تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حق و باطل به مردم (و شخصيت افراد) شناخته نمى شوند بلكه حق را به پيروى كسى كه از آن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819451309




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مطبوعات جهان؛ درخواست نظامی مردم ایران و پیشنهاد جدید به عراق


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:



مطبوعات جهان؛ درخواست نظامی مردم ایران و پیشنهاد جدید به عراق
"داوطلب شدن هزاران ایرانی برای نبرد علیه داعش"، "پیشنهاد پوتین به نوری مالکی"، "اختلافات مهم در مذاکرات هسته ای" و ... از جمله اخبار امروز مطبوعات جهان می باشند.



به این مطلب امتیاز دهید

  جام سیاسی؛ نگاهی به اخبار امروز (شنبه- 1393/03/31) روزنامه های انگلیسی زبان:     واشنگتن پست (WP): بعید است نقش ایران در عراق به مداخله نظامی بینجامد. هزاران نفر از مردم ایران، طومارهای آنلاین را امضاء کرده یا با حضور در مراکز مذهبی سراسر کشور خواهان شرکت در جنگ عراق علیه شبه نظامیان وابسته به القاعده شده اند، اما بعید است ایران به این زودی وارد نبرد و مداخله نظامی در عراق شود.    

      تایمز هند (Indiatimes): پوتین خواهان "حمایت کامل" از عراق شد. ایران می گوید، اوباما تمایلی به مبارزه با تروریسم ندارد. ولادیمیر پوتین، نخست وزیر روسیه، روز جمعه پیشنهاد حمایت کامل از عراق در جنگ با داعش –که به سرعت در عراق پیشروی کرده اند- را به نوری مالکی داد.    

      وال استریت ژورنال (wsj): مذاکرات هسته ای ایران، سخت و با شدت بوده و اختلافات اساسی باقی مانده اند. گفتگوها بین ایران و 1+5، کمی روبه جلو حرکت کرد. دیپلمات ها روز پنجشنبه به پیشرفت هایی اشاره داشتند اما هنوز "اختلافات مهم" در بیشتر مسائل کلیدی باقی مانده است.    

      مسکو تایمز (Moscowtime): روسیه، افزایش مجدد تعداد نظامیان خود در مرزهای اوکراین را تکذیب کرد. کرملین، روز جمعه، بیانیه جدید ناتو را که مدعی شده، روسیه نظامیان خود در مرز با اوکراین را افزایش داده، تکذیب کرد.    

      پیپل دیلی چین (Peopledaily): طبق گزارش ها، بیش از 1.000 شهروند چینی در شمال عراق گیر افتاده اند. در میان افرادی که در سرزمین های تصرف شده توسط داعش گیر افتاده اند، بیش از 1.000 کارگر چینی وجود دارند که  در یک بخش ساخت و ساز در مناطق درگیری شمال این کشور هستند.    

  111  




۳۱/۰۳/۱۳۹۳ - ۰۷:۵۸




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 67]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن