تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):ایمان یک درجه بالاتر از اسلام است, و تقوا یک درجه بالاتر از ایمان است و به فـرزنـد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

صندوق تضمین

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803356088




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تعامل با رسانه ها باعث گسترش فعالیت های بهزیستی می شود/طرح سلامت خبرنگاران در سال جدید اجرا می شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > البرز بهرامی مطرح کرد؛
تعامل با رسانه ها باعث گسترش فعالیت های بهزیستی می شود/طرح سلامت خبرنگاران در سال جدید اجرا می شود
کرج – خبرگزاری مهر: مدیر کل اداره کل بهزیستی البرز با اشاره به کمبود اعتبارات گفت: تعامل با رسانه ها باعث شناساندن و گسترش فعالیت های بهزیستی می شود.



به گزارش خبرنگار مهر، مدیرکل اداره کل بهزیستی البرز پیش از ظهر شنبه از خانه مطبوعات بازدید کرد، افروز بهرامی با اشاره به اینکه بهزیستی یکی از نهادهای حمایت پذیر است که مردم با بسیاری از فعالیت های این نهاد آشنا نیستند، با بیان این مطلب اظهار داشت: برای شناسایی فعالیت های بهزیستی و گسترش آنها به مردم رسانه نقش غیر قابل انکاری دارند. 
 
وی در ادامه تاکید کرد: به علت بسیاری از کمبودها  و عدم اعتبارات لازم نمی توانیم بسیاری از فعالیت ها را انجام دهیم و حتی در جامعه تبلیغ کنیم.
 
بهرامی در ادامه با اشاره به وجود اورژانس 123، گفت: فعالیت های که در اورژانس 123 به شهروندان ارائه می شود به روز است و هم راستا با استانداردهای جهانی است.
 
کاهش و کنترل آسیب های اجتماعی یکی از دغدغه های دولت است
 
مدیرکل اداره کل بهزیستی البرز تصریح کرد: البرز استان نوپایی است و محدودیت ها خاص خود را دارد به طور مثال شهرستان فردیس با جمعیت 600 هزار نفر اداره بهزیستی ندارد و مراکز وابسته به بهزیستی نیز در این شهرستان تازه تاسیس هنوز مستقر نشده است.
 
این مسئول با اشاره به اینکه نگاه فعالان در نهاد بهزیستی یک نگاه تعاملی است، خاطرنشان کرد: یکی از دغدغه های دولت تدبیر و امید بررسی، کاهش و کنترل آسیب های اجتماعی است به همین منظور باید با بررسی کارشناسانه روند آسیب های اجتماعی را کاهش دهیم.
 
بهرامی یادآور شد: بارزترین آسیب های اجتماعی در البرز خشونت های خانگی، همسر آزاری  طلاق است.
 
وی در ادامه اضافه کرد: البرز در سال 91 با 51 درصد ثبت طلاق، رتبه اول را در کشور داشته است و در سال جدید البرز پس از تهران رتبه دوم را دارد.
 
بارزترین علت طلاق فقر فرهنگی است
 
بهرامی با اشاره به علت های اصلی طلاق، بیان کرد: بارزترین علت طلاق در کشور به علت فقر فرهنگی رخ می دهد به همین منظور اگر دستگاهها و نهادهای آموزشی مانند وزارت آموزش و پررش و یا وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به درستی برنامه ریزی کند و به خوبی عمل کنند می توانیم در آینده آمار طلاق را پایین تر از حال حاضر ببینیم و بسیاری از مشکلات نیز از میان برداشته می شود.
 
این مسئول در پایان افزود: در آینده نزدیک در اداره کل بهزیستی کانون بهسازی خانواده شکل خواهد گرفت که به صورت کاملا تخصصی  با حضور کارشناسان امر طلاق به صورت بومی در البرز آسیب شناسی خواهد شد.
 
در ادامه بازدید رییس خانه مطبوعات البرز با بیان این مطلب اظهار داشت: یکی از وظایف رسانه تعامل با نهادهای حمایت پذیر و حمایت کننده و خدمات رسان مانند بهزیستی، هلال احمر و ... است.
 
مهدی کریمایی در ادامه اظهار داشت: خانه مطبوعات البرز به دنبال ایجاد تفاهنامه هایی با نهادهای مختلف است تا به طور تخصصی بتوان با اهالی رسانه تعاملات سازنده داشته باشند.
 
وی در پایان تاکید کرد: طی تفاهنامه ای با سازمان انتقال خون، غربالگری قند خون در 2 نوبت در خانه مطبوعات اجرا شد، همچنین در سال جدید طرح سلامت خبرنگاران اجرا می شود.
 
این در حالیست که؛ در پایان این بازدید و نشست مشترک مقرر شد تفاهنامه ای میان کمیته امور بانوان خانه مطبوعات اداره کل بهزیستی منعقد شود، با انعقاد این تفاهنامه وضعیت زنان سرپرست خانوار مورد بررسی قرار خواهد گرفت و یکی دیگر از موضوعات ایجاد زمینه های شغلی زنان سرپرست خانوار است که با ایجاد شغل بتوانند کمک درآمدی برای خانواده خود داشته باشند.
 
گفتنی است؛ خانه مطبوعات استان البرز 538 عضو دارد، 150 نشریه محلی و سراسری در این استان مشغول فعالیت هستند و تعداد 11 خبرگزاری و 10 پایگاه خبری دارای مجوز نیز جزو رسانه های الکترونیک استان هستند.     
 

 


۱۳۹۳/۴/۷ - ۱۶:۱۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن