تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):بى گمان شيعيان ما دل هايشان از هر خيانت، كينه،وفريبكارى پاك است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821074470




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شهردار دماوند:قوه قضائیه نقطه اتکاء مردم در اجرای قانون و تحقق عدالت است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

شهردار دماوند:قوه قضائیه نقطه اتکاء مردم در اجرای قانون و تحقق عدالت است دماوند-ایرنا- شهردار دماوند گفت: دستگاه قضا و قوه قضاییه را می توان نقطه اتکاء مردم برای اجرای قانون و تحقق عدالت در جامعه دانست.


ˈعباس صفریˈ روز شنبه در دیدار با دادستان و رییس دادگستری شهرستان دماوند با حضور اعضای شورای اسلامی شهر و نیز شورای اسلامی شهرستان در دفتر رییس دادگستری، با گرامیداشت هفته قوه قضاییه و یاد و خاطره شهید آیت الله دکتر سید محمد حسین بهشتی و رشادت های یاران ایشان، اظهار کرد: سه مقوله مهم برای تحقق اهداف عالیه یک جامعه مورد توجه است که می توان این سه مقوله را آموزش، قانون و اجرا دانست.
وی ادامه داد: با فراهم سازی زمینه های لازم در بخش آموزش می توان مردم یک جامعه را به سوی زندگی سالم و مطلوب هدایت کرد و در کنار آن نیز توجه به قانون می تواند بسیاری از کاستی ها و ناعدالتی ها را کنترل و مقابله کند که این مهم نیازمند اجرا است.
شهردار دماوند با بیان اینکه اجرای قانون نیازمند مدیریت صحیح و برنامه ریزی درست است، خاطرنشان کرد: امروز اگر در یک شهر مقوله کنترل ترافیک، حفظ امنیت و آرامش، کاهش جرائم و ... را شاهد هستیم به واسطه آموزش صحیح، وجود قانون و اجرای آن است که می تواند زمینه عدالت اجتماعی را فراهم کند که در این زمینه قوه قضاییه پیشتاز است.
صفری همچنین به همکاری تنگاتنگ قوه قضاییه و دادگستری در بخش های مختلف شهری و شهرداری همچون موضوع ماده 100 اشاره و بیان کرد: در شرایط کنونی اگر حضور دادگستری در بخش حفاظت و صیانت از اراضی ملی و منطقه ایی نباشد شاهد مشکلات بسیاری در این بخش خواهیم بود که لازم است از نیروهای دستگاه قضایی در شهرستان تشکر کنم.
این مقام مسوول با بیان اینکه شهرداری دماوند آمادگی هرگونه همکاری را با دادگستری شهرستان دماوند دارد، افزود: متکثرترین و متنوع ترین خدمات در جنبه حاکمیتی و معاضدتی را دستگاه قضایی به مردم ارائه می دهد که دادگستری شهرستان در این مقوله گام های ارزشمند و مثبتی را برداشته است.
شهردار دماوند تصریح کرد: قوه قضائیه در نظام جمهوری اسلامی ایران مظهر عدالت و حق محوری است و برگرفته از باورهای دینی و ارزشی در نظام جمهوری اسلامی ایران نه فقط در اصول دینی، ارزشی و قانونی ما بلکه در باورهای عرفی و سنتی مردم نهادینه شده که مسیر مطالبه و تامین حقوق مردم در جهت گیری عملکرد کلی قوه قضاییه در نظام جمهوری اسلامی ایران است.
تهرام/7246/1457/

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




07/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن