تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):روزه بگيريد تا تندرست باشيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813235974




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فضای رسانه ای در دولت تدبیر و امید تقویت شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فضای رسانه ای در دولت تدبیر و امید تقویت شد همدان - ایرنا - معاون سیاسی امنیتی استانداری همدان گفت: با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید فضای جدیدی برای رسانه ها به منظور حضور فعال در بخش های مختلف ایجاد شده است.


به گزارش ایرنا ˈمحمد ابراهیم الهی تبارˈ روز چهارشنبه در آیین معارفه رییس جدید خبرگزاری جمهوری اسلامی استان همدان افزود: دولتمردان معتقدند با قوی و فعالتر شدن رسانه ها ، فعالان در این حوزه به درستی می توانند مشکلات و کاستی های موجود را منعکس کنند.
وی اظهار کرد: دولت اعتقاد دارد که به هر میزان رسانه ها قوی باشند می توانند با کنکاش و رصد مشکلات و انعکاس صحیح و بی کم و کاست نارسایی های دولت را در رفع مشکلات یاری دهند.
معاون سیاسی امنیتی استانداری همدان بیان کرد: جامعه پیشرفته نیازمند رسانه ای قوی است و تنها در این صورت است که می توان شاهد رشد و بالندگی استان و کشور خواهیم بود.
الهی تبار اضافه کرد: در جامعه ی با رسانه های قوی به طور حتم شاهد رکود، گسترش فساد ، تزویر و پس رفت در جامعه نخواهیم بود چرا که فعالان در این عرصه با نظارت و انعکاس قوی مسایل و مشکلات زمینه ناهنجاری ها را از بین می برند.
وی تاکید کرد : یک خبرنگار و رسانه قوی می تواند مسوولان را از زوایای پنهان جامعه آگاه کند و در این میان خبرگزاری ایرنا به عنوان نماینده رسمی نظام نقش موثر و کلیدی دارد.
وی از مسوولان سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی خواست با توجه به ظرفیت های استان همدان به ویژه سرمایه های فکری و موفقیت در تعامل با استان های همجوار خبرگزاری این مرکز را به منطقه خبری ارتقا دهند.
وی گفت: دولت تدبیر و امید اقدامات خوب و موثری در بخش های مختلف انجام داده که از فعالان در خبرگزاری ایرنا انتظار می رود خدمات دولت را به مردم منتقل کنند.
رییس سابق خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز همدان نیز بیان کرد: 30 هزار خبر در چهارسال گذشته در این استان در حوزه سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و ورزشی بر روی خروجی ایرنا قرار گرفته است.
ˈمحسن بهاروندˈ افزود: هفت هزار خبر اجتماعی، شش هزار خبر فرهنگی، پنج هزار خبر اقتصادی، چهار هزار خبر در حوزه ورزش و هشت هزار خبر در سایر حوزه ها تهیه و بر روی خروجی ایرنا قرار گرفته است.
وی یکی از برنامه های محوری ایرنای همدان را دعوت از مسوولان و مدیران اجرای و برگزاری میزگردهای خبری ذکر کرد که خروجی مطلوب این نشست ها موجب استقبال دیگر مدیران برای حضور در ایرنا و برگزاری 50 کنفراس خبری شد.
وی اضافه کرد: با توجه به تغییر رویکرد ایرنا به کیفیت محوری به جابی تولید اخبار کمی ، اخبار دریافتی به حداقل رسیده و بیشتر اخبار تاثیر گذار و مهم بر روی خروجی ایرنا همدان قرار گرفت.
وی تقدیر مدیران اجرایی از عملکرد ایرنا در آیین های مختلف را نشان از حرکت رو به رشد این رسانه مادر دانست و این توفیق را ماحصل تلاش جمعی خبرنگاران این مجموعه ذکر کرد.
وی بیان کرد: جامعه رسانه ای همدان از فعالترین و قویترین مجموعه های کشور است که در تمامی عرصه ها با حضور فعال و قوی خود نام همدان را در کشور مطرح کرده اند.
رییس جدید خبرگزاری جمهوری اسلامی استان همدان نیز گفت: جوهر قلم بسیار ارزشمند و گرانبها است و نباید اجازه داد قلم خبرنگار در راستای اطلاع رسانی دچار لغزش و خمیدگی شود.
ˈاکبر بهاروندˈ محور اصلی فعالیت های سازمان خبرگزاری ایرنا را حول موضوع اخلاق مداری در کنار کار حرفه ای دانست و بیان کرد: خبرگزاری ایرنا محلی برای فعل و انفعالات حزبی و سیاسی نیست و این مجموعه در خدمت نظام و ارزش های انقلاب است.
در پایان این مراسم اکبر بهاروند به عنوان رییس جدید خبرگزاری جمهوری اسلامی استان همدان معرفی و از محسن بهاروند رییس قبلی ایرنا همدان تقدیر شد.
7525/551

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




04/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن