تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اى مردم! جز اين نيست كه خداست و شيطان، حق است و باطل، هدايت است و ضلالت، رشد ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819453513




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مطبوعات جهان؛ اشتیاق فرانسه به مذاکرات سخت با ایران


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:



مطبوعات جهان؛ اشتیاق فرانسه به مذاکرات سخت با ایران
"اظهارات مقام ارشد فرانسه و نخست وزیر رژیم اشغالگر قدس درمورد مذاکرات هسته ای"، "تاکید جان کری بر نقش شورشیان سوری در عراق" و ... از جمله اخبار امروز مطبوعات جهان می باشند.



به این مطلب امتیاز دهید

  جام سیاسی؛ نگاهی به اخبار امروز (شنبه- 1393/04/07) روزنامه های انگلیسی زبان:     کویت نیوز (kuna): فرانسه، مشتاق به ادامه دادن مذاکرات هسته ای "سخت و پیچیده" با ایران است. یک مقام برجسته فرانسوی روز جمعه گفت: فرانسه و شرکایش به پیگیری مذاکرات "جدی اما سخت و پیچیده" با ایران مصمم هستند. وی هدف از این گفتگوها را "تلاش برای دستیابی به توافق جامع درمورد برنامه هسته ای ایران و به دست آوردن تضمین هایی مبنی براینکه این برنامه صرفا صلح آمیز می باشد" عنوان کرده است.    

      آروتز شوا (Israelnationalnews): نتانیاهو: توافق قریب الوقوع با ایران، بسیار بد است. نخست وزیر اسرائیل، درمورد توافق قریب الوقوع بین ایران و غرب هشدار داد. وی توافق هسته ای ایران را با پروسه حذف سلاح های شیمایی سوریه مقایسه کرده است.    

      دیلی استار (Dailystar): شورشیان سوری می توانند نقش موثری در عراق ایفا کنند. جان کری، وزیرخارجه آمریکا، روز جمعه در خلال دیدار با احمد جربا، رهبر شورشیان میانه رو سوری در عربستان سعودی اظهار داشت: شورشیان سوری می توانند به عقب راندان جهادی ها [داعش] در عراق کمک کنند.    

      یو اس ای تودی (usatoday): گروه حقوق بشری: شبه نظامیان عراقی، 160 اسیر را اعدام کردند. سازمان ناظر حقوق بشر، روز جمعه با استناد به تصاویر ماهواره ای و عکس های وحشتناک منتشر شده توسط داعش، اعلام کرد: شورشیان عراقی، حداقل 160 اسیر را در اوایل این ماه در شهر تکریک اعدام کرده اند.    

      مسکو تایمز (Moscowtimes): پروشنکو، رئیس جمهور اوکراین، دستیابی به توافق تاریخی همکاری با اتحادیه اروپا را ستود. اتحادیه اروپا، روز جمعه پیمان تاریخی تجارت آزاد را با اوکراین امضاء کرده و هشدار داد که ممکن است تحریم های بیشتری را علیه مسکو وضع کند مگر اینکه شورشیان طرفدار روسیه به بحران سازی در شرق اوکراین خاتمه دهند.    

    111  




۰۷/۰۴/۱۳۹۳ - ۰۹:۰۰




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن