تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس سه روز آخر ماه شعبان را روزه بگيرد و به روزه ماه رمضان وصل كند خداوند ثواب روزه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804052457




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گیل آبادی: بوستان گفت وگو به مجتمع رسانه ای و نمایشگاهی شهر تهران تبدیل می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

گیل آبادی: بوستان گفت وگو به مجتمع رسانه ای و نمایشگاهی شهر تهران تبدیل می شود تهران بزرگ - ایرنا - رییس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران با اشاره به اینکه بوستان گفت وگو به مجتمع رسانه ای و نمایشگاهی شهر تهران تبدیل می شود، گفت: از این پس تمام نمایشگاه های فرهنگی، اجتماعی، رسانه ای و هنری بزرگ شهر در این مجموعه ساماندهی خواهند شد.


به گزارش خبرنگار ایرنا، شهرام گیل آبادی در شبگردی شب گذشته که با حضور خبرنگاران و جمعی از مدیران شهری برگزار شد، خاطر نشان کرد:از این پس در سطح شهر شاهد برپایی نمایشگاه ها در خیابان ها نخواهیم بود زیرا مجتمع رسانه ای و نمایشگاهی به عنوان یک مرکز نمایشگاهی عمل خواهد کرد .
وی به ساخت ˈماکت تهرانˈ در بوستان گفت وگو اشاره کرد و گفت: سه استودیوی رادیویی، تلویزیونی و سایبری نیز در این مجتمع احداث می شود.
رییس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران ادامه داد: به طوری که استودیو سایبری سرفصل اطلاع رسانی 22 منطقه شهرداری تهران خواهد شد و «صدای شهر» در این مجتمع رسانه ای و نمایشگاهی ایجاد می شود.
گیل آبادی با بیان اینکه در فاز اول احداث این مجتمع رسانه ای در مدت شش ماه آینده، فریم های اصلی آن انجام می شود، گفت: بدین ترتیب که چشم انداز آن از یک سمت کل شهر و بوستان گفت وگو و از سمت دیگر برج میلاد را شامل می شود.
**مدیریت شهری تهران را به باغ شهر بزرگ تبدیل کرده است
رییس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران با اشاره به اینکه سبزینگی در زمین نشانه ای است که خدا برای انسان قرار داده است، بیان داشت:مدیریت شهری تهران این شهر را به باغ شهر بزرگی تبدیل کرده است.
گیل آبادی خاطر نشان داد: نگاه به طبیعت و دریا دل را صاف می کند و سبزینگی نشانه عقل است.
گیل آبادی با اشاره به اینکه امروز تهران باغ شهر بزرگ تبدیل شده است، بیان داشت: این باغ شهر بزرگ سرانه 15.5 مترمربع برای هر نفر فضای سبز را در خود جای داده است.
وی با بیان اینکه در بسیاری از شهرهای بزرگ دنیا این موضوع وجود ندارد، ادامه داد:.آمارها حداقل در خاورمیانه نشان می دهد که نتوانسته اند خود را به این میزان فضای سبز شهر تهران نزدیک کنند.
گیل آبادی با بیان اینکه باید از خالقان ایجاد فضای سبز شهر تهران تشکر کنیم، افزود: عقل شهری نتیجه معرفت و شناخت است و این موضوع را می توانیم در آموزه های دینی مشاهده کنیم.
**نگارستان شهر در اواخر ماه مبارک رمضان فعال می شود
رییس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران با اشاره به اینکه این مجتمع رسانه ای خدمات تازه ارتباطی را به شهروندان ارایه می دهد، افزود: به طوری که اگر کسی بخواهد نکته ای را به شهردار تهران بگوید از این طریق می تواند نقطه نظرش را مطرح کند.
وی با بیان اینکه سازمان پارکها و فضای سبز شهر تهران فقط مخصوص پارکها نیست، اظهار کرد: این سازمان بزرگترین سازمان خدماتی، اجتماعی و فضای سبز است، به طوری که ساختمان کوشک بوستان گفت وگو به عنوان «نگارستان شهر» در اواخر ماه مبارک رمضان در این مکان فعال می شود.
گیل آبادی با اشاره به ساخت پارک ولایت که تجربه ای بی نظیر و بین المللی بود، گفت: این بوستان طی 60 روز در مساحت 100 هکتار به بهره برداری رسید.
رییس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران با بیان اینکه برپایی اولین نمایشگاه اقلام فرهنگی به دستور شهردار تهران در شورای عالی فرهنگی مصوب شده است، خاطر نشان کرد: از 15 شهریور ماه نمایشگاه فرهنگی اقلام و وسایل مدرسه دانش آموزان با طرح های ایرانی با قیمت مناسب در بوستان گفت وگو برپا خواهد شد.
شامگاه سه شنبه سوم تیر ماه تور شبگردی خبرنگاران رسانه های داخلی به میزبانی علی محمد مختاری، مدیر عامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری تهران برگزار شد.
تهرام/1393/1348

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




04/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 85]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن