تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه ماه شعبان، وسواس دل و پريشانى‏هاى جان را از بين مى‏برد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820298108




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خانواده شهداء، گنجی بی پایان و اسوه صبر و استقامت هستند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

خانواده شهداء، گنجی بی پایان و اسوه صبر و استقامت هستند دهگلان - ایرنا - فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دهگلان گفت: خانواده شهداء، گنجی بی پایان و اسوه صبر و استقامت هستند.


به گزارش ایرنا، سرهنگ حق رضا نادر پناه شامگاه دوشنبه در مراسم یاد و خاطره شهدای روستای نیاز شهرستان دهگلان افزود: ارج نهادن به جایگاه والای شهدا و حفظ حرمت خانواده معظم شهداء باید سرلوحه فعالیت همه مسوولان و آحاد جامعه قرار گیرد.
به گفته وی شهادت نقطه اوج کمال و انسانیت است که هر چقدر به عمق و اهمیت واژه شهادت بپردازیم نخواهیم توانست به ارزش ها و معنای بلند این واژه دست پیدا کنیم.
وی افزود: وظیفه همه ما و بخصوص نسل جوان این است که همواره پاسدار خون مطهر شهدا باشیم و لحظه ای از آرمان های انقلابی و رفیع شهدا کوتاه نیاییم.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دهگلان گفت: به برکت روحیه شهادت طلبی و ولایتمداری ملت ایران، دشمنان جرأت مقابله با ایران اسلامی را ندارند.
وی تلاش و کوشش فعالان فرهنگی و رسانه های جمعی را تبیین ارزش های انقلاب اسلامی و جایگاه والی شهداء ضروری خواند و بر آن تاکید کرد.ک/3
7354/533

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




10/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن