تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):به راستى كه اين زبان كليد همه خوبى‏ها و بدى‏هاست پس شايسته است كه مؤمن زبان خ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818885854




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حمایت ویژه دولت از سرمایه گذاران/ منطقه آزاد نفتی در مازندران ایجاد شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شمال > مازندران احسانی مطرح کرد:
حمایت ویژه دولت از سرمایه گذاران/ منطقه آزاد نفتی در مازندران ایجاد شود
ساری - خبرگزاری مهر: معاون برنامه ریزی استانداری مازندران با اشاره به رویکرد دولت تدبیر و امید در حمایت از بخش تولید و سرمایه گذاران، گفت: دولت از سرمایه گذاران بخش دولتی حمایت ویژه می کند.



به گزارش خبرنگار مهر، علی احسانی ظهر شنبه در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استانداری مازندران با بیان اینکه مازندران در حوزه سرمایه گذاری با رویکرد فراگیری همراه است، اظهارداشت: دستگاههای اقتصادی استان باید در این زمینه پیگیری جدی داشته باشند.
 
وی با اشاره به اینکه در مازندران استقبال از سرمایه گذاران در بخش صنعت نفت، دارو و پتروشیمی بسیار مطلوب بوده است، خاطرنشان کرد: شرایط مناسب برای حضور و فعالیت سرمایه گذاران در این بخش ها فراهم شده است.
 
معاون برنامه ریزی استانداری با اشاره صدور مجوز واحد صنعت پتروشیمی در این استان توسط وزارت نفت، اذعان داشت: باید در منطقه شرق استان منطقه آزاد نفتی ایجاد شود.
 
احسانی بیان کرد: مازندران از نظر معادن و صنعت دارای قابلیت های بسیار است اما متاسفانه در این زمینه اتفاق خوبی نیفتاده است.
 
احسانی با بیان اینکه باید سهم بری در بخش های مختلف استان مشخص شود، افزود: دستگاههای اجرای در تولید اشتغال تلاش کنند.
 
وی به افزایش بهبود شبکه کسب و کار توسط مدیران دستگاههای اجرایی در استان تاکید کرد و گفت: باید برنامه کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت  و سند راهبردی برای توسعه استان تهیه و تدوین شود.
 
همچنین مدیر کل بودجه استانداری مازندران یکی از وظایف شورای برنامه ریزی استان را توزیع اعتبارات بین دستگاههای اجرایی عنوان کرد.
 
ولی پور از  رشد 15 درصدی اعتبارات استان نسبت به سال گذشته خبر داد و ا اشاره به اینکه کل پرداختی حقوق و مزایا به پرسنل دستگاههای اجرایی ماهیانه 13.5 میلیارد تومان است، افزود: حدود 41 میلیارد تومان اعتبار برای پرداخت حقوق و مزایا به پرسنل دستگاههای اجرایی تا پایان سال جاری کمبود داریم.
 
ولی پور اعتبارات هزینه ای سال جاری را شامل حقوق و مزایای مستمر هزار و 59 میلیارد و 940 میلیون ريال و سایر را هزار و 307 میلیارد و 815 میلیون ريال عنوان کرد و اذعان داشت: جمع اعتبارات هزینه ای استان 2567755 میلیون ريال است.



۱۳۹۳/۴/۷ - ۱۶:۰۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن