تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 16 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):ایمان یک درجه بالاتر از اسلام است, و تقوا یک درجه بالاتر از ایمان است و به فـرزنـد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814290345




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اطلاعات در یک نگاه


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

اطلاعات در یک نگاه تهران- ایرنا- روزنامه اطلاعات روز شنبه عنوان های«نقش شهید بهشتی در پیروزی، استقرار و جلوگیری از انحراف انقلاب برجسته بود» و «تاکید 1+5 بر حصول توافق جامع هسته ای با ایران تا 29 تیر» را در صفحه نخست برجسته کرد.


این روزنامه تیتر یک را به موضوع نقش شهید بهشتی در پیروزی، استقرار و جلوگیری از انحراف انقلاب برجسته بود اختصاص داد و نوشت: حسن روحانی رییس جمهوری در آستانه سالروز شهادت آیت الله سید محمد حسینی بهشتی و در دیدار با خانواده آن بزرگوار، ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدای انقلاب اسلامی تصریح کرد: شهید بهشتی به حق سیدالشهداء انقلاب اسلامی و حادثه فجیع هفتم تیرماه 1360 بود.
روزنامه اطلاعات در خبری دیگر تاکید 1+5 بر حصول توافق جامع هسته ای با ایران تا 29 تیر را انعکاس داد. مایکل مان سخنگوی کاترین اشتون، مسوول سیاست خارجی اتحادیه اروپا، در حساب کاربری خود در توییتر از تأکید مدیران سیاسی گروه 1+5 در بروکسل بر حصول توافق جامع هسته ای تا 20 جولای (29 تیرماه) خبر داد. وی افزود: کاترین اشتون خواستار برگزاری یک جلسه فشرده یکروزه با مدیران سیاسی 1+5 قبل از مذاکرات دوم جولای (11 تیر ماه) شده بود.
‏این روزنامه در صفحه اخبار داخلی با بازتاب عنوان همه داروهای وارداتی از عراق و پاکستان تقلبی است، نوشت: سید حیدر محمدی رییس اداره کل بازرسی و ارزیابی عملکرد سازمان غذا و دارو در همایش مبارزه با داروهای تقلبی با عنوان این مطلب که داروی مسافری از نظر وزارت بهداشت غیرمجاز و غیرقانونی است، اظهارداشت: متاسفانه حجم زیادی از داروهای تقلبی از طریق کشورهای همسایه پاکستان و عراق وارد ایران می شود و این معضلی برای کشورماست.
درخواست مراجع و علما از مردم برای صرفه جویی در مصرف آب تیتر دیگر روزنامه اطلاعات است. جمعی از مراجع عالی تقلید و علمای قم در دیدار وزیر نیرو، بر ضرورت صرفه جویی و مصرف بهینه منابع انرژی بویژه آب و برق تاکید کردند. حمید چیت چیان وزیر نیرو پریروز در سفری یکروزه به شهر قم با آیات عظام لطف الله صافی گلپایگانی، ناصر مکارم شیرازی و جعفر سبحانی از مراجع عالی تقلید وهمچنین آیات عظام سید محمود هاشمی شاهرودی نایب رییس اول مجلس خبرگان رهبری، محمد یزدی رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و حجت الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی تولیت حرم حضرت معصومه (س) و امام جمعه موقت قم و حجت الاسلام والمسلمین سید جواد شهرستانی نماینده آیت الله العظمی سیستانی در ایران دیدار و گفتگو کرد.
این روزنامه عنوان آمادگی ایران برای ارسال تجهیزات نظامی به عراق را برجسته کرد و ادامه داد: حسین امیرعبداللهیان معاون عربی و آفریقای وزارت امور خارجه تاکید کرد که در صورت درخواست عراق، تجهیزات نظامی به این کشور ارسال خواهد شد. وی درباره کمک به عراق برای مبارزه با تروریست ها تصریح کرد: اگر عراق درخواست کند، در چارچوب حقوق بین الملل و قراردادهای متعارف و روشن تجهیزات نظامی به عراق ارسال خواهیم کرد. وی درعین حال افزود: تاکنون درخواستی نشده و عراق از توانایی لازم برخوردار است.

**2059**9131

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




07/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن