تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):خدايا ... نيّتم را به بهترين نيّت ها و عملم را به بهترين اعمال برسان، خدايا به لطف خ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819021688




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

با حذف گروهی از یارانه بگیران سقف یارانه را می توان افزایش داد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی: با حذف گروهی از یارانه بگیران سقف یارانه را می توان افزایش داد تهران - ایرنا - عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: دولت در صورتی می توان مبلغ یارانه نیازمندان را افزایش دهد که دو مکانیزم را اجرایی کند.


محمدرضا تابش در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی ایرنا، با بیان آنکه براساس تصمیم دولت، یارانه به هر کس که ثبت نام کرد، پرداخت می شود، اظهار داشت: در صورتی که دولت بخواهد تغییر رویه دهد و از تعداد یارانه بگیران بکاهد در گام اول باید نیازمندان واقعی را شناسایی کند.
وی ادامه داد: براساس قانون یارانه باید به نیازمندان واقعی پرداخت شود بنابراین با توجه به تعداد ثبت نامی ها، اگر دولت بتواند نیازمندان واقعی را شناسایی کرده و بقیه افراد را حذف کند، از این طریق درآمد قابل توجهی هم نصیب دولت خواهد شد که می تواند باعث افزایش میزان پرداختی به یارانه بگیران شود.
تابش با اشاره به راه حل دوم، تصریح کرد: همچنین در فرم های ثبت نامی سقف درآمد مشخص شده و دولت هم از مردم تعهد گرفته که اگر اطلاعات غلط دهند، دولت می تواند یارانه را قطع و جریمه هم کند.
نماینده مردم اردکان در مجلس اضافه کرد: در صورت اجرایی شدن این روند، باز هم منبع درآمد بالایی نصیب دولت خواهد شد که این امر می تواند در افزایش مبلغ یارانه نیازمندان موثر باشد.
تابش گفت: بنابراین دولت تنها با حذف گروهی از یارانه بگیران با روش های گفته شده و کسب درآمد از این طریق می تواند سقف یارانه را افزایش دهد.
اقتصام(4)س.م**1558

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




11/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن