تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):بالاترین عبادت، عفت شکم و شهوت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819455011




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مطبوعات فرانسه/ مقایسه آرایش زنان ایرانی و فرانسوی!


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:



مطبوعات فرانسه/ مقایسه آرایش زنان ایرانی و فرانسوی!




به این مطلب امتیاز دهید

  به گزارش سرویس بین الملل جام نیوز، روزنامه فرانسه امروز و روز گذشته عناوین زیر را در صدر اخبار خود قرار دادند:

روزنامه «لو پاریزین» (le parisien): هر زن ایرانی، در هر ماه به اندازه ی سه ماه یک زن فرانسوی لوازم آرایش مصرف می کنند و این مسئله بازار خوبی برای شرکت لانکوم فرانسه است تا بعد از دهه ها غیبت از بازار آرایش ایران دوباره در ایران حضور پیدا کند. این اولین بار پس از انقلاب اسلامی است که یک شرکت تجاری غربی، با وجود تحریم های بسیار و نگاه منفی جامعه جهانی، در ایران حضور پیدا می کند و با حذف عکس های جنجالی از محصولات خود، در بازار ایران جا باز می کند.

روزنامه «لو پوآن» (le point): هزاران ایرانی بعد از باخت یک بر صفر تیم ملی این کشور مقابل آرژانتین در خیابان ها، به شادی پرداختند.  
روزنامه «لو موند» (le monde): پاریس و برلین خواستار حمایت مسکو از مذاکرات شدند. چندی پیش رییس جمهور روسیه از اوکراین خواسته بود تا با جدایی طلبان اوکراینی به صورت جدی وارد مذاکره شود.  
روزنامه لوریان لوجور (l’orient le jour): یکی از کشته شده های بلندی های جولان سوریه نیروی رژیم صهیونیستی است. ارتش رژیم صهیونیستی، این حمله را عمدی قلمداد کرده و گفته است: گلوله ها ولگرد نیستند!  
روزنامه لا تریبون (la tribune): قطر خواستار خرید جنگنده ی رافائل داسو از فرانسه شد. اگر چه هنوز این درخواست به صورت رسمی اعلام نشده است اما مذاکرات دو طرف در فضای عالی در حال جریان است. برخی از تمایل امیر جدید قطر، شیخ تمیم بن حمد آل ثانی، به خرید این جنگنده خبر داده اند و بحث بر سر قیمت ادامه دارد.    

 

 

   




۰۲/۰۴/۱۳۹۳ - ۲۲:۴۹




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن