مزاياي بيمه اجتماعي تلاش کند و اجازه ندهد خللي در اين زمينه به وجود آيد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن