تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مردم را به غير از زبان خود، دعوت كنيد، تا پرهيزكارى و كوشش در عبادت و نماز و خوبى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819267788




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دومین نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در مشهد برپا شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

دومین نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در مشهد برپا شد مشهد – ایرنا – معاون توسعه بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی از گشایش دومین نمایشگاه عرضه مستقیم کالا ویژه ماه مبارک رمضان با عنوان ضیافت در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی مشهد خبر داد.


ˈعلی غفوری مقدمˈ روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این نمایشگاه با بیش از هزار غرفه گروههای مختلف مواد غذایی از جمله محصولات پروتئینی، خرما، شیرینی، نان، لبنیات، مرغ، روغن و شکر را با قیمت مناسب و 15 درصد ارزانتر از بازار به مدت 10 روز عرضه می کند.
وی بیان کرد: اولین نمایشگاه ضیافت در مشهد هفته گذشته در محل خواجه ربیع برگزار شد و مورد استقبال شهروندان قرار گرفت.
وی گفت: نمایشگاه های عرضه مستقیم کالا از جمله برنامه های طرح ویژه ضیافت این سازمان با همکاری جهاد کشاورزی و اتاق اصناف است و هدف از اجرای این طرح کنترل قیمت های کالاهای اساسی و جلوگیری از گران فروشی می باشد.
او افزود: به همین منظور برگزاری نمایشگاه عرضه مستقیم کالا با عنوان ضیافت به همه شهرستان های خراسان رضوی اعلام و مقرر شد هر یک از شهرستان هایی که امکان اجرای این طرح را دارند در ماه رمضان دست کم یک نمایشگاه برگزار نمایند.
معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی نیز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا از آغاز اجرای طرح ویژه نظارتی ماه مبارک رمضان ( طرح ضیافت) در این استان خبر داد.
ˈناصر نقیبیˈ گفت: این طرح از امروز تا ششم مرداد ماه امسال با اهداف ایجاد آرامش در فضای روانی جامعه و زمینه مناسب برای تامین مایحتاج عمومی، پایش مستمر بازار از قبیل برنامه ریزی برای تامین و توزیع به موقع اقلام مصرفی این ایام و تشدید بازرسی و برخورد جدی با تخلفات احتمالی، اجرا می شود.
وی بیان کرد: با نزدیک شدن به ایام ماه مبارک رمضان و افزایش تقاضا برای انواع مواد غذایی به ویژه اقلام پرمصرف این ایام به منظور پیشگیری از هرگونه کمبود و افزایش غیر منطقی قیمت کالا و خدمات، پایش مستمر بازار و تشدید اقدامات بازرسی و نظارتی بر واحدهای تولیدی، توزیعی و خدماتی برای برخورد با تخلفات احتمالی، بسیج همه امکانات و نیروهای انسانی، استفاده از توان ناظران افتخاری و تسریع در رسیدگی به شکایات در حال انجام است.
نقیبی گفت: در این طرح، تسریع در ارسال پرونده های تنظیم شده به تعزیرات حکومتی به صورت روزانه، رسیدگی سریع و خارج از نوبت پرونده ها، انجام گشت مشترک ورسیدگی به پرونده های متشکله حتی الامکان در محل واحد صنفی متخلف، نظارت ویژه بر تامین و توزیع به موقع کالای مورد نیاز مورد تاکید قرار دارد.
وی برخورد با تخلفات احتمالی، استفاده از توان ناظران افتخاری برای همکاری و فعالیت آنها در طرح، نظارت ویژه بر رعایت صدور فاکتور و درج برچسب قیمت و نصب نرخنامه توسط واحدهای صنفی، فروشگاههای بزرگ و نمایشگاهها را از دیگر مواردی برشمرد که در این طرح مورد توجه قرار گرفته است.
وی افزود: مردم استان ضمن خرید از مراکز معتبر در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را از طریق سامانه ارتباطی 124 و یا سامانه پیامکی 30008124 اطلاع دهند./3
7489 /664

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




07/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن