تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع): فضاى هر ظرفى در اثر محتواى خود تنگ‏تر مى‏شود مگر ظرف دانش كه با تحصيل علوم، فضاى آن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818779067




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خانواده ها آثار زیان بار مصرف مواد مخدر را به جوانان گوشزد کنند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

خانواده ها آثار زیان بار مصرف مواد مخدر را به جوانان گوشزد کنند همدان-ایرنا-نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر همدان گفت:خانواده ها و مسوولان به خصوص در بخش های آموزشی و اطلاع رسانی باید آثار زیان بار مصرف مواد مخدر را به جوانان گوشزد کنند.


به گزارش ایرنا آیت الله ˈغیاث الدین طه محمدیˈ در خطبه های آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته در جمع نمازگزاران همدانی در حسینیه امام خمینی (ره) شهر همدان افزود:ورود مواد مخدر و عرضه آن در بین افراد جامعه یکی از توطئه های بزرگ دشمنان برای تضعیف روحیه دینی و ایمان افراد و متلاشی کردن زندگی های سالم است.
وی اظهار داشت:بخش عمده ای از مواد مخدر از کشور افغانستان به سایر کشورها قاچاق می شود که متاسفانه ایران نیز در مسیر این قاچاق قرار دارد و سالانه چندین تن از نیروهای ارزشی کشور در دفاع از مرزها برای پیشگیری از ورود این مواد به داخل کشور به شهادت می رسند.
وی ادامه داد:والدین نباید با وجود مشکلات متعدد ناشی از مصرف این گونه مواد، لحظه ای از فرزندان خود غافل شوند زیرا این غفلت می تواند آثار زیانباری به دنبال داشته باشد.
وی همچنین ماه مبارک رمضان را فرصت مناسبی برای خودسازی و ترک عادات غلط مانند پر خوری و استعمال دخانیات دانست و گفت: بیشتر امراض انسانی ناشی از این دو مورد است و ترک این دو عادت غلط موجب ارتقای سطح کیفی زندگی افراد می شود .
وی با تاکید بر اینکه مسلمانان باید از ماه مبارک رمضان بیشترین بهره را ببرند گفت:خودشناسی بالاترین نوع معرفت و شناخت از خود است و در دنیا هیچ دانشی بالاتر از خود شناسی نیست.
وی ادامه داد:خودشناسی مسیر دستیابی به خداشناسی را هموار کرده و کسی که خود را نشناسد نمی تواند نسبت به خالق خود نیز درک مناسبی داشته باشد.
آیین عبادی سیاسی نماز جمعه در 21 نقطه از استان همدان برگزار می شود.
7530/576/

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




30/03/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 96]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن