تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس از غير خدا بِبُرد، خداوند، هزينه زندگى او را تأمين مى‏كند و از جايى كه ان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819457744




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مطبوعات جهان؛ خبر هسته‌ای ایران که اسرائیل را نگران کرد


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:



مطبوعات جهان؛ خبر هسته‌ای ایران که اسرائیل را نگران کرد
"اتصال نیروگاه بوشهر به شبکه سراسری برق ایران"، "هشدار اسرائیل به آمریکا"، "تصویب کلیات طرح ممنوعیت وازکتومی و توبکتومی در مجلس ایران" و ... از جمله اخبار امروز مطبوعات جهان می باشند.



به این مطلب امتیاز دهید

  جام سیاسی؛ نگاهی به اخبار امروز (چهارشنبه- 1393/03/04) روزنامه های انگلیسی زبان:     واشنگتن فری بیکن (Washington Free Beacon): رآکتور هسته ای ایران، به ظرفیت بهره برداری رسید. مقامات ایرانی اعلام کردند، نیروگاه هسته ای بوشهر که توسط روسیه ساخته شده روز سه شنبه، سوخت گذاری شد و به شبکه سراسری برق این کشور متصل گردید.    

      بیزینس ویک (Businessweek): اسرائیل به آمریکا هشدار داد، تهدید نظامی در عراق ممکن است به اهداف هسته ای ایران کمک کند. مقامات اسرائیلی با همتایان آمریکایی خود دیدار کرده و مصرانه از آنها خواستند به ایران اجازه ندهند که از موفقیت های جنگی داعش در عراق، برای پیشبرد اهداف هسته ای خود استفاده کند.    

      تایمز اسرائیل (Timesofisrael): قانون گذاران ایران، انجام جراحی برای کنترل زاد و ولد را ممنوع کردند. نمایندگان ایران، روز سه شنبه، با 106 رای موافق، 72 رای مخالف و 8 رای ممتنع از مجموع 207 نماینده حاضر به کلیات طرح ممنوعیت انجام عمل‌های جراحی جهت پیشگیری از بارداری (وازکتومی و توبکتومی)‌ رای دادند.    

      واشنگتن پست (WP): هواپیمای سوری، برخی مواضع شبه نظامیان داعش در داخل خاک عراق را بمباران کرد. با گسترش بیشتر بحران خاورمیانه، یک هواپیمای ارتش سوریه روز سه شنبه، مواضع داعش در عراق را بمباران کرد. این اقدام یک روز پس از آن صورت گرفت که هواپیماهای جنگی و موشک های اسرائیل اهدافی در داخل سوریه را هدف قرار دادند.    

      پیپل دیلی چین (Peopledaily): بیش از 14.000 پناهنده اوکراینی در روسیه اسکان داده شده اند. وزارت موقعیت های اضطراری روسیه اعلام کرد: تمامی پناهندگان اوکراینی که از 14.000 نفر تجاور کرده اند، در مکان های اقامت موقتی در روسیه به سر می برند.    

  111  




۰۴/۰۴/۱۳۹۳ - ۰۸:۲۰




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 89]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن