تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):عدالت نيكو است اما از دولتمردان نيكوتر، سخاوت نيكو است اما از ثروتمندان نيكوتر؛...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819722350




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دلالان اجازه کاهش قیمت شیر را نمی دهند


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: دلالان اجازه کاهش قیمت شیر را نمی دهند
کد خبر: ۴۱۱۹۸۵
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۱ - 29 June 2014


عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس با بیان اینکه باید بتوانیم هزینه تولیدکننده و دامدار را کاهش دهیم و منابع درآمدی یارانه ای به آنها اختصاص بدهیم، گفت: دلالان و واسطه ها اجازه کاهش قیمت شیر را نمی دهند.

شمس الله شریعت نژاد در گفت و گو با خانه ملت، با بیان اینکه آزادسازی قیمت شیر، افزود:  وقتی دولت نمی تواند درجهت تامین مواد نهاده های دامی به قیمت پایین اقدام کند و هزینه تولید را کاهش دهد مجبور است به نظر تولیدکنندگان تمکین و قیمت گذاری شیر را آزاد کند.

نماینده مردم تنکابن، عباس آباد و رامسر در مجلس شورای اسلامی افزود: باید بتوانیم هزینه تولیدکننده و دامداررا کاهش دهیم و منابع درآمدی یارانه ای به آنها اختصاص یابد.

وی در این باره که برخی معتقدند با آزادسازی قیمت و قرار گرفتن تولیدکنندگان در شرایط رقابتی قیمت شیر کاهش می یابد،‌ گفت: تولید کننده نقش چندانی در قیمت گذاری ندارند و دیگرانی قیمت را تعیین می کنند که نقشی در تعیین قیمت ندارند.

این عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مغتقد است که دلالان و واسطه ها اجازه کاهش قیمت شیر را نمی دهند.

شریعت نژاد با بیان اینکه در حوزه انتخابیه اش غیراز سبوس نهاده های دامی موجود نیست، افزود: درحال حاضر هزینه های تولید بالاست و کاهش نیافته  از این رو تولیدکننده مجبور است قیمت محصول نهایی خود را افزایش دهد.

گفتنی است امروز دبیر انجمن صنایع لبنی اعلام کرد براساس مجوز ستاد تنظیم بازار مبنی بر آزاد سازی قیمت شیر از اول تیرماه قیمت شیر خام برای مصرف‌کننده را عرضه و تقاضا تعیین می‌کند.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن