تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات دانش، آموزش به كسانى كه شايسته آن‏اند و كوشش در عمل به آن است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815374105




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دستگاههای اجرایی برای ایجاد فضای سالم درجنگل ابر تلاش کنند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

دستگاههای اجرایی برای ایجاد فضای سالم درجنگل ابر تلاش کنند شاهرود - ایرنا - رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان شاهرود گفت : همه دستگاههای اجرایی برای ایجاد فضای سالم در جنگل ابر باید تلاش کنند ، تا ظرفیت استفاده از این جنگل زیبا و بی نظیر در کشور ارتقا یابد .


حجت الاسلام ˈمحمود ترابی ˈ روز پنجشنبه شب در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان شاهرود افزود : در رابطه با تقویت زیر ساخت های این جنگل برای تامین نیازهای گردشگران که از نقاط مختلف کشور به ویژه شهرهای استان سمنان به این منطقه سفر می کنند ، باید هم افزایی و مشارکت همه جانبه از سوی دستگاههای اجرایی انجام شود.
وی با بیان اینکه تامین امنیت و آرامش خانواده ها در همه زمینه ها در این جنگل اهمیت دارد، گفت : در تمام امور نیاز به پشتیبانی داریم و اگر نتوانیم در ارایه خدمات به مردم خوب عمل کنیم ، قطعا شاهد برخی مشکلات در استفاده از این جنگل خواهیم شد.
وی با بیان اینکه تامین بخش عمد ای از زیر ساخت ها در جنگل ابر به عهده اداره میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی است افزود : ساماندهی جنگل ابر شاهرود نیازمند توجه جدی دستگاههای ذیربط است .
رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان شاهرود با اشاره به اینکه اخیرا برای تامین هزینه های نگهداری این جنگل در بحث جمع آوری زباله و خدمات دیگر از گردشگران ورودی گرفته می شود گفت : امیدواریم با مدیریت صحیح ، شاهد افزایش خدمات در زمینه های مختلف برای گردشگران باشیم.
رییس اداره میراث فرهنگی ،گردشگری و صنایع دستی شهرستان شاهرود گفت : یکی از مشکلات و دغدغه هایی که با آن روبرو هستیم ، ورود تورهای گردشگری غیررسمی است .
ˈˈحمیدرضا حسنی ˈ با اشاره به اینکه از سوی این اداره در جهت تامین آرامش ، امنیت ،رفاه مردم و رعایت شئونات اسلامی برای استفاده از جنگل ابر قوانین و مقرراتی فراهم شده است، افزود : از سوی کارکنان این اداره از ورود تورهای غیررسمی به این جنگل جلوگیری می شود.
وی ادامه داد : 24 ساعته ورود تمام تورهای گردشگری به جنگل ابر کنترل می شود و در چند ماه گذشته بیشترین تورهای گردشگری رسمی در ورود به این جنگل از استانهای تهران ، اصفهان و خراسان رضوی بوده است .
حسنی همچنین به گردشگرانی که برای اقامت در این جنگل از روستای ˈابر ˈکه به عنوان روستای هدف در نظر گرفته شده است ، استفاده می کنند گفت : در تلاش هستیم خدمات ارایه شده در این روستا به گردشگران در زمینه های مختلف افزایش یاید.
در این جلسه که بحث ترویج نماز در جامعه یکی از موضوعات مطرح شده بود ،مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان گفت : اقامه نماز در نظام جمهوری اسلامی و قانون اساسی در کشور بطور کامل تعریف شده و در جهت گسترش آن در جامعه تلاش های خوبی
انجام گرفته است .
حجت الاسلام ˈعلی شکری ˈ افزود : مهمترین راه بندگی نماز است و سه هدف در سازمان تبلیغات اسلامی برای گسترش نماز تعریف شده است .
وی تاکید کرد : در این اهداف گسترش نماز در جامعه به ویژه دستگاههای اجرایی بسیار دارای اهمیت است .
مشاور استاندار سمنان و دبیر ستاد اقامه نماز استان سمنان گفت : نماز مخرج مشترک تمام واجبات دین است و تنها نماز است که انسان را از منکرات دور می سازد.
وی از همکاری اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان با ستاد اقامه نماز این استان قدردانی کرد و گفت : امیدواریم بتوانیم در گسترش اقامه نماز در جامعه به ویژه برای نسل جوان که هدف دشمن قرار گرفته اند، اقدامات خوبی انجام دهیم .
در این جلسه رییس دانشکده قرآن شاهرود ساخت هتل و سایر امکانات رفاهی در جنگل ابر برای گردشگران را مطرح و همچنین رییس اداره سیاسی و اجتماعی فرمانداری شهرستان شاهرود گزارشی از برنامه های این اداره در بحث ساماندهی جنگل ابر ارائه کرد.
در این جلسه حجت الاسلام ˈحمید عبداللهیان ˈبه عنوان دبیر ستاد اقامه نماز شاهرود معرفی و از دبیر سابق این ستاد قدردانی شد. ک/2
1496/611

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




06/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن