تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):برای انسان عیب نیست که حقش تاخیر افتد، عیب آن است که چیزی را که حقش نیست بگیرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819404131




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

متاسفانه انرژی برق در مسیر توسعه اقتصادی ، بهنیه مصرف نمی شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

متاسفانه انرژی برق در مسیر توسعه اقتصادی ، بهنیه مصرف نمی شود شیراز - ایرنا - مدیر دفتر مدیریت مصرف و کاهش تلفات شرکت توزیع نیروی برق استان فارس گفت: متاسفانه انرژی برق در کشور ما در مسیر توسعه اقتصادی بهنیه مصرف نمی شود.


به گزارش خبرنگار ایرنا ، شاهرخ آزرم ، امروز در مراسم تجلیل از صنعتگران همکار شرکت توزیع نیروی برق استان فارس اظهار داشت: رشد مصرف برق در کشور ما هفت درصد است و این در حالی است که این رشد با رشد اقتصادی کشور همخوانی ندارد.
مدیر دفتر مدیریت مصرف و کاهش تلفات شرکت توزیع نیروی برق استان فارس گفت: این امر بدین معنا است که مصرف انرژی برق در کشور ما در مسیر توسعه اقتصادی نیست.
وی افزود: متاسفانه این رشد تابع زیاده روی در مصرف است و تاثیری در اقتصاد و رشد صنعتی ما ندارد .
مدیر دفتر مدیریت مصرف و کاهش تلفات تصریح کرد: با توجه به این شرایط وزارت نیرو با اتخاذ سیاست های حمایتی آمادگی خود را برای همکاری صنایع اعلام کرده است.
آزرم خاطر نشان کرد: خوشبختانه در کشور و همچنین در استان فارس نیز شاهد هستیم که فرهنگ همکاری صنایع روندی رو به رشد را طی کرده است.
وی ابراز داشت: در سال 83 تنها 406 صنایع در کشور با این طرح همکاری کردند اما امروز شاهد هستیم که در سال 92 بیش از دو هزار و 332 صنایع در سطح کشورهمکارصنعت برق در این طرح بوده اند.
مدیر دفتر مدیریت مصرف و کاهش تلفات شرکت توزیع نیروی برق استان فارس تاکید کرد: البته هنوز راهی طولانی در پیش است و به ویژه صنایع با قدرت بالاتر از یک مگاوات می توانند نقشی مهم ایفا کنند که در این راستا سیاست هایی برای این دسته از صنایع در نظر گرفته شده است.
وی گفت: واحدهای صنعتی و معدنی با دیماند هزار کیلو وات و بیشتر شامل این طرح می شوند.
آزرم اضافه کرد: دوره طرح به مدت دو ماه و از ابتدای تیر ماه تا پایان مرداد ماه خواهد بود.
مدیردفترمدیریت مصرف وکاهش تلفات شرکت توزیع نیروی برق استان فارس ابراز داشت: صنایع مشمول طرح پس از مبادله موافقت نامه همکاری در مواقع کمبود نیرو از اعمال خاموشی مستثنی شده و علاوه بر آن از مکانیزم های تشویقی و تخفیف بهای برق مصرفی بهره مند می شوند.
وی یادآور شد: صرفا با اعلام آمادگی کاهش مصرف در ساعات اوج بار ، انرژی مصرفی مشترک در ساعات آمادگی که همان اوج مصرف است با تعرفه میان باری محاسبه خواهد شد.
آزرم گفت: در صورت نیاز به کاهش بار در ساعات اعلام شده تمامی انرژی مصرفی در بقیه ساعات شبانه روز با تعرفه کم باری محاسبه خواهد شد.
وی افزود: همچنین به منظور حفظ سطح تولید مشترک مجاز خواهد بود در ساعات کم باری از دیماند خریداری شده عدول نماید.
مهندس اخلاصی ، نماینده سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان فارس نیز در این مراسم با اشاره به اهمیت همکاری صنایع با صنعت برق اظهار داشت: این موضوع می تواند یکی از محورهای انتخاب صنایع برتر استان شود.
وی گفت: مصرف بهینه انرژی ملاکی خوب برای بررسی موفقیت صنایع است و می تواند به عنوان یکی از آیتم های خانه صنعت مورد توجه قرار بگیرد.
اخلاصی افزود: سازمان صنعت ، معدن و تجارت آمادگی کامل برای کاهش مصرف برق در تابستان سال جاری دارد.
نماینده سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان فارس در این مراسم تاکید کرد: سازمان صنعت نامه نگاری های فراوانی با صنایع در جهت تشویق آنها برای همکاری با این طرح نموده است.
در پایان این مراسم از صنایع همکار تابستان 92 تجلیل و راهکارهای همکاری صنایع با قدرت بالاتر از یک مگا وات ارائه شد. ک/2
677

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




07/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن