تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):معناى گفته كسى كه بسم اللّه‏ مى‏گويد، يعنى نشانى از نشانه‏هاى خداوند را بر خود مى‏...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803607070




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

داعش کوچکتر از آن است که بتواند حتی با یکی از گردان‌های ایران مقابله کند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری رسا:



عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:
داعش کوچکتر از آن است که بتواند حتی با یکی از گردان‌های ایران مقابله کند خبرگزاری رسا ـ عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی، گفت: هرچند هدف اصلی کشورهایی که گروهک تروریستی داعش را به وجود آوردند ضربه زدن به ایران است اما خود داعش کوچکتر از آن است که بتواند حتی با یکی از گردان های ما مقابله کند.



عباسعلی منصوری عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا درکاشان، گفت: گروهک داعش نیز  به مانند گروه های تروریستی القاعده، طالبان، وهابیت و بهائیت از سوی سرویس های اطلاعاتی غربی تأسیس و به گروه های ترویستی تبدیل شده است.
 
 
وی افزود: اقدامات این گروهک تروریستی در عراق برای ایجاد نفاق و تفرقه بین مسلمانان شیعه و سنی در این کشور و بیشتر برای تزلزل در مردم و دولت مردمی نوری مالکی است که با هوشیاری مرجعیت شیعه در عراق و بسیج عمومی در عراق تمامی نقشه های آنها نقش بر آب شده است و آنها به شدت متزلزل و ضعیف شده اند و تمامی اهداف شومی که داشتند خنثی شده است.
 
 
نماینده مردم شهرستان کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر این که آینده گروهک تروریستی داعش به غیر از شکست و نابودی چیز دیگری را به دنبال نخواهد داشت افزود: گروهک تروریستی داعش نیز به سرنوشتی دچار خواهد شد که پیش از این برای گروهک های تروریستی القاعده و طالبان رقم خورده است.
 
 
منصوری گفت: در حال حاضر دولت عراق باید هوشیارانه سعی کند مناطقی را که در تصرف داعش است به محاصره خود در آورد اما پیش از آن باید خطوط ارتباطی بین آنها و حامیان خارجی آنها را قطع کند.
 
 
به گفته وی، اگر این اقدامات انجام شود با این بسیج عمومی و با این انگیزه ای که مراجع دینی ایجاد کردند به غیر از نابودی، سرنوشت دیگری را نمی توان برای کروهک تروریستی داعش متصور شد.
 
 
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که هیچ خطری از سوی گروهک تروریستی داعش متوجه ایران نیست، یاد آورشد: هرچند هدف اصلی کشورهایی که گروهک تروریستی داعش را به وجود آوردند ضربه زدن به ایران است اما خود داعش کوچکتر از آن است که بتواند حتی با یکی از گردان های ما مقابله کند.
 
 
منصوری گفت: اگر آنها نظر سویی نسبت به جمهوری اسلامی ایران داشته باشند ما نیز  بر اساس تاکتیک های نظامی کشورهای پشتیبان آنها را خواهیم زد و ما حتما به سراغ کشورهای پشتیبان گروه تروریستی داعش خواهیم رفت.
 
 
نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی همچنین با اشاره به این که مردم عراق قابلیت و توان این را دارندکه در برابر این گروهک از خود دفاع کنند و دلیلی وجود ندارد که ایران وارد مسائل کشور عراق شود، افزود: اگر دولت و ملت عراق در هر زمانی از دولت و ملت ایران درخواستی داشته باشند موضوع در شورای امنیت ملی مطرح و هر تصمیمی که شورای امنیت ملی بگیرد ما حتما آن را عملی خواهیم کرد و مهم این است که شورای امنیت ملی چه تصمیمی بگیرد./1307/ت302/ب4




۱۳۹۳/۴/۸






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری رسا]
[مشاهده در: www.rasanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن