تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كسى كه بهره‏اى از دانش ندارد معنا ندارد كه ديگران او را سعادتمند بدانند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805499041




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چند خبر کوتاه از شهرداری مناطق 22 گانه تهران


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

چند خبر کوتاه از شهرداری مناطق 22 گانه تهران تهران بزرگ-ایرنا- شهردار منطقه 8 با اشاره به افتتاحیه 114 خانه قرآن در شرق تهران با تاسی از 114 سوره مبارک قرآن کریم، گفت: فعالیت های قرآنی باید از فضای تبلیغی خارج و به فضایی جریان ساز و اثرگذار تبدیل شوند.


به گزارش روز سه شنبه ایرنا، سعید طلوعی با اشاره به نام گذاری سال93 به نام سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی از سوی مقام معظم رهبری، تصریح کرد: در خانه های قرآن، کلاس های دائمی روخوانی، روانخوانی، تجوید، حفظ، ترجمه، تفسیر و قرائت برگزار می شود.

**همت مضاعف شهرداری منطقه 4 بر رفع موانع اجرایی خط 3 مترو
سید محمد مهدی میرزایی، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 4 نیز خاطر نشان کرد: با توجه به تاکید شهردار منطقه 4 اقدامات لازم جهت رفع موانع موجود در اتمام مراحل تکمیل خط 3 مترو انجام شده است.
وی افزود: عملیات اجرایی خط 3 مترو با توجه به فراهم سازی زیر ساخت های لازم توسط منطقه در وضعیت اجرایی قرار گرفته و فرآیند پیشرفت پروژه به جهت زمانی از شرایط مناسب و قابل قبولی برخوردار است .
معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه همچنین ابراز امیدواری کرد با عزم و اراده ی جدی در مجموعه مدیریت شهری هر چه سریعتر شاهد بهره برداری از خط 3 مترو و رضایت شهروندان باشیم.

** حضور ˈاحیاگران نورˈ در پردیس فرهنگی منطقه21
کاظم کمالی نسب، معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 21 خبر داد: همزمان با ماه مبارک رمضان ، طرح احیاگران نور در پردیس فرهنگی فصل نیایش ، از سوی ادار ه امور بانوان اجرایی می شود .
وی ادامه داد: : طرح ˈ احیاگران نور ˈ در خصوص مشاوره مذهبی ویژه بانوان است که در طول ماه مبارک رمضان هر شب در پردیس فرهنگی به اجرا در می آید .
کمالی نسب گفت: بانوان شهروندی که تمایل به استفاده از خدمات مشاوره مذهبی دارند می توانند در شب های ماه مبارک رمضان از ساعت 20 الی 23 از خدمات این مشاوره بهره مند شوند .
پردیس فرهنگی منطقه 21 ، در بوستان نرگس ، واقع در تهرانسر ، ضلع شرقی میدان کمال الملک برگزار می شود.

**توزیع سبد کالا به بانوان سرپرست خانوار در منطقه 7
سمیه کاشفی، رئیس اداره بانوان شهرداری منطقه 7 از توزیع سبد کالا به بانوان سرپرست خانوار به مناسبت ماه مبارک رمضان خبر داد.
وی ادامه داد: اداره بانوان شهرداری منطقه 7 با همکاری نواحی 5 گانه و به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان به 227 نفر از بانوان سرپرست خانوار تحت پوشش شهرداری سبد کالا توزیع خواهد کرد.
وی با بیان اینکه این برنامه در هفته اول ماه مبارک رمضان اجرا می شود، یادآور شد: حمایت شهرداری و دیگر ارگان های مسئول از بانوان سرپرست خانوار می تواند بسیاری از مشکلات عاطفی و اجتماعی این قشر را برطرف کند.
رئیس اداره بانوان با اشاره به دیگر فعالیت های اجرا شده از سوی این اداره برای زنان سرپرست خانوار ، تصریح کرد: اداره بانوان شهرداری منطقه 7 با همکاری ستاد توانمندسازی و با هدف غنی سازی اوقات فراغت بانوان سرپرست خانوار و فرزندانشان، اقدام به توزیع کارت ورزش به بانوان سرپرست خانوار زیر 40 سال کرد.

**آغاز تورهای ری گردی شبانه
اصغر عطائی، قائم مقام شهردار منطقه 20 از برپایی تورهای رایگان گردشگری در ایام ماه مبارک رمضان خبرداد و گفت: مدیریت شهری منطقه 20 آمادگی میزبانی از هزاران گردشگر را دارد.
وی افزود: ثبت نام تورهای گردشگری شبانه که از سوی سراهای هر محله انجام می شود آغاز شده که ری گردی آن شامل بازدید از ابن بابویه، برج تاریخی طغرل، بی بی شهربانو، حرمین حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) و امام خمینی(ره) و تهران گردی آن شامل بازدید از باغ موزه دفاع مقدس و حضور در برنامه شب های شیدایی است.
عطائی با اشاره به اینکه مدیریت شهری منطقه 20 آمادگی لازم برای حضور 4 هزار گردشگر در شهرری را دارد، افزود: باتوجه به تقارن ماه مبارک رمضان و تعطیلات تابستانه، تورهای گردشگری شبانه با هدف غنی سازی اوقات شهروندان، در این ماه مبارک با رویکرد آئینی-مذهبی انجام می شود.
تهرام/1393/ 699

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




10/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن