تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 3 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):چه بسيار عزيزى كه، نادانى اش او را خوار ساخت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

تسمه تردمیل - روغن تردمیل

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801778964




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نماینده تام الاختیاردانشگاه آزاد درسه استان کشورتغییر کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

نماینده تام الاختیاردانشگاه آزاد درسه استان کشورتغییر کرد شیراز- ایرنا- یک منبع مطلع در دبیرخانه دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس گفت: نماینده تام الاختیار دانشگاه آزاد اسلامی در استان های فارس، بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد تغییر کرد و آیین تودیع و معارفه مربوط، چهارشنبه در شیراز برگزار می شود.


این منبع که خواست نامش برده نشود، سه شنبه به ایرنا گفت: در این آیین کریم زارع رییس سابق منطقه یک و نماینده تام الاختیار این دانشگاه در سه استان جنوبی کشور تودیع و حجت الاسلام عبدالرضا جمال زاده دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد استان لرستان و رییس دانشگاه آزاد واحد خرم آباد به عنوان نماینده تام الاختیار جدید این دانشگاه معرفی خواهد شد.
جمال زاده پیش تر ریاست واحد بوشهر دانشگاه آزاد اسلامی را نیز برعهده داشته است.
تاکنون روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی فارس دعوت نامه ای برای حضور خبرنگاران در این آیین ارسال نکرده است و به نظر می رسد این آیین در غیاب خبرنگاران برگزار شود.
ریم زارع با تایید خبر تغییر مسوولیت خود به خبرنگار ایرنا گفت: 20 مسوولیت از 40 مسوولیت وی در دوران پس از پیروزی انقلاب اسلامی در دانشگاه آزاد اسلامی بوده است و تا به امروز هیچ گاه از مسوولیت های خود استعفا نداده و بنا بر تشخیص مسوولان دانشگاه آزاد عهده دار مسوولیت های مختلف بوده است.
نماینده تام الاختیار دانشگاه آزاد اسلامی در استان های فارس، بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: در دوران مسوولیت هایم در دانشگاه تبریز، دانشگاه تربیت معلم تهران، شهید بهشتی تهران، نماینده روسای دانشگاه های دولتی در حل مسائل این دانشگاه ها، عضویت در هیات گزینش شورای عالی انقلاب فرهنگی هیچ گاه استعفا نداده ام و همواره به عنوان سرباز نظام اسلامی به انجام وظیفه پرداخته ام.
وی با رد مطالب برخی سایت های خبری درباره استعفای خود از مسوولیت ادامه داد: هرجا که ضرورت بوده به عنوان یک سرباز از معاونت بین الملل دانشگاه آزاد به ریاست این دانشگاه در منطقه سیستان و بلوچستان، هرمزگان و کرمان درآمدم و با عشق و علاقه مسوولیت جدید را قبول کردم؛ از این رو، هیچ گاه استعفا نداده ام و نمی دهم و در هر مسوولیتی که مسوولان دانشگاه آزاد صلاح دانسته اند خود را خدمتگزار دانشگاه می دانم.
تغییر در نماینده تام الاختیار دانشگاه آزاد اسلامی در استان های فارس، بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد دومین تغییر در مجموعه مسوولان کلیدی این دانشگاه در این استان ها در یک ماه اخیر است.
این تغییر مسوولیت در حالی صورت می گیرد که پیش از این مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز ضمن تایید تغییر ریاست واحد شیراز دانشگاه شیراز، مطالب منتشر شده در رسانه ها در زمینه اخراج برخی استادان و مدیران این دانشگاه را عاری از صحت دانسته بود.
علیرضا محب 21 خردادماه 1393درگفت و گو با ایرنا افزود : اخبار مربوط به تغییر رییس دانشگاه آزاد اسلامی منطقه یک، معاونت فرهنگی و مدیر اداری دانشگاه آزاد اسلامی شیراز و برکناری چند تن از استادان و کارمندان از سمت خود فاقد اصالت است.
وی در باره تغییر مدیر گروه کارشناسی علوم سیاسی این واحد دانشگاهی نیز گفت: این تغییر به خاطر تجمیع گروه کارشناسی با گروه کارشناسی ارشد به دلیل شمار کم دانشجویان این رشته بوده است.
مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز افزود: دکتر آگاه که مسوولیت این دو گروه را متقبل شده است از استادان ارزشی و ولایتمدار و بنام این دانشگاه است.
محب ادامه داد: تنها تغییر صورت گرفته، تغییر مدیر واحد شیراز دانشگاه آزاد بوده است که عبدالمجید اسدی معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس با حفظ سمت به عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز منصوب شده و در آیین معارفه وی از خدمات حمیدرضا حقیقت رییس سابق این واحد قدردانی شد.
برخی سایت های خبری فارس در روزهای اخیر تغییرات در دانشگاه آزاد فارس و شیراز را با سخنرانی اخیر حجت الاسلام حمید روحانی در دانشگاه آزاد واحد شیراز مرتبط دانسته اند.
حجت الاسلام سید حمید روحانی پنجم خرداد امسال در سخنانی در محل دانشگاه آزاد واحد شیراز از برخی سیاست های دولت های سازندگی و تدبیر وامید انتقاد کرده بود.
در این ارتباط، کریم زارع نماینده تام الاختیار دانشگاه آزاد اسلامی در استان های فارس، بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد به خبرنگار ما گفت: آیت الله هاشمی رفسنجانی را فردی آزاد اندیش و از ارکان نظام می دانم و اعتقاد ندارم که شخص ایشان وارد این گونه مسایل شود.
وی افزود: اگر تغییر صورت گرفته در دانشگاه آزاد شیراز نیز به خاطر مباحث این گونه مباحث بوده باشد هم باید بگویم با شناختی که از آیت الله هاشمی رفسنجانی داریم ایشان نسبت به این کار رضایتی ندارند.
این مقام دانشگاه آزاد اظهار کرد: آنچه مسلم است این که هر گونه هتک حرمت، بی احترامی و تعرض به حرمت استادان و روحانیت را غیرمنصفانه و غیرقانونی می دانم چه برسد این که چنین اقدامی در قبال آیت الله هاشمی رفسنجانی به عنوان بنیانگذار دانشگاه آزاد اسلامی و چه در قبال دکتر روحانی رییس جمهوری صورت گرفته باشد.
وی در ادامه بر مخالفت خود با هرگونه عمل شتابزده که باعث متشنج شدن فضای دانشگاه شود تاکید کرد و گفت: هرگونه اقدامی باید با رعایت قانون صورت پذیرد.
با وجود تغییرات صورت گرفته در سطح منطقه ای دانشگاه آزاد، کریم زارع همچنان مسوولیت ریاست باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان این دانشگاه را برعهده دارد.
کریم زارع نماینده مردم شیراز در دوره های پیشین مجلس شورای اسلامی بود. ک/2
2026/ 667 /675

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




10/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن