تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 16 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه قلب بهتر از روزه زبان است و روزه زبان بهتر از روزه شكم است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814290838




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جوان در یک نگاه


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

جوان در یک نگاه تهران- ایرنا- روزنامه جوان روز شنبه به بازتاب عناوین «60 درصد اقتصاد ایران مالیات نمی دهد» و «پشت پرده بحران عراق» در صفحه نخست خود پرداخت.


این روزنامه تیتر یک را به عنوان 60 درصد اقتصاد ایران مالیات نمی دهد اختصاص داد و به نقل از علی عسکری رییس کل سازمان امور مالیاتی، با بیان اینکه نظام مالیاتی ما نسبت به بسیاری از کشورها حداقل 30 سال عقب است، نوشت: حدود 60 درصد اقتصاد ایران زیر چتر مالیات نیست. اقتصاد ما بیش از 2 برابر ظرفیت موجود مالیاتی امکان مالیات ستانی دارد اما برای رسیدن به این هدف ابزارهایی مورد نیاز است. تا زمانی که نظام مالیاتی به درستی برقرار نشود به هدف های لازم در تحقق درآمدها نمی رسیم و فرار مالیاتی و کتمان درآمد وجود دارد و شفافیت در اقتصاد وجود ندارد زیرا اطلاعات لازم به نظام مالیاتی نمی رسد.
روزنامه جوان در تیتر دیگری با انعکاس عنوان پشت پرده بحران عراق، نوشت: ظاهراً جان کری وز یر امور خارجه امریکا در نشست نیمه رسمی با همتایان عربی خود در پاریس در صدد پیدا کردن راه‏کارهایی برای مقابله با نفوذ داعش در عراق است. این در حالی است که داعش در سایه کمک های همه جانبه برخی کشورهای منطقه و کشورهای غربی در سوریه رشد و به عراق سرایت کرده است. مواضع رسانه های عربی منطقه و تعلل امریکا در کمک به دولت مالکی برای سرکوب داعش کارشناسان را متقاعد کرده است که این چنین نشست هایی بیشتر می تواند جلسه هماهنگی برای تعیین شیوه حمایت از داعش باشد تا نحوه مقابله با آن.
این روزنامه به عنوان مراجع: اسراف آب در شرایط کنونی حرام است، پرداخت و به نقل از آیت الله مکارم شیرازی افزود: استفاده بی رویه از آب جبران ناپذیر و اسراف در مصرف آن به ویژه در شرایط کم آبی کنونی حرام است. آیت الله سبحانی نیز بیان کرد: باید علما و مسوولان از طریق رسانه ها به مردم اطلاع رسانی کنند که اسراف در مصرف آب نیز همچون دروغ حرام است و بلکه حرمت اسراف آب بیشتر است.
جایزه 500 میلیون دلاری آمریکا به تروریست های سوریه، تیتر دیگر این روزنامه است: باراک اوباما رییس جمهوری آمریکا از کنگره درخواست کرد تا با اختصاص 500 میلیون دلار برای آموزش و مجهز کردن مخالفان «میانه روی» سوریه موافقت کند. اعلام کمک 500 میلیون دلاری آمریکا به آنچه مخالفان میانه رو سوریه می نامد، تردید های زیادی را درباره نیت مقامات واشنگتن در مبارزه با تروریسم ایجاد کرده است. این کمک قابل توجه آمریکا به مخالفان سوری در حالی است که کاخ سفید جهت مبارزه با گروه تروریستی داعش شروط غیرمنطقی برای دولت عراق تعیین و از ارایه کمک به بغداد به بهانه های مختلف خودداری می کند.
روزنامه جوان در تیتر دیگری با بازتاب سخنان حسن روحانی رییس جمهوری مبنی بر اینکه شهید بهشتی مقابل دشمن ترین مخالفان خود سعه صدر داشت، نوشت: شهید بهشتی با موفق و مخالف حتی دشمن ترین افراد با سعه صدر به مذاکره و مناظره می نشست و مناظرات ایشان در صدا و سیما گواه این مدعاست.
**9128**9131

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




07/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن