تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه كسى مستحق دوستى خداوند و خوشبختى باشد، مرگ در برابر چشمان او مى‏آيد و آرز...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802532614




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی: داعش در خدمت اهداف استکباری است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی: داعش در خدمت اهداف استکباری است اراک - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با بیان اینکه داعش در خدمت اهداف استکباری است، گفت: هدف استکبار در تربیت و حمایت از این گروه افراطی، تند رو و تروریست ، آسیب رسانی به جبهه مقاومت اسلامی و برهم زدن اتحاد مسلمانان است.


آیت الله ˈ قربانعلی دری نجف آبادیˈ در خطبه های نماز جمعه افزود: استکبار جهانی برای دستیابی به اهداف خود نیازمند بلوا و آشوب در منطقه است و با دامن زدن به خشونت گرایی از طریق داعش سعی در تجزیه عراق و پیاده کردن نقشه های شوم خود در این کشور و کل منطقه خاورمیانه دارد.
وی توضیح داد: داعش، گروهکی افراطی و با رفتارهای ضدانسانی و ضد اسلامی است و معرفی این گروه با نام اسلامگرا از سوی استکبار، با هدف تخریب چهره اسلام در جهان انجام می شود.
وی ادامه داد: هراس استکبار از اقتدار، درایت و پذیرش محتوایی مکتب شیعه موجب شده تا دشمنان با دستپاچگی به دنبال ضعیف کردن اتحاد شیعه برآیند و دست به جنایت هایی بزنند که اسلام از آن بیزار است .
امام جمعه اراک بیان کرد: خشونت در هر شکل و نوعی در اسلام نکوهیده است و گروه تروریستی داعش که بویی از انسانیت نبرده اند به هیچ روی ارتباطی با مردم مظلوم عراق و مسلمانان ندارند و تنها عده ای از طرد شدگان فدایی صدام با راهبری آمریکا و صهیونیست ها و کشورهای خودفروخته منطقه اند.
وی ولایت فقیه را محور و ستون انقلاب اسلامی والگوی حکومتداری اسلامی دانست و گفت:حفظ این سرمایه ارزشمند و تقویت جایگاه آن وظیفه همگانی است
آیت الله دری نجف آبادی اضافه کرد: رهبر فرزانه انقلاب و مرجعیت عراق دفاع در برابر این گروهک تکفیری و تروریست را لازم دانسته اند.
وی بیان کرد: تکلیف امروز مردم ایران و مسلمانان منطقه هوشیاری و آگاهی از تحولات و دسیسه های استکبار است و باید ضمن حفظ و تقویت وحدت با بصیرت در برابر دغلکاری و بدخواهی دشمن بایستند.
آیت الله دری نجف آبادی در بخش دیگری از سخنانش گفت: ماه رمضان ماه نزول قرآن و میهمانی خداست و همه مردم باید از این فرصت برای خودسازی و پالایش نفس و روح خود بهره کافی ببرند.
وی توضیح داد: شرط قبولی در ضیافت الله دستیابی به معرفت و صفای باطن و ارزشهای انسانی است و کلید آن در دعا، نیایش و انجام اعمال و امور نیک نهفته است.
امام جمعه اراک با تبریک هفته قوه قضاییه گفت: واقعه انفجار سال 60 و شهادت دکتر بهشتی و 72 نفر از بهترین یاران انقلاب اسلامی ، نظام را از نیروهای لیبرال و منافق پالایش و اسلام فقاهتی که آرزوی شهید بهشتی بود را تثبیت کرد.
آیت الله دری نجف آبادی بیان کرد: هر چند در این واقعه نظام جمهوری اسلامی طیفی با ارزش از سرمایه های انسانی خود را از دست داد اما منش و رفتار آنان همواره زنده است و به عنوان بهترین الگوی عملی باید دنبال شود.
گروهک تکفیری داعش با رویه متکی بر افراط گرایی، کافر قلمداد کردن سایر مسلمانان و خشونت شکل گرفته و به عنوان یکی از طرفداران دیکتاتوری محسوب می شود.
داعش وابسته به سازمان جهانی القاعده است که دارای ساختاری است که پا را از حوزه و حیطه جغرافیایی خاص فراتر می نهد و به همین دلیل محدود به حد و مرزی نیست.
داعش عنوان دولت اسلامی عراق و شام را برای خود برگزیده ولی بنابر گفته علمای بزرگ ، رفتاری مخالف با آموزهای دین مبین اسلام پیشه کرده است.ک/2
560/559

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




06/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 105]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن