تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز در اول وقت خشنودى خداوند، ميان وقت رحمت خداوند و پايان وقت عفو خداوند است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819756491




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مساله فرهنگ را حل نکنیم به بحران تبدیل می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مسوول سازمان بسیج شهرداری تهران: مساله فرهنگ را حل نکنیم به بحران تبدیل می شود تهران بزرگ-ایرنا- مسوول بسیج شهرداری تهران با اشاره به اینکه ما در مواجه با مشکلاتمان به جای آنکه مشکل را حل کنیم به ساختار سازی رو می آوریم، گفت: اگر مشکل را در نقطه ای که ایجاد شده حل نکنیم، فوران کرده و به بحران تبدیل می شود و مساله فرهنگ نیز همین گونه است.


به گزارش روز یکشنبه ایرنا از روابط عمومی شهرداری تهران، محسن پیرهادی در مراسم تکریم و معارفه فرمانده حوزه بسیج منطقه 2 گفت: بسیج یک فرهنگ است که راه و رسم صحیح زندگی کردن را به ما می آموزد و اگر ما بعد از حضور در بسیج تغییر کردیم، ارزشمند است.
وی دوره های مدیریتی را موقت و زودگذر خواند و تصریح کرد: دوره ها و فرصت های خدمت گذاری به مردم در حال گردش است و به سرعت سپری می شود.
مسوول سازمان بسیج شهرداری تهران افزود: مهم آن است که از این فرصت ها و دوره ها خوب استفاده کرده و باری را از دوش مردم برداریم.
پیرهادی گفت: اگر نقش آفریدگار هستی را نقش کارگردانی و نقش خود را بازیگری بدانیم، باید نقشمان را به خوبی ایفا کنیم.
وی با اشاره به اینکه کارگردان خوب به خوبی وظایفش را می داند، افزود: امروز استکبار جهانی در همسایگی ما در کشورهای ترکیه، قطر، عمان، پاکستان، افغانستان، عراق، ارمنستان، تاجیکستان حضور پیدا کرده است و ما در میان این کشورها تنها هستیم، خداوند در این میدان کارگردان صحنه است و ما وظیفه مان آن است که در مقابل ظلم و استکبار مقاومت کنیم.
پیرهادی گفت: از ما نخواسته اند که راجع به کارگردان سخن بگوئیم، ما بایستی نقشمان را به خوبی ایفا کنیم.
وی با بیان اینکه بسیج به عنوان یک ابزار، وسیله، رویکرد و یک استراتژی می تواند ما را از این غفلت نجات دهد، گفت: تمام تلاش آن است که ما از این وسیله به درستی استفاده کنیم.
مسئول سازمان بسیج شهرداری تهران گفت: همه اتفاقاتی که در بسیج می افتد برای آن است که ما به وظایفمان به خوبی عمل کنیم و در طراحی هایی که انجام می دهیم منجر به دور شدن از غفلت، سستی و کاهلی شویم.
وی ادامه داد:اگر در بسیج هر ایده و برنامه ای باعث شد که ما به خدا نزدیک شویم، کار بسیجی وار انجام داده ایم.
وی با اشاره به سخنان شهردار تهران در دیدار با فرماندهان، مدیران و معاونین بسیج شهرداری اظهار داشت: پرکاری صرف مشکلی را حل نمی کند، چه بسا با سرعت بیشتری ما را به سمت دره ببرد، بنابراین باید در کارها به صورت علمی، عقلی و با خرد جمعی تصمیم بگیریم، اما اگر از این نکته غفلت کنیم، کارمان بی نتیجه خواهد ماند.
در این جلسه اصغر عبداللهیان به عنوان فرمانده جدید منطقه دو شهرداری تهران معرفی و از زحمات محمد حسن رنجبر تقدیر شد.
تهرام/1393/ 699

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




08/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن