تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):مومن برای مومن برکت و برای کافر، اتمام حجت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801630201




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرماندار جدید دهلران: شورای مبارزه با مواد مخدر باید خروجی اثربخش داشته باشد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فرماندار جدید دهلران: شورای مبارزه با مواد مخدر باید خروجی اثربخش داشته باشد دهلران-ایرنا- فرماندار جدید دهلران تاکید کرد: نشست شورای مبارزه با مواد مخدر این شهرستان باید از قالب بحث های خشک خارج شود و در مقابل خروجی اثرگذار و ملموس داشته باشد.


به گزارش ایرنا، «امیدعلی سبزی» که هفته گذشته به عنوان آخرین فرماندار دولت تدبیر و امید در استان ایلام سکان هدایت فرمانداری دهلران را برعهده گرفت، روز دوشنبه در نشست شورای مبارزه با مواد مخدر این شهرستان گفت: هر یک از اعضای این شورا باید به وظایف و مسوولیت خود در خصوص سلامت و تامین امنیت روانی و بهداشتی مردم به خوبی عمل کنند.
وی ادامه داد: گرایش به مصرف مواد مخدر باعث تحمیل آثار زیان بار اجتماعی و انسانی به فرد و جامعه می شود، بنابراین باید با طرح های کارشناسی و اقدام های موثر و موجه از گسترش این پدیده شوم جلوگیری کرد.
فرماندار دهلران افزود: امروز گرایش به سمت مواد مخدر صنعتی و روانگردها بسیار رایج است و ریشه کنی این مشکل به عزم همگانی در زمینه پیشگیری و آگاهی بخشی به جامعه نیاز دارد.
سبزی یادآور شد: مواد مخدر به معضل جهانی تبدیل شده است و باید با اطلاع رسانی درست، آسیب شناسی، فرهنگ سازی، آگاهی بخشی و آموزش به جامعه و اقدام های پیشگیرانه از زیان های جبران ناپذیر این بلای خانمانسوز جلوگیری کرد.
وی بیان کرد: نقش خانواده ها، سازمان های مردم نهاد و مراکز علمی و آموزشی در تربیت نسل جوانان و بیان آثار زیان بار مواد مخدر به جوانان مهم و حائز اهمیت است که باید به آن توجه شود.
فرماندار دهلران بر ضرورت برخورد قانونی با خرده فروشان و عمده فروشان مواد مخدر تاکید کرد. ک/2
7175/565

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




26/03/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 87]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن