تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):چه بسیارند دانشمندانی که جهلشان آنها را کشته در حالی که علمشان با آنهاست، اما به حالش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819732860




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مسلمانان برای حفظ منافع و عزت کشورهای اسلامی تلاش کنند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

دبیر کل مجمع اتحاد دانشجویان جهان اسلام : مسلمانان برای حفظ منافع و عزت کشورهای اسلامی تلاش کنند تهران - ایرنا- دبیرکل مجمع اتحاد دانشجویان جهان اسلام بر اتحاد مسلمانان برای حفظ منافع و عزت کشورهای اسلامی تاکید کرد و گفت: در مباحث مذهبی نگاه نژادی به هیچ وجه مطرح نیست و تنها روش و سنت پیامبر اسلام (ص) مد نظر گرفته می شود.


به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا، سید ابراهیم موسوی روز پنجشنبه در آیین اختتامیه گردهمایی اتحاد دانشجویان جهان اسلام افزود: امیدوارم برگزاری رویدادهایی از این دست موجب ارتباط بیشتر مسلمانان شود.
وی با تاکید بر ارتباط هرچه بیشتر مسلمانان افزود: مسلمانان باید به کمک هم منافع و عزت کشورهای مسلمانان را در نظر بگیرند.
هشتمین گردهمایی بین الملی اتحاد دانشجویان جهان اسلامی با عنوان کنفرانس علم و اخلاق در سبک زندگی از یکم تا پنجم تیر ماه در تهران برگزار شد.
نشست های تخصصی نقش علم و اخلاق در سبک زندگی، کارآمدی الگوی فرهنگی در جهان اسلام، آسیب شناسی عملکرد جریان مقاومت و جریان تکفیری، بررسی آخرین تحولات منطقه از جمله برنامه های این گردهمایی بود.
در ادامه آیین اختتامیه این گردهمایی، سید احسان خسروجردی دبیر همایش علم و اخلاق در سبک زندگی با بیان دست آوردهای هشتمین گردهمایی اتحادیه دانشجویان جهان اسلام گفت : در 5 روز برگزاری این رویداد ارتباط خوبی بین شرکت کنندگان خارجی و داخلی برقرار شد که نوید بخش اتفاقات خوب آینده است .
وی ادامه داد : از شرکت کنندگان خارجی این گردهمایی می خواهیم که تجربیات و مباحث مربوط به کشور خود در زمینه های سیاسی و مذهبی را به طور مستمر برای ما ارسال کنند.
خسروجردی با اشاره به اینکه تعامل بیشتر مسلمانان موجب حل مشکلات مشترک خواهد شد افزود : امیدوارم برگزاری رویدادهایی از این دست بتواند به وحدت مسلمانان در نقاط مختلف جهان کمک کند.
سخنرانی آیت الله اراکی برگزار شد
هشتمین گردهمایی اتحاد دانشجویان جهان اسلام با حضور 40 دبیر کل از 14 تشکل دانشجویی جهان اسلام با سخنرانی آیت الله محسن اراکی دبیر کل مجمع تقریب مذاهب اسلامی درهتل سیمرغ به کار خود خاتمه داد.
فراهنگ (3) ** 9252**1588

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




05/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن