تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن هرگاه سخن گويد ياد (خدا) مى كند و منافق هرگاه سخن گويد بيهوده گويى مى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815554989




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازیهای تماشاگر پسند وکسب نتایج خوب اولویت تیم نفت و گاز گچساران است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

بازیهای تماشاگر پسند وکسب نتایج خوب اولویت تیم نفت و گاز گچساران است گچساران - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران گفت: انجام بازی های تماشاگر پسند و کسب نتایج قابل قبول برنامه اصلی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران درفصل آینده لیگ دسته اول فوتبال کشور است.


به گزارش خبرنگار ایرنا، عباس چمنیان یکشنبه شب در نشست با رسانه های ارتباط جمعی با اشاره به اهمیت حضور تماشاگران در استادیوم به عنوان یار دوازدهم این تیم افزود: راضی نگه نگهداشتن هواداران تیم فوتبال نفت و گاز گچساران با توجه به موفقیت های فصل گذشته مستلزم کسب نتایج خوب و بازی های جذاب است.
وی با بیان این نکته که هواداران تیم فوتبال نفت و گاز گچساران با تشویق های بی حاشیه برای کسب نتایج خوب به این تیم کمک کنند، تصریح کرد: تجربیات تلخ نخستین فصل حضور تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در فصل گذشته و از دست دادن حضور تماشاگران در چند بازی اهمیت تلاش برای دور ماندن تیم نفت و گاز این شهرستان از حواشی را دو چندان کرده است.
سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران بیان کرد: برای قرار گرفتن در میان چهار تیم نخست جدول رده بندی فصل آینده فوتبال دسته اول کشور جام آزادگان تلاش خواهیم کرد.
چمنیان از برگزاری چهار اردوی آماده سازی9 روزه در شهرستان های شیراز، تهران، تبریز و مشهد برای آمادگی این تیم تا شروع فصل جدید مسابقات خبر داد.
وی برگزاری چندین بازی تدارکاتی با تیم های لیگ برتری و دسته اول فوتبال کشور را از برنامه های پیش بینی شده تیم فوتبال نفت و گاز گچساران برای حضور موفق در مسابقات فوتبال دسته اول کشور در فصل آینده اعلام کرد.
سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران تقویت تیم پایه با بکارگیری بازیکنان مستعد بومی و استفاده از تجارب پیشکسوتان فوتبال گچساران را از برنامه های بلند مدت این تیم ذکر کرد.
در این نشست مدیر رسانه باشگاه فرهنگی ورزشی نفت و گاز گچساران از تلاش خبرگزاری جمهوری اسلامی در گچساران برای پوشش مستمر کارشناسی داوری مسابقات فوتبال جام جهانی 2014 برزیل که زمینه ارتقای سطح آگاهی فوتبال دوستان از مسایل داوری را فراهم کرده است،قدردانی کرد.
8143/671

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




09/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن