تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 3 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):به پاداش بهشت نمى رسد مگر آن كس كه باطنش نيكو و نيّتش خالص باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

تسمه تردمیل - روغن تردمیل

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801772692




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ابوترابی فرد: شهید بهشتی نقش موثری در تثبیت نظام ولایت فقیه داشت


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

ابوترابی فرد: شهید بهشتی نقش موثری در تثبیت نظام ولایت فقیه داشت تهران - ایرنا - نایب رییس اول مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که نظام مبتنی بر فقیه عادل و کارآمد بهترین شیوه برای اجرای احکام الهی در زمان غیبت امام معصوم (ع) در جامعه است، گفت: شهید بهشتی نقش بی بدیلی در تثبیت نظام ولایت فقیه در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران داشت.


به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدحسن ابوترابی فرد شامگاه پنج شنبه در نخستین شب آیین گرامیداشت سی و سومین سالگرد شهدای فاجعه هفتم تیر در محل یادمان شهدای این واقعه در سرچشمه تهران افزود: نظام جمهوری اسلامی ایران این نظام فقاهتی را برگزید.
نماینده مردم تهران تاکید کرد: شهید بهشتی نقش بی بدیل و تعیین کننده ای را در فهم صحیح اسلام و تفکر ناب فقاهتی که امام بزرگوار (ره) پایه گذار آن بود، ایفا کرد.
وی استقامت در راه خداوند را از ویژگی های ملت ایران در طول سه دهه گذشته عنوان کرد و افزود: هنر ملت ایران انتخاب رهبری صالح نیست زیرا در تاریخ نمونه های آن بسیار است بلکه هنر این ملت استقامت در راه اسلام است.
نایب رییس اول مجلس با یادآوری استقامت ملت ایران در برابر دشمنان در طول 35 سال گذشته اظهار داشت: در سال 1360 که منافقین برنامه ترور و کشتار به راه انداختند تصور می کردند که به پیروزی سریع دست می یابند اما در حالی که بسیاری از یاران و مسوولان انقلاب اسلامی به دست آنان به شهادت رسیدند، آیین بزرگداشت این شهدا به محملی برای ادامه راه انقلاب اسلامی تبدیل شد.
وی با بیان این که تنها در واقعه هفتم تیر 4 وزیر و 30 نماینده مجلس و نیز 20 معاون وزیر به همراه شهید بهشتی به درجه شهادت نائل شدند، اظهار داشت: پس از این فاجعه شاهد انفجار در دفتر نخست وزیری بودیم که اگر هر نظام و ملت دیگری رخ می داد، برایشان قابل تحمل نبود.
ابوترابی فرد اظهار داشت: با این حال ملت ایران با هوشیاری و ایستادگی این چالش ها و تهدید ها را به فرصت تبدیل کرد و با قدرت در برابر نظام سلطه تبدیل کرد و ظرفیتی که امروز برای ایران در ایستادگی در مقابل تحریم ها و تهدیدها ایجاد شده، ناشی از استقامت این مردم است.
نایب رییس اول مجلس تاکید کرد: اگر امروز گروه 1+5 در موضع ضعف در برابر ملت ایران قرار دارد، ناشی از اقتدار جمهوری اسلامی ایران است که در سایه پشت سر گذاشتن شرایط سخت به دست آمده است.
وی افزود: امروز جمهوری اسلامی ایران در خارج از مرزها بازوان قدرتمندی دارد و جبهه مقاومت اسلامی شکل گرفته و تا سوریه و لبنان و فلسطین به پیش رفته است به نحوی که هر کدام از آنان سیلی های سختی را به استکبار وارد می کنند.
ابوترابی فرد، رمز پیروزی ملت ایران را رهبری صالح و مقتدر و بصیرت و هوشیاری ملت ایران عنوان کرد و افزود: باید قدر این دو گوهر پاک را بدانیم و برای پاسداشت آن تلاش کنیم.
به گزارش ایرنا، آیین گرامیداشت سی و سومین سالگرد شهدای فاجعه هفتم تیر به مدت سه شب در یادمان شهدای این واقعه برگزار می شود.
در نخستین شب این مراسم که به همت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار شد، جمعی از خانواده های شهدای هفتم تیر و یاران و بازماندگان این حادثه حضور داشتند و پس از مراسم سخنرانی در مراسم وداع با شهدای تازه تفحص شده ، به قرائت دعای روح بخش کمیل پرداختند.
سیام**2025** 3404

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




05/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن