تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن را بر مؤمن، هفت حق است. واجب ترين آنها اين است كه آدمى تنها حق را بگويد، هر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820063103




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تهيه و تدوين هرچه سريع تر طرح جامع حوزه علميه قزوين


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۸ تير ۱۳۹۳ (۱۲:۰ب.ظ)
تهيه و تدوين هرچه سريع تر طرح جامع حوزه علميه قزوين روزبه بر تهيه و تدوين هرچه سريع تر طرح جامع حوزه علميه قزوين تا قبل از پايان سال جاري تاکيد کرد.
به گزارش خبرگزاري موج، روزبه استاندار قزوين در بازديد از مرکز خدمات حوزه هاي علميه استان و کتابخانه امام صادق (ع) قزوين اظهار داشت: در شرايط امروز با توجه به توسعه شهر و تغيير و تحولات جمعيتي و ساختاري بايد به دنبال تهيه و تدوين يک طرح اساسي درخصوص حوزه علميه قزوين باشيم.
وي افزود: براي ساماندهي حوزه علميه قزوين بايد به سمت ايجاد يک طرح اساسي، زيربنايي و بلند مدت حرکت کنيم و از اجراي طرح ها و فعاليت هاي کوتاه مدت، پراکنده و محدود اجتناب ورزيم.
استاندار با بيان اينکه" نبايد صرفاً به يادآوري پيشينه قزوين مشغول شويم به آن دل خوش کنيم"در ادامه افزود: بايد براساس مقتضيات زمان و عصر و دوره اي که در آن به سر مي بريم دست به اقدامات و تصميمات اساسي در حوزه فرهنگ مذهبي بزنيم.
وي افزود: در جمهوري اسلامي بايد بنياني درخصوص حوزه ها گذاشته شود که براي آيندگان به عنوان يک مرکز علمي و ديني ماندگار شود.
استاندار گفت: چشم انداز آينده حوزه علميه قزوين بايد هرچه سريع تر تدوين شود و استانداري آمادگي خود را براي حمايت از اين طرح اعلام مي کند.
وي افزود: پس از تدوين طرح براساس يک نقشه جامع بايد زميني از طرف منابع طبيعي جهت اجراي اين طرح تخصيص يابد و تا پايان سال جاري بايد قدم هاي اساسي در اين زمينه برداشته و حداقل تکليف زمين اين مرکز تعيين و نهايي شود.
استاندار در ابتداي اين نشست از مرکز خدمات حوزه هاي علميه استان و کتابخانه امام صادق و مرکز تحقيقات حوزه علميه قزوين بازديد به عمل آورد و درادامه گزارشي از فعاليت ها و برنامه هاي مرکز خدمات و کتابخانه امام صادق(ع) جهت ارائه خدمات به طلاب و روحانيون وساير اقشار اجتماعي توسط مديران اين دو مرکز ارائه شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن