تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):همّت مؤمن در نماز و روزه و عبادت است و همّت منافق در خوردن و نوشيدن؛ مانند حيوا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820981413




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توجه به ارزشهای اسلامی کاهش اعتیاد را به دنبال دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فرماندار بوکان: توجه به ارزشهای اسلامی کاهش اعتیاد را به دنبال دارد بوکان، مهاباد - ایرنا - فرماندار بوکان گفت: توجه بیشتر به ارزشهای اسلامی و فرهنگی در جامعه، کاهش گرایش ها به سوی اعتیاد را به دنبال دارد.


جمال خسروی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اگر خانواده ها و جوانان به ارزشهای اسلامی و فرهنگی خود توجه کنند و از فرهنگ بیگانگان تقلید نکنند هرگز دچار اعتیاد نخواهند شد.
وی گفت: فرهنگ اسلامی با تکیه بر دستورات خداوند و انبیاء یکی از کامل ترین فرهنگ هایی است که سعادت بشریت را به دنبال دارد.
خسروی ادامه داد: تقویت باورها و ارزش های اسلامی، استفاده از توانایی های جوانان در راستای دانش اسلامی و برنامه ریزی مناسب با وضعیت موجود می تواند در کاهش اعتیاد موثر باشد.
وی گفت: هنگامی که جرمی اتفاق بیفتد اثرات آن بر جامعه در برخی موارد جبران ناپذیر می شود بنابراین تلاش برای جلوگیری از وقوع جرم باید با جدیت در دستور کار باشد.
رئیس ستاد مبارزه با مواد مخدر بوکان در مورد علل گرایش جو انان به مواد مخدر نیز گفت: تبعیض در نحوه پذیرش فرزندان هم از لحاظ جنسیتی و هم از لحاظ سنی، سطح بی تفاوتی والدین نسبت به کودکان و حس محرومیت آنها از طرف خانواده از عمده علل گرایش به اعتیاد به شمار می رود.
فرماندار بوکان افزود: باید به اعتیاد به مثابه یک پدیده چند بعدی نگاه شود و بخش مهم آن در حوزه خانواده بوده و دیگر ابعاد آن نیز نیازمند بررسی و تجزیه و تحلیل هستند.
در تقویم رسمی کشورمان روز پنج تیرماه به نام روز جهانی مبارزه با مواد مخدر نامگذاری شده است.
7510/581

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




07/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن